کد خبر: ۲۳۲۱۴
تاریخ انتشار : ۱۴:۵۶ - ۱۱ تير ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: پست برق ۳۳ / ۱۳۲ کیلوولت GIS "فولاد کاوه اروند" در خرمشهر پس از انجام تست‌های لازم برق دار و وارد مدار شد.
به‌گزارش برق نیوز، محمود دشت بزرگ در این باره اظهار کرد: این پست برق از نوع سرپوشیده و فشار گاز GIS)) بوده که وظیفه تأمین برق فولاد کاوه اروند با بار اولیه ۱۵ مگاولت آمپر را برعهده دارد.

وی ادامه داد: بار این پست برق در آینده با توسعه پست و کارخانه فولاد به ۶۷۰ مگاولت آمپرافزایش خواهد یافت که این افزایش بار در آینده با احداث نیروگاه ناحیه صنعتی منطقه آزاد اروند تأمین می‌شود.

دشت بزرگ تصریح کرد: با توجه به گرمای هوا و وجود ریزگرد‌ها احداث پست برق GIS از آلودگی تاسیسات موجود در پست و جلوگیری می‌کند و قابلیت اطمینان و پایداری برق رسانی را افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: احداث پست برق و راه‌اندازی فولاد کاوه اروند باعث توسعه و اشتغال‌زایی در منطقه در سال اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال شده است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
0
0
سلام بابا ... این بشر ندیدیم که پست اختصاصی با پول بخش خصوصی ساخته شده را به نام برق منطقه ای جازده یکبار هم برای فولاد شادگان می خواست این کار را انجام بدهد که مدیر عامل فولاد شادگان جلوی سو استفاده تبلیغاتی را گرفت.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار