کد خبر: ۲۳۴۱۴
تاریخ انتشار : ۱۴:۲۷ - ۱۷ تير ۱۳۹۶
به منظور هدایت رادیاتورهای ژنراتور واحد اشکودا شرکت مدیریت تولید برق مشهد، تسمه‌های هدایت کننده روی بدنه استاتور نصب شد.
به گزارش برق نیوز، یونس نیک خوی – تکنیسین مسئول تعمیرات بویلر – شرکت مدیریت تولید برق مشهد با بیان مطلب بالا گفت: ژنراتور واحد اشکودا دارای چهار عدد رادیاتور می‌باشد که وظیفه خنک کاری هیدروژن را برعهده دارد.

تکنیسین مسئول تعمیرات بویلر ادامه داد: در هنگام بیرون آوردن و جازدن رادیاتور‌ها به دلیل جابجا شدن رادیاتور‌ها و درگیر شدن با بدنه استاتور و فقدان دسترسی به قسمت پایین رادیاتور با مشکلات زیادی مواجه هستیم که در چندین مورد باعث آسیب رساندن به نوارهای آب بندی، کاهش راندمان ژنراتور و نیز طولانی شدن زمان تعمیرات شده است.

نیک خوی افزود: با بررسی‌های بیشتر، پیشنهاد شد برای هر رادیاتور ۴ عدد تسمه به ضخامت ۴mm و در امتداد رادیاتور روی بدنه استاتور به عنوان راهنما نصب شود تا مانع از تداخل رادیاتور با بدنه استاتور شود.

وی گفت: این اقدام سبب افزایش ایمنی و عدم آسیب دیدگی کارکنان تعمیرات، صرفه جویی زمان تعمیرات و صرفه جویی در مصرف قطعات شده است.

گفتنی است این پروژه با صرف بیش از ۷۰ نفر ساعت توسط کارکنان امور تعمیرات مکانیک اجرایی شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار