کد خبر: ۲۳۰۸۴
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۱ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
استان آذربایجان غربی با ۲۶۷۷۰ کیلومتر شبکه توزیع و ۱۱۷۹۰۶۲ مشترک، هشتمین شرکت توزیع برق بزرگ کشور است.
به گزارش برق نیوز، اکبر حسن بکلو مدیرعامل این شرکت با اعلام این مطلب گفت: تعداد روستاهای برقدار موجود ۲۸۲۸ مورد، طول شبکه ۲۰ کیلوولت موجود ۱۴۹۱۳ کیلومتر و طول شبکه ۴۰۰ ولت موجود استان ۱۱۸۵۷ کیلومتر است.

وی متوسط مصرف ماهانه هر مشترک خانگی را در سال گذشته ۱۵۹ کیلووات ساعت، پیک بار مصرفی ... مزمان ۹۴۰ مگاوات و ضریب بار۷ . ۶۳ درصد اعلام کرد و افزود: با برنامه ریزی انجام شده برای کاهش مدت زمان واگذاری انشعاب از شبکه موجود، در سال ۹۵ این خدمت بطور متوسط به ۷ روز کاهش یافت که با این اقدام، گام مهمی در ارائه خدمات مطلوب به مشترکان استان برداشته شد.

حسن بکلو تصریح کرد: در سال گذشته میزان انرژی فروخته شده ۴۵۹۷ گیگاوات ساعت بود که ۹۸ درصد از بهای انرژی فروخته شده وصول شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پرداخت‌های غیرحضوری سرعت و سهولت در پرداخت، کاهش مراجعات به بانک‌ها و اتلاف وقت، افزایش ضریب اطمینان و قابلیت رهگیری پرداخت مشترکان را فراهم می‌سازد، اظهار داشت: اطلاع رسانی و تبلیغات شرکت به منظور ترویج فرهنگ پرداخت غیرحضوری برق در بین مشترکان استان از طریق رسانه‌ها و قبوض برق موجب استقبال مشترکان برق شده است به گونه‌ای که در سال گذشته ۶۱ درصد از مشترکان به صورت غیرحضوری نسبت به پرداخت قبوض برق مصرفی خود اقدام کرده اند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار