کد خبر: ۲۳۲۶۷
تاریخ انتشار : ۱۷:۰۴ - ۱۲ تير ۱۳۹۶
مجری طرح پست‌های انتقال شرکت برق منطقه‌ای تهران گفت: ظرفیت ترانس‌های ۴۰۰ به ۲۳۰ کیلوولت برای انتقال بار نیروگاه سیاه بیشه به شبکه افزایش یافت.
به گزارش برق نیوز، مجری طرح پست‌های انتقال این شرکت گفت: ظرفیت ترانس‌های ۴۰۰ به ۲۳۰ کیلوولت برای انتقال بار نیروگاه سیاه بیشه به شبکه افزایش یافت.

امیرهوشنگ بهمنی در رابطه با تامین برق این منطقه، گفت: پست ۴۰۰ به ۲۳۰ کیلوولت در منطقه غرب تهران حد فاصل شهرستان کرج و تهران واقع شده که برق بسیاری از صنایع و کارخانجات مانند ایران خودرو، سایپا را تامین می‌کند.

سپس وی افزود: افزایش ظرفیت به منظور تامین برق مشترکین منطقه، پایدار کردن شبکه و قابلیت اطمینان آن از جمله تاثیرات پروژه وردآورد به شمار می‌آید.

بهمنی با اشاره به اهداف پروژه وردآورد ادامه داد: هدف از اجرای این پروژه افزایش ظرفیت ترانس‌های ۴۰۰ به ۲۳۰ کیلوولت جهت انتقال بار نیروگاه سیاه بیشه به شبکه بوده است.

همچنین این مجری، هزینه پروژه یاد شده را بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار کرد: پروژه فوق از محل موجودی تجهیزات برق تهران تامین شده است و اکنون در مرحله بهره برداری است.

مجری طرح پست‌های انتقال خاطرنشان کرد: با توجه به لوزم انتقال بار پست نیروگاه سیاه بیشه از طریق خط ۴۰۰ کیلوولت به شهر تهران، می‌بایست ظرفیت ترانس افزایش یابد.

وی گفت: تجهیزات پروژه وردآورد از محل موجودی انبار ترانسهای اضافی در دیگر پست‌های برق تامین شد. چون اگر قرار بر خریداری نمودن ترانس بود زمانی بیش از یک سال و هزینه‌ای حدود ۲۰ میلیارد تومان در بر می‌گرفت.

بهمنی در پایان پیمانکاران این پروژه را معرفی کرد و گفت: با توجه به ضرورت این پروژه، بلافاصله قراردادهایی بین شرکت برق منطقه‌ای تهران و شرکت پارسیان و شرکت رعد تابان به عنوان پیمانکار و شرکت مشانیر به عنوان مشاور منعقد و کار بلا فاصله شروع شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار