کد خبر: ۲۳۲۰۶
تاریخ انتشار : ۱۲:۴۷ - ۱۱ تير ۱۳۹۶
تعمیرات آب شیرین کن ۱ و ۲ نیروگاه بندرعباس توسط امور مکانیک در سه روز کاری، با وجود گرمای زیاد هوا و دمای بالای ۵۰ درجه محیط انجام گرفت.
به گزارش برق نیوز، کارآموزیان رئیس اداره تاسیسات مکانیک شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان در شرح این خبر گفت: این تعمیرات با هدف بهینه سازی تولید آب شیرین مورد نیاز واحدهای بخار نیروگاه با همکاری امور مکانیک و امور بهره برداری شیمی از پنجشنبه گذشته آغاز گردید و در مدت سه روز کلیه امور مربوط به این دو آبشیرین کن با نهایت دقت و سرعت انجام پذیرفت.
 
وی تعویض والو‌های ورودی فیلتر‌های ثانویه، اسیدشویی، بازکردن دریچه‌ها و بازدید از افکت‌ها، بازدید از کندانسور، بازدید از دمیستر‌ها و نازل‌های آب پاش آبشیرین کن ۱ را از عمده کار‌های انجام شده در این زمینه عنوان کرد.
 
رئیس اداره تاسیسات مکانیک گفت: از دیگر کار‌های مهم این تعمیرات جوشکاری کف افکت ۵ بود که در محل اتصال افکت به کندانسور به دلیل ترک ایجاد شده در کف باعث نشتی و ورود آب شور به آب شیرین تولیدی و بالا رفت کنداکتیوتیه آب تولیدی و عدم استفاده از آب شیرین تولیدی می‌گردید لذا با انجام این کار این نشتی مسدود شد.
 
کارآموزیان همچنین نشت یابی و پلاک لوله‌های سوراخ شده کندانسور را از دیگر کار‌های انجام گرفته بر روی آبشیرین کن یک عنوان نمود.
 
وی سرویس کلیه فیلترهای ورودی و خروجی آب فید، سرویس کندانسور و سرویس کلیه پمپ‌های آبشیرین کن ۲ را نیز از دیگر فعالیت‌های انجام گرفته در این سه روز عنوان کرد


ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار