کد خبر: ۲۳۱۸۶
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۷ - ۱۱ تير ۱۳۹۶
مدیر اداره برق خاش سیستان و بلوچستان گفت: دولت از نیمه دوم پارسال تاکنون برای اجرای پروژه‌های برق رسانی در این شهرستان افزون بر ۲۲۷ میلیارد ریال هزینه کرده است.
به گزارش برق نیوز، قدرت شهیکی گفت: این میزان اعتبار برای اجرای حدود ۹۰ پروژه برق روستایی، اصلاح و پایداری شبکه‌های برق هزینه شده اند.

وی افزود: در نشست اخیر هیات دولت تعرفه برق برای مناطق ایرندگان و روتک خاش به لحاظ شدت بالای گرما درجه ۲ مصوب و برای شهر خاش که شرایط مطلوب تری در موضوع گرمایی دارد چهار اعلام شده است.

وی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی در نقاط مختلف این شهرستان قریب به پنج هزار کیلومتر شبکه برق رسانی ایجاد شده است

وی خاطر نشان کرد: برق شهرستان خاش با وسعتی به مساحت ۲۸ هزار کیلومتر مربع و گستره‌ای در حدود ۸۰۰ روستا و بیش از سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه و بیش از ۴۳ هزار مشترک دارد.

مدیر اداره برق خاش با بیان اینکه دولت برای حفظ و نگهداری شبکه‌های برق هزینه‌های زیادی می‌کند، ضرورت مشارکت اقشار جامعه را برای حفظ زیرساخت‌ها و نیز صرفه جویی در مصرف را با هدف مقابله با خاموشی‌ها و پیشگیری از اختلال در مسیرهای خدمت رسانی متذکر شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار