کد خبر: ۲۳۱۳۲
تاریخ انتشار : ۱۲:۴۴ - ۰۸ تير ۱۳۹۶
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: چهارشنبه هفتم تیرماه با مدیریت مصرف برق از سوی شهروندان اهوازی در مجموع شاهد ۱۰ دقیقه قطع اضطراری ۱۷ فیدر برق در کلانشهر اهواز بودیم.
به گزارش برق نیوز، حسن کریمی با بیان اینکه شهروندان اهوازی در امر صرفه جویی و رعایت الگوی مصرف برق در گرمای شدید چهارشنبه نقش بسزایی داشتند اظهار کرد:شهروندان کلانشهر اهواز روز چهارشنبه ۷ تیرماه یکی از گرمترین روزهای سال را تجربه کردند و با همکاری و عملی نمودن توصیه‌های مدیریت مصرف برق در ساعت پیک یا اوج مصرف که در اهواز از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۴ بود کمک شایان توجهی در کنترل و مصرف بهینه برق و انرژی داشته اند.

کریمی ادامه داد: چهارشنبه به مدت ۱۰ دقیقه شاهد قطع اضطراری ۱۷ فیدر از مجموع ۳۳۰ فیدربرق فشار متوسط در کلانشهر اهواز بودیم که نشان از حسن توجه مردم در یاری رسانی به فرزندان خود در صنعت برق اهواز است.

وی افزود: رعایت الگوی مصرف و استفاده نکردن از لوازم الکتریکی غیر ضروری در ساعت پیک باعث کاهش بار شبکه شده و زمینه پایداری هرچه بیشترشبکه را برای کلانشهر اهواز در شرایط گرم و سخت آب و هوایی به همراه داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطر نشان کرد: طبق اعلام ستاد بحران و سازمان هواشناسی امروز پنجشنبه نیز شاهد افزایش بالای دمای هوا خواهیم بود که به شهروندان گرامی توصیه می‌شود در ساعت پیک برق همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد بروز قطع برق اتفاقاتی نشویم.

منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار