کد خبر: ۲۳۲۴۱
تاریخ انتشار : ۱۱:۳۲ - ۱۲ تير ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از ایجاد ۱۲ کیلومتر شبکه روشنایی و ۲۳ کیلومتر شبکه توزیع برق فشار متوسط و همچنین تعمیر ۹۵ کیلومتر شبکه روشنایی در سطح شهرکهای صنعتی استان خبر داد.
به گزارش برق نیوز، اخلاق محمدیان با اشاره به لزوم ایجاد و توسعه زیرساخت‌های لازم برای جذب و حفظ سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان اظهار کرد: بدون شک این امر یکی از اصلی‌ترین وظایف ما محسوب می‌شود، زیرا جذب و حفظ سرمایه گذار منوط به تأمین نیازهایی همچون برخورداری شهرکهای صنعتی از آب، برق، روشنایی، جاده دسترسی، ایستگاه آتش نشانی و .. می‌باشد.

محمدیان ادامه داد: شهرکهای صنعتی عموماً به دلیل شرایط زیست محیطی و آلایندگی‌های صنعتی در خارج از محدوده شهر واقع شده اند لذا مقوله‌ای مانند روشنایی از منظر تأمین امنیت شهرک‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است لذا یکی از اقداماتی که در سال گذشته در راستای بهسازی و نوسازی فضای عمومی شهرکهای صنعتی صورت گرفت تعمیر ۹۵ کیلومتر شبکه روشنایی و احداث ۱۲ کیلومتر شبکه روشنایی جدید و همچنین ایجاد ۲۳ کیلومتر شبکه توزیع برق فشار متوسط بوده است و می‌توان گفت: اکثریت شهرک‌ها و نواحی صنعتی از این حیث با مشکل خاصی مواجه نیستند.
 
منبع: بدر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار