کد خبر: ۲۳۱۳۸
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۲ - ۱۰ تير ۱۳۹۶
نماینده مردم شهرستان‌های بم فهرج ریگان و نرماشیر گفت: به رغم پیگیری یک ساله کاهش تعرفه‌های برق، هنوز به نتیجه‌ای نرسیده ایم.
به گزارش برق نیوز،  نیکزادی با اشاره به گرمای هوا در شهرستان‌های شرقی استان کرمان افزود: کاهش ولتاژ برق در این مناطق باعث پیگیری کاهش تعرفه‌های برق مناطق گرمسیر در مجلس خسارت ساکنان می‌شود که باید رفع شود.

وی گفت: با توجه به هجوم ریزگرد‌ها و گرمای مناطق گرمسیر شرق استان کرمان باید برای کمک به مردم این مناطق تدبیری اندیشیده شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بم فهرج ریگان و نرماشیر که برای بررسی مشکلات شهرستان فهرج به این شهر سفر کرده است همچنین با اشاره به ثبت جهانی باغ شهر، ارگ قدیم و دو قنات بروات و کویر ایران گفت: اگر گردشگری را فعال کنیم در آمد گردشگری بیشتر از در آمد فروش خرما خواهد بود

وی از تخصیص اعتبار برای ساخت ایستگاه نیمه تمام راه آهن فهرج خبر داد و گفت: برای ساخت ۴ ایستگاه راه آهن اعتبار اختصاص پیدا کرده است.

درجلسه پیگیری مشکلات مردم نژاد خالقی فرماندار فهرج هم از پیگیری‌های انجام شده برای تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی فهرج خبر داد و گفت: بیمارستان فهرج با مشارکت بخش خصوصی تکمیل و راه اندازی می‌شود.

تکمیل بیمارستان فهرج، به کار گیری نیروهای بومی، مهار ریزگرد‌ها و ایجاد نقاط شهری بر اساس آمار سرشماری، تکمیل پروژه‌ها و آسفالت راه‌های روستایی، راه اندازی باجه خود پرداز و راه اندازی ادارات درنگین کویر از جمله درخواست‌های اعضای شورای شهر فهرج و بخش نگین کویر بود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار