کد خبر: ۲۳۳۳۲
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۸ - ۱۴ تير ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری از احداث دو نیروگاه مولد مقیاس کوچک گاز سوز و صدور یازده موافقت نامه با بخش خصوصی جهت احداث و راه اندازی مولدهای مقیاس کوچک در نقاط مختلف استان خبر داد.
به گزارش برق نیوز، مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت گفت: به منظور اجرای سیاست‌های وزارت نیرو و اقتصاد مقاومتی دو مولد مقیاس کوچک گاز سوز با ظرفیت ۸ مگاوات در شهرهای فرخشهر وبروجن با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شده است که از این دو نیروگاه شهرک صنعتی بروجن به بهره برداری رسیده است و نیروگاه فرخشهر در حال احداث و راه اندازی است.

وی در ادامه؛ کاهش تلفات انرژی الکتریکی، افزایش امنیت شبکه، کاهش عوارض زیست محیطی و صرفه جویی در مصرف برق، رفع افت ولتاژ، حمایت از سرمایه گذاران در زمینه تولید پراکنده و ایجاد اشتغال را از مزیت‌های احداث نیروگاه‌های مقیاس کوچک برشمرد.

فرهزاد با اشاره به وجود زیرساخت‌های مناسب برای راه اندازی نیروگاه‌های تولید پراکنده در استان چهارمحال و بختیاری افزود: یازده موافقت نامه دیگر برای احداث نیروگاهای مولد مقیاس کوچک در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری با ظرفیت‌های مختلف صادر شده که با سرمایه گذاری بخش خصوصی روند احداث آن در دست اقدام است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار