کد خبر: ۲۳۵۷۷
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۳ - ۲۱ تير ۱۳۹۶
عدم سرمایه گذاری در حوزه برق و بودجه اختصاصی ناچیز، تعرفه‌های پایین آب و برق و بدهی‌های انباشته سالیان گذشته در این وزارتخانه سبب شد تا زیرساخت‌ها کمتر رشد یابند. در دولت یازدهم ساختار‌ها و زیرساخت‌های وزارت نیرو با بضاعت موجود رشد مثبتی داشت. ارتقاء سطح کیفی تجهیزات نیروگاهی، شبکه‌های انتقال و توزیع نیروی برق مستلزم برگشت شرایط به دهه قبل از لحاظ سیاسی است.
برق نیوز-یادداشت: صنعت لوکس برق و پایدار آب بنیان توسعه هر جامعه‌ای هستند. توجه ویژه به این دو بخش از نیازها، می‌تواند کشور در حال توسعه ایران که در واقع جزء بیست اقتصاد برتر جهان از لحاظ تولید ناخالص ملی است را در جایگاهی ممتازتر قرار دهد.

در دولت یازدهم ساختار‌ها و زیرساخت‌های وزارت نیرو با بضاعت موجود رشد مثبتی داشته است. هرچند چالش هایی به سبب کم آبی و نیز عدم سرمایه گذاری در صنعت تولید نیروی برق وجود داشت، اما برآیند عملکرد قابل قبول است.

اگرچه بحران آب در کشور نیمه خشک و کوهستانی ایران دچار مشکل شده است، اما مدیریت بر منابع آب مشکلی است که متوجه وزارت نیرو نیست هرچند که نگاه‌ها به این وزارت خانه است. ۹۲ % آب‌های سطحی و زیرسطحی در بخش کشاورزی و تن‌ها حدود ۷ % برای شرب مصرف می‌شود و این خارج از بخش مدیریت آب و آبفا در وزارت نیرو است. وزارت جهاد کشاورزی، سازمان محیط زیست و منابع طبیعی باید پاسخگوی این مصرف نابهنجار باشند که متوسط مصرف آب کشاورزی دنیا ۶۰ تا ۷۰ درصد است، اما در ایران این رقم مصرف بیشتری را نشان می‌دهد.

بحران‌های اخیر ناشی از خشک شدن تالاب‌ها که توسط تولید کنندگان نفت و مصرف بی رویه آب سد‌ها شکل گرفت خارج از اراده کنترلی وزارت نیرو است، اما پیامدهای آن بصورت ریزگرد‌ها برجامعه و نیز صنعت برق در خوزستان تاثیری شگرف گذاشت. صنایع مستقر درجنوب غربی کشور با تولید آلودگی‌های فزاینده بر سیستم عایقی صنعت برق تاثیر عمیقی گذاشتند و بیشترین توان اجرایی و مالی را از وزارت نیرو ربودند.

عدم سرمایه گذاری در حوزه برق و بودجه اختصاصی ناچیز، تعرفه‌های پایین آب و برق و بدهی‌های انباشته سالیان گذشته در این وزارتخانه سبب شد تا زیرساخت‌ها کمتر رشد یابند.
تردیدی نیست که صنعت برق از بهترین متخصصین کشور بهره می‌برد و در نگهداری تجهیزات و بروز رسانی آن و البته تولیدات داخل در حدی که تحریم‌ها بر آن تاثیر نگذارند، در منطقه و جهان بی نظیر است. شاید تولید کنندگان تجهیزات‌های تک صنعت برق جهان بسیارعلاقمند به همکاری با متخصصان ایرانی باشند چرا که بهترین بهره برداران را در اختیار دارد و آن‌ها می‌توانند فیدبک‌های مناسبی به سازندگان برای ارتقاء سطح کیفی تجهیزات ارائه دهند. اما تحریم‌های ظالمانه توانست بر این ارتباط دوسویه تاثیر داشته باشد.

ما نیاز به ارتقاء سطح کیفی تجهیزات نیروگاهی، شبکه‌های انتقال و توزیع نیروی برق و البته آب داریم و این مستلزم برگشت شرایط به دهه قبل از لحاظ سیاسی است. بی شک هیچ کشور پیشرفته‌ای نمی‌تواند در انزوا رشد فنی قابل ملاحظه داشته باشد و این امر برای ما هم چنین است. هرچند توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی توانست و می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل نماید، اما باز نیاز به تعامل با سازندگان و صاحبان تکنولوژی جهان است.

چیت چیان در این شرایط وانفسا توانست تا با بهره گیری از متخصصین در تمامی حوزه‌های فنی و اقتصادی بر مشکلات چیرگی یابد بطوریکه شبکه برق و آب در این ۴ سال پایدار و بدون قطعی بوده است. او تصمیم گرفت تا در دوره اول مدیریت توجه خاصی به اقتصاد نماید و با بهره گیری از برخی اقتصاددانان در راس شرکت‌های فنی بسیاری از مشکلات را مرتفع نماید تا بدهی انباشته این وزارتخانه افزایش بی مهاری نیابد. بدیهی است احتمالا این شرایط تغییر خواهد یافت چرا که باید در تولید و بهره برداری از نیروگاه‌ها نگاه فنی داشت.

صنعت توزیع نیروی برق نیز در ۲ سال گذشته تحولی عمیق یافته و بسیاری از شاخص‌های فنی بهبود یافتند و آن هم ناشی از نگاه‌های فردی است که صاحب نظر در سطح بین المللی در این حوزه است. باید با تخصیص بودجه افزونتر و قابل ملاحظه این نگاه در آینده استمرار یابد و با بهره گیری از زیر مجموعه‌ای توانمند اهداف و چشم اندازهایی نظیر اجرای شبکه‌های زمینی توزیع، بهبود بهره برداری، محقق شوند.

همه این موارد نشان از نگاه خردمندانه و مبتنی بر تجربه و تخصص شخص وزیر نیرو است که توانست این دو صنعت استراتژیک را با کمترین دغدغه و حتی در شرایط بحران آلودگی خوزستان، برف شمال، گرد و غبار سیستان و بلوچستان و سیل غرب پایدار نگاه دارد. دریاچه ارومیه با نگاه‌های فنی و استراتژیک در شرایط بسیار مناسب تری قرار دارد و شبکه‌های آب کشور در حال نوسازی و توسعه و نیز کاهش هدر رفت آب است؛ لذا ریاست محترم جمهور که دارای نگاهی ویژه به توسعه صنایع و تعامل با دنیای تکنولوژی دارد باید همانند گذشته به این نکته توجه داشته باشند که اکنون کشور در چهارراه بحران منطقه قرار دارد و تهدیدهای تروریستی سایه‌ای شوم برای توسعه کشور انداخته است، لذا ایشان نیاز دارند همانند ادوار گذشته فردی را بر مسند این وزاتخانه عظیم و استراتزیک قرار دهند که ضمن داشتن تخصص و تجربه کافی، با تهدید‌ها بیگانه نباشند.
 
چیت چیان رزمنده دفاع مقدس است، در مجلس کرسی داشته و با صنعت آب و برق عجین است؛ بنابراین متخصصین صنعت برق انتظار دارند تا جناب رئیس جمهور محبوب خارج از حواشی طرحریزی شده توسط عده‌ای فرصت طلب و یا منتقد، به ادامه همکاری با این عزیز متعهد و مورد وثوق همت گمارد.


 
انتشار یافته: ۲۰۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
3
15
خداي بزرگ، كدام شيرين عقلي اين مطلب رو نوشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
یک شیرینی خورده ای که منتظر شیرینی های زیادتری است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چیت چیان فتاح و نامجو رو روسفید کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بهتره بگی کدوم ... این مطلب رو نوشته ...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
15
2
کاملا درست نویسنده مقاله اشاره داشتند. چیت چیان منجی بلامنازع صنعت آب و برق است و او هست که می تواند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
داستان میگویید؟ چهار سال فرصت داشت سال به سال بدتر شد. بلامنازع کجا بود؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
هیچ کاری نه برای مردم کرد نه برای وزارت خانه و کارمندانش.منفی خاموش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کلا زیاد به خودشون زحمت ندادند! تو جزئیات چرا اما تو امور کلان و استراتژیک .... وزارت خونه!
بیطرف همه چیز
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
7
2
چیت میان دو کار,مهم باید در دولت بعد انجام دهد:
یکی اینکه بداد تولید برق برسد. باید سالانه رشد ۱۰%را هدف قرار دهد یعنی سالی حداقل ۶ هزار مگاوات نیروگاه نصب کندن و تحویل دهد. الان بهره برداری از,تولید هم دست رانتی ها افتاده. طرف ۱۰ ساله نشسته جایی,که کارش این نیست. اصلا,برای,کاهش,دمای,ورودی هوا به توربین گازی,کاری,نکرده و تولید عملی,کاهش یافته. پولشو می گیرن کاری,نمی کنن. تولید بدجوری,مشکل,داره.
هر بچه ای شده عضو هیئت مدیره نیروگاه و سالی,کلی,پول می,گیره. طرف کارمندان گذاشته عضو هیئت مدیره نیروگاه ها تا یار جمع کنه و بمونه.
مورد بعدی,حذف مدیران رانتی,و استفاده از,ایثارگران در بدنه مدیریت است. متخصصین را دارند از,سیستم مدیریت حذف می,کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
انشاله کارهایی را که گفتید از راه دور انجام خواهند داد البته از خانه
توزیع توانیر
|
United States of America
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
7
1
کی فکر می کرد تلفات برق بشه ۱۰ درصد؟ اما زمان چیت چیان شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بله رو کاغذ 2 درصد هم شده
کرامت الله
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
7
3
مطالب عاقلانه دلنشین شیرین و بجا بودند.
درود بر نگارنده که معلومه شرایط,رو خوب,درک می کته.
چیت چیان گزینه متخصصین متعهد است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
2
1
وزیر نیرو گفت:حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان به شرکت‌های خصوصی بدهکار هستیم. وقتی درآمد‌ها کفایت هزینه‌ها را نمی‌کند طبیعی است در حوزه توسعه و سرمایه گذاری جدید دچار محدودیت شویم. در بخش برق هیچگونه کمکی از دولت دریافت نمی‌کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
با همین پول هم میشه صنعت رو اداره کرد اگر کارامد عمل کرد. کارامد
اردکانی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
7
1
اینو خوب اومدی. حقی فام خیلی خوب کار کرد انشالله,در دولت بعد اختیارات بیشتر برای,چینی مدیران داشته باشد.
....
صنعت توزیع نیروی برق نیز در ۲ سال گذشته تحولی عمیق یافته و بسیاری از شاخص‌های فنی بهبود یافتند و آن هم ناشی از نگاه‌های فردی است که صاحب نظر در سطح بین المللی در این حوزه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
منظورتون توی دانشگاهه دیگه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
توزیع خیلی خوب شده! حق و حساب میگیرن به ملت مجوز خورشیدی و مولد و این حرفها میدن!!!
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
1
1
سلام
نویسنده کیست؟
مناسب است مطالب مندرج در سایت دارای نویسنده مشخص باشد که خوانندگان با اطلاع از نظر شخص یا سازمان بتوانند به درک بهتری از مطالب برسند.
از برق نیوز بیشتر از این انتظار است
مدیر پایگاه برق نیوز در پی ایجاد فضایی برای شنیدن صحبت ها و یادداشت های موافقان و مخالفان وزارت نیروی فعلی است. افرادی که در موافق یا مخالف وی مطالبی برای ما ارسال می کنند بعضا نمی خواهند با نام و عنوان واقعی خودشان مطالب منتشر شود تا خواننده بدون درنظر گرفتن جایگاه و سمت نویسنده به خود مطلب بپردازد.
مطالب منتشر شده لزوما دیدگاه برق نیوز و صرفا پرداختن به همه جنبه های مثبت و منفی و یا حسن و ضعف ها مدنظر است.
ایثارگر
|
United States of America
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
5
1
هر کی وزیر می شه یادش باشه که رزمندگان را محو نکند. این چه وضعیه که هیچ رزمنده ای رشد نمی کنه؟
یه وزیر رزمنده می ذارن بعد مدیران رو از رانتی ها و فامیل ها و یقه سفیدها و ...ها می ذارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کلا رزمنده، پارتی دار، ژن خوب، جانباز، روحانی و ... همه یعنی رانت.
ما باید به شایستگيها اهميت بدهيم. هر کسی محترم است ولی به دلیل احترام نمی شود سکان امور خود را به دستش بدهیم.
من پدرم را خیلی دوست دارم و ایشان خیلی محترم و ستودنی است. اما هيچگاه حاضر نمی شوم در خودرویی که ایشان فرمانش را به دست گرفته بنشينم، جون هم برای خودش و هم برای بقیه حادثه ساز می شود. لطفا معقول باشیم تا همه به سعادت و خوشبختی برسیم. اکر شما رزمنده ای اجرت با خدا. طلبکار بقیه که نیستی تا برنامه ریزی امور کشور خود را تقدیم شما کنند.
نمازگذار
|
United States of America
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
3
تولید برق مشکل دارد.
امسال ۳% به ظرفیت تولید اضافه شد اما پیک برق نسبت به روزهای مشابه پارسال تا ۲۵% هم رشد داشت. برا همین مصرف بالای ۵۵ هزار مگاوات نمی تونه بره و خاموشی می دن.
در عوض جیب مدیران تولید ۳ میلیون درصد رشد داشت.
طرف ۸۹ اومد شد... الان ۸۹ میلیارد تومان بیشتر سرمایه داره.
آقای وزیر اینا رو بردار. بسه دیگه.
امیدوارم برق نیوز یک کلمه اش هم سانسور نکنه.
داروغه برق
|
United States of America
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
5
طرف صد میلیون تومان می ده می شه مدیر منطقه
پست ها خرید و فروش می شه.
پول می کیرن تا یکی تو پرواز هواپیما فقط کنار وزیر بشینه تا خواسته اشو بگه.
پول کلان می گیرن تا یکی بشه مدیر عامل تازه کلی تعهدات بعدی هم طرف باید بده.
از هلدینگ های تولید درصد می گیرن.
حساب ال سی خرید و فروش می شه.
فامیلیای خودشونو شرکتی استخدام می کنن بعد هر وقت خواستن برا اعمال فشار می فرستن جلو مجلس
طرف تو توانیر مدیره خونه از توزیع تهران بزرگ بهش می دن اونم طرف تو توزیع توانیر کار نمی کنه. جالبه.
خارج از کشور می رن از طریق شرکت های خصوصی.
طرف هزار جور تخلف اخلاقی و مالی داره اما بیشتر رشد می کنه. کسی اگه بگه نابودش می کنن.
..
جناب وزیر این مشکلات انشالله ریشه کن بشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خداییش حق گفتی. اگر در بلاد کفر بودیم یک صدم اين چيزها نبود. طرف رسما ... است و همه می دانند اما مدیر منطقه ... است و هيچکس جرات نمی کند نگاه چپ به او بکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
1
6
این متنهای سیاسی و مغرضانه چیست که می گذارید؟ مطمئن باشید وزیر نیرو تغییر پیدا خواهد کرد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
4
بهره برداری توزیع رو دادن به یه سرپرست با مدرک لیسانس الکترونیک ضعیف و فوق لیسانس شبانه.
حالا که می گین همه چی خوبه آیا این در شان توانیر و معاون بین المللی اش هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
نوع مدرک مهم نیست. بنده در یکی از بهترین دانشگاههای تهران درس خوانده ام اما اساتید و خیلی از دانشجویان آنجا را به عنوان معلم ابتدایی فرزندم هم قبول نمی کنم. مهم دانش قرد است. البته با این فرد خاص کاری ندارم و قضاوتی هم نمی کتم اما عاقلانه سخن بگوییم. شما در هر شرکتی (اگر فرد باسوادی باشد) عموم او را می شناسند. نيازی به پرسيدن مدرک وی نیست.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
7
2
چیت چیان فقط مونده. مهندس بیطرف انصراف داد و دکتر اردکانیان هم بنا به دلایلی ظاهرا نمی خواد بیاد. پس خود چیت چیان گزینه نهایی است.
نیما
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
5
2
چیت چیان بمونه بهتره. تازه تجربه,پیدا کرده,
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
2
3
برق نیوز متن بنویس اجرت بگیر نبودی که الحمداله این یکی را هم شدی!
تمام کارکنان توانیر و مدیریت شبکه و شرکتهای توزیع و برق منطقه ای و ... از اقای چیت چیان به فغان اومدند. بعد شما مطلب مجیزانه در سایت می نویسید؟! در چه عالمی سیر می کنید؟! مدیران نا مرتبط با تخصص+ پستهای مدیریتی فروشی+ حقوقهای چند ده میلیونی+ معاونین دارای شرکت خصوصی در سطح بالای مدیریت و هزار بدبختی دیگر در دوره آقای چیت چیان علم شد. خدا بداد صنعت آب و برق برسد...... وضع الان توزیع با معاونش نشانگر عمق فاجعه مدیریتی آقای چیت چیان است که پستها را نه به افراد میدان دیده بلکه سفارشی واگذار میکند.
مدیر پایگاه اجرت بگیر!
کاش از شرایط ما و تلاشی که دولتی ها برای حذف ما می کنند اطلاع داشتید
اینها اگر یک ریال به ما داده بودند تا الان توی بوق و کرنا بود
اینها را گفتیم که بدانید مطالبی که در این سایت عرضه می شود چه موافق و چه مخالف در راستای رسالت حرفه ای رسانه ای ماست.
نکته قابل توجه این است که وقتی نقاط ضعف گفته می شود دولتی ها ما را متهم به این می کنند که شما اجیر شده اید و پول گرفته اید که ما را تخریب کنید و وقتی هم نقاط قوت گفته می شود دوستان دیگر ما را متهم به پول گرفتن و قلم فروشی می کنند
فعالیت رسانه ای شمشیر دولبه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
احتمالا این کاربر از افرادی بوده که منافعش بخطر افتاده. بنده خدا اتفاقا بهترین مدیر وزارت نیرو همون معاونت توزیع هستش....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
معاونتی که تمام انتصاباتش آذری هستند حتما انسان مصلح و مدافع منافع ملی است. بدترین شاخص خاموشی توزیع در سال 96 رقم خورده! مشک آن است که خود ببوید نه آنکه مجیز گو بنویسد....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
1
1
فارغ از هر جبهه گیری، وزیر نیرو در ابتدای وزارت اهداف و آرمانهایی را برای خود و صنعت برق ترسیم کردند شامل توسعه انرژی های نو (بادی و خورشیدی)، موضوع واگذاری شرکت مهاب قدس، موضوع واگذاری دانشگاه صنعت آب و برق و ... ولی ایشان در یول این مدت موفق به انجام هیچیک از این اهداف نشدند که این موضوع شاید ناشی از بی اطلاعی ایشان از شرایط مملکت بوده است
البته از حق نگذریم در خاموشی های خوزستان و سایر موارد و اتفاقات بر خلاف سایر وزرا در صحنه بودند با این وجود عملکرد صنعت برق و آب در سالهای اخیر بیش از آنکه متوجه وزیر باشد ناشی از برنامه ریزی بدنه وزارت نیرو و اقدامات کارشناسان این صنعت است وگرنه وزیر نتوانست اقتصاد صنعت برق را که مشکل اساسی این صنعت است حل کند (موضوعی که با مقاومت هیئت دولت مواجه شد)
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
6
1
امیدواریم مهندس فلاحتیان هم بمونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
منظورت اصل مشکله؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
1
4
به نظر خیلی ها در بین وزرای نیرو در ایشان رتبه پایینی قرار می گیرند چرا که نتوانستند جایگاه وزارت نیرو و پرسنل خدوم آنرا حفظ کنند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
6
2
واقعا توزیع توانیر در بالادست دستخوش تحولات بنیادین شد و امیدواریم این حرکت استمرار یابد. دکتر حقی فام با تخصص بالا و نگرش عالی و افق روشن توانست حرکتی را نهادینه کند که در حد استانداردهای بین المللی و سیستم های جهان برق پیشرفته است.
به امید پیروزی چیت چیان و یارانش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خیلی پیشرفت کردیم بسکه خاموشی و خروج داشتیم...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
فیلتر شکنتو لااقل بردار. رطب خورده منع رطب کی کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
استانداردهای بين المللی! از اون مدیران عامل حراستی و درجه یکش معلومه. مثلا استاندارد قطع اینترنت رو می فرمایی که توزیع ... توش اول شده!
علیمحمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
5
2
گلی به جمال برق نیوز. بجا نوشتی و درست. چیت چیان انسان مومن و محترم و متخصصی است. امیدواریم در کابینه دولت دوازدهم و در قامت وزیر مقتدر نیرو حضور داشته باشه.
درود بر چیت چیان.
آبفای تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
4
1
با انصراف مهندس بیطرف یقینا مهندس چیت چیان تنها گزینه باید باشد.
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
7
2
همگان می دانند که تولید، انتقال و توزیع توانیر چه وضعی داشت. الان چگونه است؟
معاونین لایقی بر مسند هستند که اهل رانت نیستند . شرکت توانیر ماحول شد. توزیع به صورت زیربنایی متحول شد. انتقال از رانت خارج گردید و البته باید در بعد بهره برداری از شبکه انتقال بازسازی مدیریتی شود. طرح و توسعه و برنامه ریزی بدست معاونی کاربلد افتاد منابع انسانی معاونی شایسته دارد و مدیر عامل جوان آتیه دار در حال همکاری با مدیران زیرمجموعه است.
اینها فقط با خردورزی وزیر توانا به سرانجام رسید.آب دیگر یک معضل حل ناشدنی نیست و راهکار برای آن تعریف شد.
پس چرا که نه. چیت چیان الحق بهترین است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اهل رانت نیستند ولی تمام انتصاباتشان از آذری زبانهاست....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما به آذری یا فارسی یا... چیکار داری همه ایرانی هستیم مهم قابلیته. یکم انصاف داشته باش. انشاله شما هم یه روزی مسئول میشی...
موسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
9
3
چیت چیان نفس آب و برق کشور است. درود بر چیت چیان متعهد. آفرین بر فلاحتیان پرتلاش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
نفس گرفته شاید!.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
5
2
یکی اومده گیر داده به معاون توزیع توانیر . طرف از این توانیری های همیشه معترض هست. هرکی معاون توزیع شه بعد مدتی که بهش پست نده اخ می شه.
تو برو خود را باش. ایراد در خودته.
حقی فام نماد برق کشور است و محبوب و دوست داشتنی. درود بر چمران امروز.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
حقی فام موفق ترین مدیر وزارت نیرو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چمران مواظب انتصاباتش بود. چمران کجا اینها کجا! اگر از نزدیک با اینها کار کرده بودید اسم ... را هم بر اینها نمیگذاشتید چه برسد چمران.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
انتصابات ایشان اتفاقا بر اساس شایسنگی و شاخص های فنی است نه رابطه و سفارش که بعضی ها انتظارش را دارند و حالا منافعشان به خطر افتاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بله مدیر دفتر نظارت بر توزیعشان خیلی شایستگی و شاخص فنی دارند. دم .... بیرون افتاده...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مدیر عامل توزیع تهران رو بگو که اینترنت را هم بسته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
2
2
درود بر چیت چیان
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
2
3
متاسفانه هرکسی از منظر خودش به قضیه نگاه می کنه.
یکی می گه قلان وزیر که بود حقوق ما نسبتا بهتر یا بدتر بود
دیگری فرضا میگه فلان وزیر که بود وام می داد یا نمی داد
یل یکی پستی گرفته بود
و یا ...
عزیزان من وزیر باید وزین باشه نه و زیر که خو شایندتون یاشه.
چیت چیان خوبیش اینه که دغل نیست و رو بازی می کنه. متههد و متخصصه

لطفا معیارها را مطابق با ذهنتون نعریف نکنید.
البته که چیت چیان خوبه.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
1
2
امیدواریم مهندس چیت چیان قدر اینایی که براش مطلب می نویسن رو بدونه و نره سراغ پاچه خوارا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
4
1
چیت چیان همانند نخل خرمشهر راست قامت و مقاوم و دلیر و متعهد بالای سر چشمه زلال آب ایستاده و روشنایی خورشید را بب باد عشق به نسیمی خنک تبدیل نموده و بر آب و برق می نوازد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
به عمل کار برآید به سخنرانی نیست
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
4
2
خدا انشالله به چیت چیان ها خبر دهد که هدف تالشان خدمت به خلق الله است. چیت چیان امتحان پس,داده است و دلسوز. در بحران خوزستان دائم در اهواز بود انگار زمان جنگ است.
خدا یارت بسیجی حق نگهدارت و دعای مردم و رهبری,و رئیسی جمهور محترم پشت سرت باد.
یار امام
|
Singapore
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
4
1
و خدا با چیت چیان است.
امروز باران رحمت الهی هم سدها را پر آب کرد و هم هوا را خنک کرد.
درود بر مردان مخلص خدا. درود بر رزمندگان مخلص رهبری و ایران و درود بر چیت چیان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خوب به جای ایشون یک مستجاب الدعوه بیاریم که مشکلات رو با دعا حل کنه
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
1
1
110 درصد
شاید هم یه کم بیشتر
صبا
|
United States of America
|
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
4
2
در بین کاندیداهای مطرح شده برای,پست وزارت,نیرو چیت چیان بهترین است و اصلح
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
2
2
به اعتقاد من بعد از انصراف آقای بیطرف محترم باید چیت چیان گزینه اول باشد. فی الواقع بیطرف بخاطر مشکل جسمانی و البته دور بودن از فضای کار وزارت نیرو گزینه اول نمی تواند باشد هرچند که بسیار عزیز و دوست داشتنی و محترم و بزرگ و با کارنامه بشیار موفق است.
به هر حال هر کسی وزیر شود مورد احترام است و اینها فقط پیشنهاد کارشناسان است.
الهی به امید پیروزی ایران و ایرانی.
حیدر کرار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
1
5
هر کی وزیر شه اولا باید تولید رو به توانیر بر گردونه. بعد باید این معاونین و مدیران عامل... رو بفرسته ... بعدشم باید بالکل این مدیران رانتی و بیسواد رو برکنار کنه و آدم با سواد بیاره.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
2
فقط باید به غیر از آذری ها از بقیه استان ها هم در بدنه مدیریت شرکت های تهزانی، مناطق، وزلرتخانه و توانیر و مپنا استفاده کند.
توزیع تهران بزرگ و نواحی کمپلت دست برادران آذری است.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
0
برق نیوز جان
باز هم که نمی شه به کامنت ها لایک مثبت و منفی با موبایل و تبلت داد.
باز هم نمی شه به کامنت ها با موبایل و تبلت پاسخ داد.
انگار سایت قبلی حداقل از از نظ شکل و شمایل قشنگ تر بود اما این مشکلات را هم داشت.
موفق باشید
تابش راستگوی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
5
2
الحق چیت چیان بهترین گزینه است و انشالله ابقاء می شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بله برای مدیران نا کارآمد و وابسته بهترین گزینه است
منصور
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
3
0
مطلب زیبا و بجایی بود. در واقع چیت چیان ۴ سال کار کرد و وزارت نیرو اومد دستش نباید عوض بشه. ولی اگه موند یه خونه تکونی مدیریتی باید بکنه.
بصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
3
منهم مانند بسیاری از نظرات اشاره شده مهندس چیت چیان را فردی مومن و علاقه مند به خدمت می دانم اما در این اواخر با تصویب و ابلاغ برخی بخشنامه هائی بر خلاف رویه 40سال گذشته باعث ضربه روحی و اعتباری و مالی شدید به افراد در شرف بازنشستگی گردید و با اجرائی شدن آنها حتی رفاهیات خانواده های عموم کارکنان شرکت های وابسته مانند استفاده از مجموعه های فرهنگی و ورزشی نیز قطع گردید واقعا عدم توجه به این موضوعات که تشخیص پیامدهای آنها بسیار ساده نیز می باشد از آدم وزینی مانند ایشان بسیار دور از ذهن می باشد حالا شما همه اش مجیزگوئی نمائید.واقعا چرا این مصیبت ها فقط بر سر شرکت های وابسته که واقعا هیچ نشانه ای از خصوصی بودن در آنها نیست باید بیاید.یه بررسی نمائید و میزان نارضایتی را در پرسنل این شرکت ها اندازه گیری نمائید.
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
3
0
۳۵ هزار میلیارد تومان بدهی ۴ سال پیش,افتاد گردن چیت چیان. عدم شروع نصب,نیروگاه دولت قبل باعث شد امسال فقط,۲۶۰۰ مگاوات نیروگاه وارد مدار بشه.
اینا تقصیر خلف چیت چیان ایثست.
چیت چیان زحمت کش,و متخصص,است و باید بماند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
5
دوست عزیزی که سفارش نویسی کردی و فی الواقع نقش روابط عمومی وزارت نیرو رو بر عهده گرفتی!!
یکی از هنرهای وزیر خوب ، توان جذب بودجه و منابع مالی است که ایشون از این نظر واقعا ضعیف بود و وزارت نیرو رو حقیقتا نابود کرد
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
3
0
چیت چیان تجربه کافی برای ادامه کار رو داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
1
الان گزینه های موجود دکتر اردکانیان هست + مهندس بیطرف+ دکتر محمد احمدیان و خود آقای چیت چیان . به نظر شما از جمع بالا کدام یک حاضرند سکان این کشتی که تقریبا در حال ورود به یک مسیر طوفانی است را بر عهده بگیرند
پارسا منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
4
1
بسمه تعالی
با سلام و احترام به همه نظرات دوستان و امید وارم که از نظر اینجانب دوباره نرنجند و بنده با توجه به تجزیه و تحلیل وظعیت فعلی و آشنایی کامل با صنعت آب و برق در ذیل بیان می کنم و هیچ گونه وابستگی و نیاز و انتظاری از کسی ندارم و تدریس وظیفه اصلی بنده است.
بی شک جناب آقای مهندس چیت چیان را علاوه بر مدارک علمی ، فارغ التحصیل تجربه 40 ساله صنعت آب و برق دانست، وضعیت وزارت نیرو نسبت به سایر وزارت خانه های در سطح خوب است فقط نیاز به تغییرات مدیران در جهت اقتصادی نمودند و ایجاد رضایتمندی کارکنان جهت بهبود در ارائه خدمات دارد. وقتی که فردی در تمام مراحل یک وزارت خانه مادر و استراتژیک در دولت ها قبل به عنوان بدنه اصلی حضور داشته و چهار سال هم در راس وزارت خانه بود برای این وزارت خانه ارجح تر از ایشان نمی شود پیدا کرد که هم در بحث برق و هم در بحث آب تجربه خوبی داشته باشد. امیدواریم ایشان قبول زحمت نمایند و رئیس محترم جمهور هم از ایشان دوباره استفاده نمایند.
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
4
از لحاظ متن که مشخصه متن از کجا اومده و نگارنده کدام یک از همکاران وزارت نیرو هستند. لیکن در دوره ای به سر می بریم که به تازگی مردم بر پوپولسیم پیروز شدند و ثابت کردند با این نوع مطالب ذهنشان فریفته نمی شود.
وزارت نیروی دولت یازدهم به وضوح و به قطع ضعیف ترین ترکیب از لحاظ وزیر و معاونین در کابینه بود. به نحوی که که حمایت کابینه و حتی بیت رهبری رو هم از دست داد.
امیدوارم در دولت جدید فردی تدبیرگر و توانمند در رأس وزارت نیرو قرار گیرد و در چیدمان نفرات در سطح معاونین و مدیرعاملین بهتر عمل نماید.

انشالله
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
3
0
چیت چیان تجربه کافی برای ادامه کار رو داره.
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
5
از لحاظ متن که مشخصه متن از کجا اومده و نگارنده کدام یک از همکاران وزارت نیرو هستند. لیکن در دوره ای به سر می بریم که به تازگی مردم بر پوپولسیم پیروز شدند و ثابت کردند با این نوع مطالب ذهنشان فریفته نمی شود.
وزارت نیروی دولت یازدهم به وضوح و به قطع ... ترین ترکیب از لحاظ وزیر و معاونین در کابینه بود. به نحوی که که حمایت کابینه و حتی بیت رهبری رو هم از دست داد.
امیدوارم در دولت جدید فردی تدبیرگر و توانمند در رأس وزارت نیرو قرار گیرد و در چیدمان نفرات در سطح معاونین و مدیرعاملین بهتر عمل نماید.

انشالله
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
5
0
مهندس چیت چیان برنامه های مدون برای ۴ سال آینده دارد که صنعت آب و برق را نجات می دهد.
او مدیران همسو را یقینا بکار می گیرد نا راندمان بالا برود . به وظثشعیت تولید و مصرف,برق و آب نگاه جدی,دارد.
امیدواریم قبول مسئولیت کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
1
برق نیوز تکلیف ما رو روشن کن. یه دفعه در مخالفت با وزیر نیرو و لزوم تغییرات در دولت جذیذ می گویی و حالا در تمجید از اقدامات وزارت نیرو! کدام را باور کنیم قسم حضرت عباس یا دم خروس را! بنظرم موضع گیری ها په در مخالفت په موافقت بیشتر تابع شرایط و سیساسی شده است تا فنی. لطفا مخاطبان را به بازی نگیرید و مقالات موافت یا مخالفت با اقدامات وزارت نیرو را فکر شده و با تامل بیشتر منتشر نمایید
مدیر پایگاه برق نیوز بعنوان یک رسانه مستقل و منتقد وزارت نیرو است ولی این به این معنی نیست که واقعیت را نگفته و یا خلاف آن عمل کند ویا در پی حق جلوه دادن ناحق باشد.
برق نیوز در این برهه شرایطی را فراهم کرده است تا سخنان و نظرات موافقان و مخالفان دیده و شنیده شود.
در رسانه های عمومی بعلت تعدد خبرگزاری ها در دیدگاه های مختلف، هر رسانه بیشتر روی دیدگاه های خود متمرکز می شود ولی در صنعت برق این مورد یافت نمی شود و موافق و مخالف دولت همه به برق نیوز استناد می کنند لذا بخشی از مخاطبان ما هم افرادی هستند که رسالت رسانه ای ایجاب می کند شرایط ابراز نظر آنها باید فراهم شود
نکته قابل تامل در این است که برق نیوز هر مطلبی که منتشر می کند بدون وابستگی های دولتی و یا بدون ارتباط با نهادهای قدرت بوده لذا منافع خاصی دنبال نمی شود.
مقالاتی که بنظر مخاطبان در تمجید از اقدامات وزارت نیرو منتشر می شود اکثرا یادداشت های وارده بوده و از سوی افراد دیگری که در دفاع از اقدامات وزارت نیرو حرکت می کنند (که کم هم نیستند) به ما می رسد. نوع گفتمان و یادداشت ها بخوبی نشان می دهد که این مقالات و یادداشت ها نوشته برق نیوز نبوده و برق نیوز به دلایلی که شرح داده شد فرصتی را برای دیده شدن طیف مقابل فراهم کرده است.
همه این موارد در حالی انجام می شود که همچنان در بدنه دولتی وزارت نیرو و توانیر نسبت به برق نیوز اجحاف می شود ولی نمی توانیم صرفا به این دلیل از بیان واقعیات یا دیدگاه های موافق خودداری کنیم.
تنها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
1
0
سلام بنده با نظر پارسا منتقد موافقم ، کاملا منتقي، و سنجیده اظهار نظر نموده اند و به نفع وزارت نیرو
ممنون از برق نيوز
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
4
0
چیت چیان مرد میدان و عمل است. بخوبی,صنعت آب بهم پاشیده, را جمع و جور کرد. اگر او نبود بحران آب گریبانگیر بود
یار امام و رهبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
3
0
زمانی که چیت چیان ها برای نجات کشور از چنگال دژخیمان و صدآمیان تلاش می کردند کجا بودند این منتقدین امروز؟
چمران می فرماید
آن هنگام که شیپور جنگ نواخته می شود پی توان صف مرد را از نامزد جدا کرد.
دولت یک وزیر رزمنده نباید داشته باشد؟
این مرد بزرگ باید بماند چون هم متخصص است واز پلی تکنیک فارغ التحصیل شده، هم مرد است، هم دانا است و هم توانا.
خداوند چیت چیان ها را برای این نظام و مردم حفظ کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما هم از مردان جنگ فقط شهید چمران را دستمایه اغراض سیاسیتان کردید. بس است این تزویر
نبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
3
0
واقعا بعضی ها روشون می شه علیه چیت چیان حرف بزنن. من با سند و مدرک می گم این منتقدین افراد سودجویی هستند که به منافع خودشون فکر می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما از انگلیس کامنت نذار. خوب نیست. لاقال فیلتر شکنتو خاموش کن تا نگویند زسما انگلیسی هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آمار و ارقام چیز دیگری نشان میدهد. ملت تا می آیند انتقاد کنند شما برچسب زنی سودجویی می کنید. اتفاقا از کنار افراد ضعیف افراد سودجو و پست طلب بیشتر سود می برند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
5
آخرین خبر آنکه اقای مهندس چیت چیان قطعا قطعا در کابینه آینده نیستند . برق نیوز لطفا منتشر کن. تمام این شیرینی خورده ها فکر دیگری کنند. یکشنبه 25 تیرماه
نبی
|
Germany
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
2
1
واقعا بعضی ها روشون می شه علیه چیت چیان حرف بزنن. من با سند و مدرک می گم این منتقدین افراد سودجویی هستند که به منافع خودشون فکر می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بابا تو تکی از کل صنعت برق بيشتر کامنت گذاشتی. حقوقت مثل اینکه داره قطع میشه قاطی کردی. ول کن دیگه. رفت رفیقت. برو برای بعدی
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
3
1
و باید گفت تیریک تبریک تبریک. قطعا حتما و یقینا چیت چیان می ماند. آن وقت می بینیم اینهایی که الان حرف ... کامتا می گذارند چگونه وقتی او را از ۸۰ متری دیدند تعظیم می کنند.
آن وقت چیت چیان می شود عزیز و محترم و افتخار می کنند او را سلام دهند و ایشان علیک بگویند.
انسان های ضعیف مگسانند گرد شیرینی.
درود بر چیت چیان
بقال محله برقی ها
|
Germany
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
1
1
فرضا جناب مهندس بیطرف یا جناب دکتر اردکانیان وزیر بشن. اونوقت ۴ سال دیگه همین مغرضینی که به خودشون برچسب منتقد زدند و ... رو از ماهی شور قلیه ماهی تشخیص نمی دهند می آن و می نویسن فلانی خراب کرد و فلان و بهمان.
اصلا جان مادر بزرگ ... اگه خودشونو هم وزیر بذارن اول می خورن بعد نق می زنن.
بسه این چیپ بازی ها.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بقال جان (به فرموده خودتان با آن لیبل عجیبتان) اولا فیلتر شکنتو خاموش کن تا رد پای سه تا سه تا کامنت گذاری هایت برجا نماند. دوم اینجا سایت وزین برق نیوز و محل کامنتهای تخصصی و نه کوچه بازاری و بقول خودتان بقالی نیست! درضمن آقای چیت چیان در مسائل بسیار زیادی که جایش اینجا نیست قصور اساسی داشته اند که یکی اشوضع آب و برق خوزستان و شرایط سیاسی خاص آنجا است. کار به جاهای باریک رسیده و بی خود شلوغ نکن و به کارهای بقالیت برس! از مطالبی هم که اطلاع نداری ابراز عقیده و جانبداری نکن! اینجا سر کوچه نیست با داد و هوار هم رای جمع کنی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
1
1
بله بقال برق هستم و امثال تو رو خوب می شناسم
برق علم می خواد که امثال تو که از دانشگاه دوزاری یه مدرک کشکی خریدین نمی تونین در موردش حرف بزنین.
اینجا جای متخصصین واقعی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بقال جون به کلاس حرف زدنت نمیخوره مهندس برق باشی! ادبیاتت بیشتر شبیه محله آهن فروشهای خیابان مولوی است تا یک مهندس فهمیده و مودب! یادت باشه ادب مرد به ز دولت اوست! مدرکت هم بدرد خودت میخوره وقتی ادبیاتت صفره!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
از سایت محترم برق نیوز واقعا بعیده چینین کامنتهایی را تایید کنه! "19 گرم ..." نهایت تربیت خانوادگی بقال محله را نشان میدهد. واقعا صنعت برق به کجا رسیده هر بقالی کامنت میذاره و تایید میشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
3
1
چیت چیان بلیطش اوکی شد و در ۴ سال آینده هم در خدمت صنعت آب و برق به عنوان وزیر نیرو هست انشالله تعالی.
منتقدین و مغرضین لطفا رنگ هفتم بوقلمونی تونو نشدن بدید و ساز دوستی بنوازید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
2
2
چیت چیان گل یادت باشه رزمنده ها پشت تو رو گرفتن.
متخصصین رزمنده خیلی برات تلاش کردن تا بمونی. اونا رو از حاشیه خارج کن و در جایگاه مدیریت قرار بده تا برات کار کنن و آبروی تو و نظام باشن. نذار حلقه های چند لایه اطرافت اونا رو ببلعند. اینا ایثارگرند نه دغل و نه پر رو . باید اونا رو بخوای اونا خودشون نمی آن بهت بگن بما پست بده.
به امید پیروزی چیت چیان.
مرک بر منافق و پوپولیست و ....
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
3
2
یاشاسین چیت چیان سردار ملی.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
3
دو تا تغییر اساسی ذر صنعت برق نیازها.
یکی اینکه این لیسانس های معارف,از,مدیریت کلان توانیر و شرکت مادر تخصصی تولید بزن کنار.
دوم معاونین و مدیران احمدی نژادی برن. دوتایی که زمان احمدی نژاد اومدن غالبا مدیران پوپولیست و با مدرک ... هستن
مانیتور برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
1
0
بقال راست میگه. یه عده زیادی نون به نرخ روز خور هستند و همیشه معترض. گلا از شلوغ کاری و ایراد گرفتن و هجمه درست کردن است که به نوایی می رسند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما کنار آق بقال بیشتر کاسبی تا وزارت نیرو!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
0
سلام برق نیوز خسته نباشی
جا داره تشکر ویژه ایی خدمت وزیر محترم نیرو آقای چیت چیان داشته باشم برای لطف بزرگی که درحق پرسنل کارگر درپست های فوق توزیع وانتقال داشته خدا خیرش بده
برق نیوز لطفا اطلاع رسانی کن نحوه اجرای این بخشنامه برای پرسنل کارگر داخل پست های فشار قویی چطور شد
توانیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
1
جناب آقای ...
با عرض سلام و تشکر از زحماتی که برای سایت برق نیوز متقبل میشوید با مطالعه تعدادی از کامتهای اخبارهای مختلف نهایت تاسف و شرمندگی برای اینجانب بعنوان همکار صنعت برق و کارمند توانیر ایجاد می گردد. سطح بسیار پایین و سخیف ادبیات بکار برده شده در کامنتها که دون شان حتی سایتهای زرد و روز مره است به شدت بر سطح مطالب سایت تاثیر گذاشته و تایید این کامنتها از سوی مسئول محترم سایت بسیار عجیب و دور از ذهن است.
مطالبی که توسط کاربرانی با نام بقال محله با ادبیات بسیار سخیف و نازل نامبرده و نظایر آن مثالهایی از این موارد است. آزادی اندیشه با هرزه گویی و سخیف نویسی یکسان نیست و متاسفانه هنوز در تعدادی از کاربران سایت فرهنگ نوشتاری و ادبیات رسمی بیان نظرات و بلوغ فکری استفاده از فضای آزاد تبادل نظرات وجود ندارد.
انشاله با تلاش شما عزیزان رسانه صنعت برق شاهد توفیق روز افزون این صنعت باشیم و مراقب صدمه نزدن این گونه نظرات مشمئز کننده و بدور از ادبیات اسلامی-انسانی به نحوه نگاه دیگران به این صنعت باشیم.
با تشکر فراوان
مدیر پایگاه سلام
ما به شما حق می دهیم و انتقاد وارد شده انتقادی نادرست نیست.
متاسفانه باید بپذیریم که این کامنت ها نیز بخشی از فرهنگ و ادبیات همکاران ما در صنعت برق است. ما تا جای ممکن جلوی خیلی از کامنت های مشکل دار و با ادبیان نامناسب را گرفته ولی به هر حال باید بپذیریم اینها بخشی از این صنعت هستند و در حال کارند.
البته این پذیرفته نیست که بخاطر یک نفر اعتبار کل صنعت برق و همکاران زحمت کش ما خدشه دار شود.
به هر حال از تذکر شما سپاسگزاریم و امیدواریم ضمن داشتن سعه صدر در تحمل انتقادات،کامنت های اینچنینی که البته تعداد آنها کم است با دقت بیشتری رصد و بررسی شود.
متاسفانه بخشی از دغدغه ما نقطه چین کردن الفاظ زشت و نامناسب، توهین ها و تهمت هایی است که روزانه ارسال می گردد و گاها ممکن است سهوا و به اشتباه مطالبی اجازه انتشار یابد که نباید منتشر می شده است.
در این مورد بخصوص، این کامنت به اشتباه و بدون حذف مسائل زشت و توهین دار منتشر شده بود که بررسی و اصلاح شد و از این بابت از مخاطبان پوزش می خواهیم.
بقال محله برقی ها
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
1
0
می خوام به توانیری بگم که هرچی که گفتی نشان از تربیت خانوادگی ات داره. یعنی خودتی.
هرکی نی تونه برا کامنتش هر اسمی بذاره. مگه بقال چشه؟ از تو با مدرک نامعتبر بهتره که؟
جوش نزن معلومه که تازه از آهن قراضه فروشی خلازیر رسیدی.
برق نیوز لطفا منتشر کن و ققط بی احترامی های اونا رو منتشر نکن.
وقتی می آن به همه توهین می کنن خوبه؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
1
0
اونوقت شیرین عقل که کامنت اول نوشت ادبیات چه کسایی هست؟ حالا که گفتیم مدرکتون گلابیه ناراحت شدین؟ بله گلابیه چون از دانشگاه درجه ۳ و پایین تر گرفتین پس قد خودتون نظر بدین . اندازه شما در حد صحبت از وزارت و معاونت وزیر و ... نیست.
جدیدالاستخدام
|
Germany
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
1
1
ما جدیدالستخدام های صنعت برق از چینت چیان متشکریم و همواره به یاذ او هستیم. امیدواریم بماند و ۴ سال دیگه صنعت برق,را به پیش,ببرد.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
1
0
آقایون چرا از بقال ناراحت می شین.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
1
1
طبق آخرین رایزنی ها مهندس حمید چیت چیان در وزارتخانه می مانند. این خبر دقیق و موثق است. ایشان با قبول تغییرات در بین مدیران و استفاده از نیروهای همسو با سیاست دولت و ایثارگران و نخبگان قبول زحمت وزارت کردند.
خدا به ایشان خیر دهد.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
1
1
ظاهرا چیت چیان ماندگار شد. درسته برق نیوز؟
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
1
2
بنده با سابقه کار 20 ساله در صنعت برق کشور؛ قاطعانه میگم که جدیتی که وزارت نیرو در چهار سال اخیر در پیشبرد اهداف داشته با وجود مشکلات عدیده ؛ در دوره ی مدیران قبلی نبوده و انسان نباید بخاطر منافع شخصی؛ عملکرد صحیح مسئولین را انکار کند. بنظرم اگر مجلس محترم همکاری بیشتری با ایشان داشته باشند و کمیسیون مربوطه ؛ بجای اتخاذ تصمیمات احساسی و عوام فریبانه؛ تصمیمات کارشناسی تری بگیرد شاهد رشد روزافزون صنعت برق خواهیم بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بعنوان فردی که از سال 78 در حوزه ستادی وزارت نیرو مشغول بکار هستم با اطمینان عرض می کنم ضعیف ترین معاونین و مدیران برق و آب و آبفا و توانیر در طی این سالها در همین دوره اقای چیت چیان مشغول بکار بودند. آموزش و تحقیقات در بدترین شرایط بود و ارتباطات و رابطه بازی حرف اول و آخر انتصابات و تصمیمات در این وزارت خانه کلیدی را میزند. نشانه های نابودی این صنعت نیز در تنشهای فوق العاده آبی کشور و شرایط خاص صنعت اب و برق در خوزستان و سیستان و ایلام و .... کاملا نمایان شده است. مدیران ایشان مدیران هزینه با دانش 50 سال گذشته هستند و وزارتخانه نیازمند نیروی دانشمند واقعی و نه مقاله ای و نیروی جوان ورزیده می باشد. آوردن اساتید از دانشگاهها با کمترین سابقه کار میدانی نیز دردی از دردها درمان نکرد بلکه تصمیمات بسیار سطحی و ویترینی اینان دردهلیی بر دردها افزود. خداوند به این مردم رحم کند دچار اتفاقات بحرانی نشویم که آن موقع شبکه های برق و آب فرسوده تا مدتها از دسترس خارج خواهند بود.
صادق
| Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز ؛ اینجا ایرانه و سوئیس نیست. مواردی که ردیف کردی همیشه بوده و خواهد بود. شما مدیران باسابقه و دانشگاهی را بی لیاقت میدانی ؛ پس چه کسی سکاندار این وزارتخانه بشود؟ اول شرایط را بسنج بعد انتقاد کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خدمت همکار عزیزم جناب صادق خان. برادرم! برای یک مقایسه وضع مدیریت معاون آب و برق فعلی و عملکردهایی که ایشان در حوزه های ماورای وزارت خانه داشته اند و برای حفظ حرمتشان در اینجا قابل بیان نیستند را حتما دیده اید. این ارتباطات شاکله معاونتهای فوق را کاملا نامتوازن کرده و شرایط فعلی ما از نظر مدیریتی با 20 سال پیش نیز بسیار عقب تر رفته. هیچ کسی نمیگوید اینجا سوییس است ولی نباید وضع مدیریت آنقدر از نظر مباحث حاشیه ای (مالی و اصل بودن ارتباطات و به حاشیه رفتن اصول علمی در تصمیمات کلان و انتصابات) آنقدر بدتر از 20 سال پیش باشد. استادان دانشگاه عزیزند و جایگاه و حرمت خود را دارند ولی دفاتر تحت نظر همین اساتید را ببینید با چه وضعی مدیریت میشود. کارآیی این دفاتر را با زمان آقای مهندس لوایی یا خوش خلق 8 سال قبل مقایسه کنید. تعدادی دانشجوی دکترا که یکبار شبکه را هم ندیده اند بجای کارشناس خبره مشغول بکارند . بماندبحث سرپرستهایی که خود دانشجوی دکترای پردیس اند و اصلا معلوم نیست چکار میکنند. مدیریت شبکه دکتر سامانی با الان یکی است! از کجای وزارت نیرو و توانیر و مدیریت شبکه بگویم که بسیاری از نیروهای متخصص و کارشناس خبره و مشاور و پیمانکار فراری یا ورشکسته و زمین گیر شده اند. صحبت سوئیس نیست. صحبت مقایسه وزارت نیروی 20 سال پیش با الان است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا من بعنوان همکار مدیریت شبکه که از سال 84 با این مجموعه همکارم صحبتهای همکار 78 را تایید می کنم. دبیرخانه هیات تنظیم بعنوان عالی ترین نها رگولاتوری عملا تعطیل است و زحمات بسیاری که در حوزه بازار برق کشیده شده عملا توسط معاونت برق تعطیل شده و بساری از کارشناسان مدیریت شبکه از شدت سرخوردگی از این مجموعه به خارج از کشور یا سایر شرکتها رفتند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
1
باز این بقال اومد 5 تا 5 تا کامنت گذاشت! آخه اگر تو بقالی پس چرا به مدرکت می ذاری! اگر مهندس با مدرک عالی هستی پس بقالیت چیه! حتما به روانشناس مراجعه کن و بعدش به یک دوره ادبیات عالی انسانی اسلامی پاس کن! بقال جون! ماست کیلو چنده....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ناز نفست! خوب گفتی. اینجا را با بقالی قلعه حسن خان اشتباه گرفته....
میرزاخانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
1
0
فردی که از سال ۷۸ تو وزارت نیرو هست خیلی حرف های غیرکارشناسی زد. شما یقینا آگاهی از مسابل فنی نداری پس در مورد کار حودت اظهار نظر کن.
وزیر نیرو برنانه ریزی کرد و البته تغییرات ساختاری هم بوجود آورد. آب را متحول کرد و به دست افراد کاردان سپرد. اگر آنها نبودند الان مشکلات عجیبی بوچود می آمد.
برق را هم زیرساختاری اصلاح کرد و مدیران کاربلد و متخصص آورد.
دردت اینه که چرا افراد باسواد و فنی و دانشگاهی ِورد که شماها نمی تونید جلوشون عزض اندام کنید و آمار و ارقام غلط بدید.
بله چیت چیان برق و آب رو تلاش کرد بروز کنه و بنابراین تو با مدرک نامعتبرت بجایی نرسیدی. معلوم هم هست کی هستی و کی هستید.
برخی ها شایسته این هستند که بقال واقعی رییسشون باشه تا سیستم رو بدوشن نه یک مدیر دانشمند کاربلد متخصص متعهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما از کجا متوجه شدی مدرک من نامعتبره!؟ علم غیب دارید؟ اتفاقا بنده دکترای برق از دانشگاه تهران دارم و سالها در وزارت خانه مشغول بکارم. شما احتمالا از نزدیکان افرادی هستی که مکرر از مدارک دیگران اشکال میگرید و معلوم نیست مدرکت چی هست!؟
آقای چیت چیان ضعیف ترین معاونین و مدیران را در طی 20 سال اخیر داشته اند و تردیدی در این مساله نیست!
مدیریت شبکه
| Iran (Islamic Republic of)
جناب میزراخانی
از دانشگاه عباسپوری که آقای چیت چیان فقط حرف زد و حرف زد ولی کمترین عملی نکرد چی بگیم!؟ از موسسات آموزشی وزارت نیرو چی؟
استادانی که 60 درصد وقتشان در دانشگاه است و فقط آمار میدهند و مثلا گفته اند متوسط آمار خاموشی 21 دقیقه است چه بگوییم!؟ آمار شیکی که کارشناسان توزیع نیز از ته دل به آن میخندند! اینها اگر دانشمندند پس دانشمند آمار ده .... کار اند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
قرار نیست برای خوش آمد شما و دیگران کامنت بذارند دوستان! 95 درصد مجموعه شرکتهای توزیع و توانیر و تولید از وضع حاکم بر وزارت نیرو بسیار ناراحتتند. شما مشکل کمبود داری دائم به مدرک دیگران گیر می دهید؟! بحث علمی تخصصی است چه ربطی به مدرک داره! من حاضرم ایمیلم را به ادمین برق نیوز بدم شما هم همین طور تا مدرکهایمان را با هم مقایسه کنیم ببینم مدرک من سرتره یا شما!؟ جدا مشکل دارید بخدا....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بابا چند تا بچه تازه مدرک گرفته اومدند اینجا مثل بقال محله و این میزرا خانی و بقیه دائم مدارک تازه امضا شدشون رو به رخ میکشند. خبر ندارند ماها دکترای برق از فرانسه داریم....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
1
لطفا دوستان موافق با جناب مهندس چیت چیان بی فیلترشکن بیان تا معدود مغرض حاشیه نشین کاسب نیان بگن که ۵ تا ۵ تا کامنت می ذارین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بقال تونی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
1
0
ضمنا متخصصین باسواد به مدرکشون نمی نازند بلکه افسوس می خورند که بی سوادهای رانتی اومدند و ادعای پست دارند تا امثال مریم میرزاخانی ها را فراری دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
درود بر شما! اینو به بقال بگید اومده جای مهندسها کامنت بی ادبانه مینویسه!
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
2
ایشون برای احیای مجدد دانشگاه وزارت نیرو چه کار کردند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دانشگاه عباسپور که بماند . برای مجتمع های آموزشی و موسسه هم کاری نکردند. تمام دوره های آموزشی در هوا بود.
توانیر بی باک
|
Germany
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
2
0
جمال چیت چیان رو عشق است. ماندی تا ثابت شود یگانه ای.
خدمات ارزنده چیت چیان استمرار خواهد داشت و این مرد نستوه و مومن و میهن پرست عاشق ولایت و رئیس جمهور محبوب می ماند تا با همت متخصصین و نخبگان و ایثارگران جنگ تحمیلی صنعت آب و برق را سامان دهد.
درود بر چیت چیان که با ماندنش ناکارآمدها رفتنی هستند.
از فردا دوباره دودوزه بازها عاشق چیت چیان می شن تا سرپستشون بمونن. اونایی که در این یک ماه بر طبل ترک چیت چیان از پست وزارت در فضای مجازی و خانه های تیمی اشان می کوبیدند.
تفو بر تو ای چرخ گردون تفو. که نابکاران زالوصفت همیشه رنگ عوض می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
انشاله تو مراسم تودیعش شیرین زبانیتان را برای وزیر جدید خواهیم دید. نستوه! مگه چکار کرده نستوه شده! چه صفاتی آدم یاد میزرا بنویسهای قاجاریه میافته!
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
1
0
این چه کامنت های بی ادبانه ای که علیه بقال می نویسند? مدرک دوزاری های قلعه حسن خان و دروازه غار و دروازه دولاب قد خودشون حرف بزنم. ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بقال! با ادب باش! اول میخواستی تخم شربتی بفروشی. بعد به مدرک دیگران گیر دادی. حالا مودب شدی! برو همون دروه ادبیات اسلامی انسانی را پاس کن! که اصلا مهندس مودبی نیستی و کامنتهات حال و هوای آهن فروشهای مولوی را دارد....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کاملا با دوست توانیریمان همفکرم. باید گفت بقال جان! مدرک و دانش فنی یک بعد انسان را تشکیل میده. آدم درست و حسابی ابعاد متعددی داره که صرفا مدرک دانشگاهش یکی از دهها پارامترشه. اولین نشانه آدم بودن ادبه. چه کشاورزها و چوپانهای مودبی که به هزاران دکتر و مهندس بی ادب و پول پرست که مثل ... به جان ملت افتاده اند و می درند شرف دارند. باید اول از همه ادب داشت تا آدم حسابی شد. خیلی هم به مدرکت نناز و دیگران را تا نمیشناسی به پایین بودن مدرک و دوزاری بودن به اصطلاح خودتان متهم نکنید. چه میدانی ؟ شاید کامنت نویسهای اینجا استاد دانشگاه با دکترا از فرانسه و آمریکا بودند؟ حد نگه دارید و حد خودتان را بدانید.
کارمند صنعت برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
2
0
بااین قیمتای برق هیچ وزیری چه تورک چه فارس چه اصفهانی نمیتونه صنعت برق رو نجات بده بلکه فقط شاید بتونه کمی جلوی ریخت و پاش های مصرف کنندگان اونهم با روشه پیک سایی بگیره..همین!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
1
0
واقعا که. یه مشت الاف زیراب زن منتظر رفتن چیت چیان هستمد. در مراسم شروع بکار مجددش در شهریور قیافه شما نون به نرخ روزخورها دیدنی می شه.
درود بر چیت چیان قهرمان متخصص.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
جالبه بدونید ۳۰% کل سدهای مملکت در بین سال های ۹۰ تا ۹۵ ساخته شده. این یعنی چیت چیان امپراتور مهار آبهای سطحی ایران ایت. دریغا که در کشاورزی سنتی به سلب بی کفایتی جهاد کشاورزی هدر می رود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
0
کانال خبر فوری:
♦️تغییرات کابینه دوازدهم از زبان عطریانفر

محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی: اکثر وزرای فعلی ابقا خواهند شد و چند تغییر جزئی به شرح زیر در کابینه رخ خواهد داد:

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
1
0
یا صاحب الزمان ادرکنی
بیاد شهدای عملیات رمضان در ۲۲ تیر تا ۷ مرداد ۶۱ در شرق بصره.
الله اکبر
چیت چیان قهرمان برای دفاع از ارزش های یاران شهیدش و نظام مقدس جمهوری اسلامی در پست وزارت نیرو ابقاء شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
1
0
ایرانیان از یک نژاد هستند و لذا ترک و لر و بلوچ و عرب و گیلک و مازنی و اصفهانی و فارس و ترکمن و سیستانی و ... نداریم.
همه ایرانی هستند ولو در گویش متفاوت. همه برادر و خواهرند. لذا چیت چیان متعلق به ایرانیان است و بس.
ساقولارسن داری چیت چیان. مرحبا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
1
0
واقعا بعضی ها که نقش منتقد دارند الان خودشان فهمیدند که مغرضند و کلاسشان در حد صنعت برق نیست. اینها مطمئنا با مدرک کشکی و با التماس و پارتی و ... وارد صنعت برق شدند و چیزی تو چنته ندارند.
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
0
هوشنگ فلاحتیان معاون وزیر نیرو با بیان اینکه در طول ۴ سال گذشته در دولت یازدهم موفق شدیم ۵۴ واحد نیروگاه جدید را در سطح کشور به بهره برداری برسانیم و ظرفیت نیروگاهی را به مرز ۷۷ هزار مگاوات افزایش دهیم اظهار داشت: در ۴ سال گذشته عملیات اجرایی ۲۰ هزار مگاوات نیروگاه جدید نیز آغاز شده که تاکنون حدود ۸ هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاهی کشور اضافه شده و در طول سال جاری و قبل از تابستان ۹۷ نیز به میزان ۴ هزار مگاوات نیروگاه جدید وارد شبکه برق سراسری می‌شود؛ مابقی طرح‌ها در سال ۹۷ و ۹۸ وارد مدار خواهند شد.
یار چیت چیان مومن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
1
باید به فکر تولید برق حرارتی بود. واقعا آنجا افتضاح است.
مدیر عامل لیسانس معارف
معاون بهره برداری .... که اصلا جایش آنجا نیست
هیئت مدیره فرمایشی غیر مرتبط
پرسنلی که از کارشناس ایمنی تا فیزیک و ریاضی و ادبیات و اقتصاد و شیمی و محیط زیست و زوزنامه نگاری و .. آن شدند عضو هیئت مدیره نیروگاه های دولتی و با سالی ۴۰ میلیون تومان ثابت و جلسه ای ۷۰۰ هزار تومان دریافتی و حقوق و مزایا و ... دارند کاسبی می کنند.
مدیرانش که قربونشون برم یا لیسانشون علوم پایه است که دارن بهره برداری و پشتیبانی تولید می کنند یا کامپیوترن که تو هیئت مدیره اند یا از دانشگاه اومدن.
این وضع فجیع و تحقیرآمیز و رانتی تولید برق حرارتی حتما باید حل و فصل شود.
باید یک مدیر عامل مقتدر خارج از آن مجموعه انتخاب شود و چینش هیئت مدیره فنی باشد و مدیران فنی از بیرون مجموعه و از نیزوگاه ها بیایند.
چیت چیان عزیز و سالم و مخلص و انقلابی و عشق برقی ها: اینهایی که ادای بچه حزب اللهی ها رو در می آرن و روز بسیج لباس بسیجی می پوشن و چفیه می ندازن حتی سربازی شون رو هم تو خط مقدم و جبهه نبودند.
این دو روها پدر مملکت رو در آوردن و الان نمی خواستن شما بمونی. چون اگه یکی دیگه نی اومد باز ۲ یا سه سالی نقش بازی می کردن و می موندن.
الحمدلله اینا بازنشسته اند. بفرستشون برن بچرخن.
سیما
|
Germany
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
1
0
عجب مطلب خوبی نوشته شد. درست است.
ولتاژ بالا EHV
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
1
0
طرف پلاسیده صنعت برق شده چون بیسواده و اومده تیپ می زنه بکه مهندسم.
داداش؟!! با پیرهن آستین کوتاه پوشیدن و کفش واکس توانیر خورده و ریش پرفسوری گذاشتن ...
اگه بهت ماهی بالای ۱۰ میلیون تومان از قبل قوانین ناکارامد می دن پررو نشو. من اگه بودم می فرستادم و ۴ تا مهندس متخصص با سواد می آوردم که حقوق هر کدومشون یک چهارمت باشه. امثال تو پست های ولو کارشناسی یا مدیریت رو با دغل و کلک و لابی و التماس و پاچه خواری می گیرن تا امثال مریم میرزا خانی از مملکت کوچ کنند.
تا نگفتم کی هستی و افشاتون نکردم. البته بدون که همین الان هم می دونم با چه .... صحبت می کنم. اینقد زیراب ملتو زدین خسته نشدین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دعواتونو ببرید جای دیگه! برق نیوز جای این خزعبلات نیست!
فارغ التحصیل دانشگاه معتبر
|
Germany
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
1
0
خواستم به دوتایی که می گن از دانشگاه اومدن مدیر شدم بگم
اولا همینه استارت بودن یعنی اگه این استادت اومدن صنعت با مدرک دکترا و پوزیشن پرفسوری; امثال تو با مدرک کارشناسی اونم از,دانشگاه در پیت ... اومدن.
ثانیا قد خودت حرف بزن
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
0
0
یک خط,برای وزیر بعد می نویسم که بخواند:

اگر حراست متخصصین را برای مدیریت تایید نکند; آنگاه باید منتظر انتصاب های تحقیر آمیز بود.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
0
1
تا زمانی که تضادها همراه هم باشند حقیقتی,شکل نمی,گیرد. موفقیتی حاصل نمی شود و بیراهه مسیر,پیمایش می,شود.
مقصود انتصابات است که مثالی,می,زنم.
فرض کنیم معاون هماهنگی,توزیع توانیر,دانشمندی,باشد کم نظیر و صاحب اندیشه و تجربه و مکتب و فارغ التحصیل دانشگاه های درجه ۱,کشور با چندین مقاله,و خلاقیت و کتاب و ....
حال او بیاید برای,بهره برداری از ت وزیع فردی بگمارد لیسانس الکترونیک از یک دانشگاه ضعیف نوپا: فوق لیسانس بگیرد از دانشگاه شبانه و دانشجوی پولی پردیس دانشگاه شود. نتواند سیستم را جمع کند و ...
این را چه می شود; یکی از گود حقیقت و دیگری از دره دو رویی .
آیا چنین بنیان مدیریتی کارآمد می شود?
یقینا خیر
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
0
0
تابش نتابیده خاموش شد. همچنان چیت چیان تنها گزینه وزارت است.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
0
0
چیت چیان شانس و منجی برق و آب است.
براوو چیت چیان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
1
0
جمعی از متخصص صنایع آب و برق خطاب به رئیس جمهور محبوب
" بی شک صنایع حیاتی آب و برق که دارای اهمیت استراتژیک هستند نیاز به وزیری خردمند متخصص متعهد باتجربه و امنحان پس داده دارد که چیت چیان تنها گزینه اصلح است".
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
1
0
یکی درد و یکی درمان پسندد
یکی جان و یکی جانان پسندد.
کسی درمان و جان ووجانان پسندد
یقینا چیت چیان را آن پسندد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
0
0
آمار‌ها نشان می‌دهد پیک مصرف برق در سال جاری نسبت به پیک سال گذشته حدود۲ .۷ درصد رشد داشته است که اگر بخواهیم این میزان افزایش مصرف را پوشش دهیم بایستی سالانه ۲۰ هزار میلیارد تومان در صنعت برق سرمایه‌گذاری صورت گیرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
0
0
برق نیوز جان این خبر رو از صفحه اول برندار تا خوب اطلاع رسانی بشه. تشکر
وقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
0
0
پیشنهاد می کنم جناب مهندس چست چیان ۲۰۰ مدیرعامل جدید برای شرکت های زیر مجموعه از همین الان از بین نخبگان متخصصین و ایثارگران انتخاب کنند تا بمحض شروع بکار در دولت جدید این مدیران موجود را که البته ناکارآمد هستند را برکنار کنند و تلبته معاونینان و شاید مدیران زیر مجموعه اشان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
1
0
مغرضین بفهمند که بدهی ها در این ۴ سال پایاپای داره پاس می شه:
مطابق صورتحساب‌های شرکت‌های تابعه وزارت نیرو و بررسی‌هایی که سازمان حسابرسی کشور انجام داده است، ارزش این مابه‌التفاوت از سال ۱۳۸۹ تا پایان سال ۱۳۹۵ بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان است؛ البته تلاش داریم که این مطالبات را دریافت کنیم و در سال گذشته بیش از ۷۰۰۰ میلیارد از این مطالبات دریافت شده است و ما آن را صرف پرداخت بدهی بخش خصوصی به دولت کرده‌ایم که از ما طلبکار بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
1
0
لیست بسته شد. چیت چیان ماندگار شد. دیگه هم لیست تغییر نخواهد کرد و در ۱۴ مرداد تسلیم مجلس می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
1
0
می خوام به مغرضین بگم که باختن گریه نداره. با پولی که تا حالا کسب شدین از صنعت برق و آب برین تجارت کنید. تخریب نکتزد هک نکنید. نامردی نکنید دروغ نگویید. بسه تخریب و تهدید و هک و ..
رزمنده دوران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
1
0
سالگرد همرزم چیت چیان خلبان قهرمان تمام دوران شهید دوران که بغداد را به لرزه درآورد تسلیت باد.
بخوانید از دوران های چیت چیان:
صدام حسین برای تحقیر خلبانان ارتش ایران در تلویزیون عراق اعلام کرد به هر جوجه کلاغ ایرانی که بتواند به 50 مایلی نیروگاه بصره نزدیک شود حقوق یک سال نیروی هوایی عراق را جایزه خواهم داد
تنها 150 دقیقه پس از مصاحبه صدام شهید عباس دوران، شهید علیرضا یاسینی و سرهنگ کیومرث حیدریان نیروگاه بصره را بمباران کردند.
#فرهنگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
1
0
وچیت چیان وزیر ماند و روسیاهی هم به زغال ماند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
درخواب شاید. دیروقته تعبیر نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
2
0
حضرت آقا هم ظاهرا لیست را تایید کردند و چیت چیان هم نامش متبرک شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
از حضرت آقا مایه نذارید
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
2
1
امیدواریم آقای مهندس فلاحتیان با این کارنامه درخشان عهده دار مسئولیت وزارت نیرو شوند
بقال محله برقی ها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
1
0
یکی اومده گفته تو بقال چرا کامنت می ذاری.
داداش! من اینجام چون تو دستفروش اینجایی. چون تو با مدرک پولی اینجایی.
تویی اینجایی که بالای ۱۰ میلیون تومان ماهیانه حقوق می گیری ولی ارزش کارت ۱ ریال هم نیست.
چون تویی اینجایی که متخصصین را فراری می دی
چون تویی اینجایی که نمی دانی چیت چیان موسسه صنعت آب و برق را از نو راه انداخت.
چون تویی اینجایی که نمی دانی چیت چیان صنعت انرژی های نو را زنده کرد و توسعه داد.
چون تویی اینجایی که ادب را نمی دانی چطور می نویسند.
چون تویی اینجایی که کارت فروش اطلاعات فنی دولتی است.
چون تویی اینجایی که نمی فهمی چیت چیان چه شخصیت کاریزماتیک و فنی و اجرایی عمیق و بالایی دارد.
چون تویی اینجایی که نمی فهمی چیت چیان کارکشته اجرایی صنعت آب و برق را متحول کرد و انشالله توسعه می دهد و البته سن پدرت را دارد یا از تو بزرگتر است اما بی ادبی می کنی.
چون تویی اینجایی که نمی دانی چیت چیان مپنا را از آستان قدس پس گرفت و قرس نیرو را نجات داد.
چون تویی اینجایی که جایت اینجا نیست.
...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
طرف با پول رفته مدرک دکتراشو از ... سابق گرفته اومده داد و بیداد راه انداخته ! نمیدونه اینجوری متن نوشتن دفاع بد از مهندس چیت چیانه و ایشان نیازی به اینجور دفاع کردنهای بی ادبانه ندارد....
ماست کیلو چند دکتر بقال !مدرک معادل....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چه بقال بی ادبیه! تقصیر والدینشه خوب ادبش نکردند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
باید به مردم و انتقادشان ارج بنهیم و محترمش بداریم، این جملات چیست که مینویسی؟ نکند باید دوباره ادب را بیاموزیم! فرقی میان تو که در خانه من هستی، با آن بچه کشاورز خوزستانی نیست و یادآوری کنیم، اگر امروز در فلان مسند وزارتخانه نشسته ایم به خاطر مجوز و قدرتی است که آن کارگر لرستانی و آن زحمتکش بلوچ به ما داده است. باید بیاموزیم ما که از مردم حرف می‌زنیم و از حق مردم، باید در برابر انتقاد آن‌ها سر تعظیم فرود آوریم و فکر کنیم و اگر اشتباهی کرده ایم عذر بخواهیم و منتظر پذیرش عذرمان از جانب آن‌ها باشیم.
باید به آن‌ها یاد بدهیم، سال هاست نظام ارباب رعیتی گذشته و اگر نگذشته بود، امروز نه در وزارتخانه‌ها که باید در شهرکوچمان در مزرعه اربابان خود خوشه می‌چیدیم؛ که هر چه داریم از همین مردمی داریم که یک روز در خیابان سیطره شاه را برچیدند و روزی دیگر در جبهه‌ها مدافع و مرز و انقلاب بودند و امروز در پای صندوق رأی به ما قدرت می‌دهند و کار و خدمت می‌خواهند و در ادامه سخنان امام را هم برای خود و هم برای فرزندانمان بازخوانی کنیم؛ آنجا که گفت: «باید به حسب واقع، به حسب انصاف، به حسب وجدان، این مردمی که شما‌ها را روی کار آورده‌اند، این مردم زاغه‌نشین که شما‌ها را روی مسند نشانده‌اند، ملاحظه آن‌ها را بکنید و این جمهوری را تضعیفش نکنید.

بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست و یک انفجار حاصل بشود. از آن روز بترسید که ممکن است یکی از «ایام الله» – خدای نخواسته – باز پیدا بشود و آن روز دیگر قضیه این نیست که برگردیم به ۲۲ بهمن. قضیه [این]است که فاتحه همه ما را می‌خوانند.» (صحیفه امام خمینی، جلد ۱۴، صفحه ۳۸۰)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
این بقال احتمالا .....
ناشناس
| United States of America
بقال جون! ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
0
1
بقال جان اینهایی که گفتی را همشونو خود اقای چیت چیان از جیبشان هزینه کردند و به تنهایی جلو بردند. یا اینکه جزو وظایف حتمیشون بوده و هزاران کار دیگری که می باید انجام میداند را معطل روی زمین گذاشتند. مثل کاهش تلفات شبکه های توزیع به معنای واقعی- خصوصی سازی واقعی- انسجام توانیر از هم پاشیده- تعویض مدیران فرسوده از نفس افتاده - کاهش تنش آبی- جلوگیری از هدر رفت بیت المال و حقوقهای نجومی- تعویض معاونین فرسوده - بریدن دست چپاولگران و فاسدین در حوزه ستادی و ...
شما همون به بقالیت برس و برای ما که در حوزه ستادی هستیم از آمار تفصیلی وزارت نیرو آمارخوانی نکن! درضمن ادب داشته باش! اینجا پیش خون بقالی نیست مردم را تو خطاب کنی! حقا که لقب بقال برازنده وجودت است! راسته مهندسا نیا!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
1
0
ناشناس بی شناسنامه با تو هستم:
حقوق نجومی رو تو می گیری که کارت نشستن پشت میزه تو توانیر و هر رو از بر تشخیص نمی دی. تو که باید حداقل دستمزد بگیر در ولایتت باشی اومدی نشستی جای کسی که متخصص این کاره.
تو برو از کارمند توزیع ازدبیل عسل بگیر و ببردت آب گرم سرعین و برات لنگ و قدیفه بخره.
تویی که شانت در اندازه های یه مهندس نیست. رفتی یه مدرک گلابی از یه جایی گرفتی و اومدی خودت رو مهندس خطاب می کنی.
تویی که هر روز همه می زنن تو سرت چون برق رو نمی شناسی.
داداش ! مهندس به کسی می گن که کنکور داده باشه تو دانشگاه تراز اول درس خونده باشه و کار اجرایی کرده باشه و بعد اومده باشه توانیر. با تجربه و تخصص و دانش کار کنه.
تو که فرق دیژنکتور و کلید ترمیک رو نمی دونی و نمی فهمی ستینگ رله چیه و ... دیگه به تو که نمی گن مهندس.
انگار هر کی هوار بکشه و کت بپوشه می تونه بشه مهندس؟ آره؟
تو بیا وردست واسا.
چیت چیان ها کار کردند. اگر می خواستند نجومی بخورها رو بیرون کنن باید حقوقتو می رسوندن به حداقل دستمزد.
اگه می خواستن مدیران و کارشناسان فرسوده رو بیرون می کرن باید از تو شروع می کردن.
تو برو ادب یاد بگیر بعد بیا کامنت بذتر. اطلاعاتت از کامپیوتر اینه که زور بزنی رو کیبورد و چهار کامنت درپیت بذار. اگه جات مهندس بود الان با همین کامپیوتر پخش بار می کرد و جایابی بعینه حازن می کرد و لود شدینگ ....
تو سوادت قد همیناست. تو مهندس نیستی بلکه پست مهندس رو اشغال کردی.
پس حرف نزن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چه بقال ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چی میگی عمو؟! زنگ کدوم واحد زدی!؟ اشتباه اومدی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
این بنده خدا با یکی مشکل داره اومده دق و دلشو عمومی نوشته! برو مشکلتو خصوصی حل کن! چرا دعواتو با دیگران جار میزنی؟ چیت چیان این وسط چکار است؟ شما با کیک مشکل داری از چیت چیان بنده خدا چرا مایه میگذاری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اگر من پلاسیده صنعت برقم شما چروکیدشی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
0
1
دیگه کیف قاپ هم به خودش می گه مهندس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
0
1
آخرین خبر: چیت چیان قطعا رفتنی شد. مهندس بیطرف آمدنشان قطعی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
1
0
ناشناس بی اطلاع ۱۷:۱۰:
مطمئن باش مهندس بیطرف به وزارت نیرو نمی آد. اگرچه ایشان بسیار لایق و توانمند هستن.
بدان و آگاه باش چیت چیان ۱۰۰% ماندنی است. شک نکن.
البته هر عزیزی وزیر بشن ما وظیفه کمک به او را داربم و برای همه احترام قایلیم اما در این دوره بنا به دلایل فراوان چیت چیان وزیر است لذا به تصمیم ریاست محترم جمهور احترام بگذا یم.
ایثارگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
0
چیت چیان باید قیمت برق رو افزایش کلی میداد و متاسفانه اینکارو نکرد و الان با ضرر عجیبی روبروشده کل صنعت برق.. ولی باید اذعان کرد آدم صادق و اهل ریا نیست
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
1
0
به بقال توهین نکنید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
1
0
به چند دلیل چیت چیان وزیر است
اول شایستگی
دوم تخصص و تعهد
سوم انصراف مهندس بیطرف
چهارم پست کلیدی دکتر اردکانیان در سازمان ملل که جایگاهی بیش از وزارت دارد و ایشان به سبب اهمیت کار و سرافراز کردن نام ایران ترجیح می دهند در آنجا افتخارآفرینی کنند.
پنجم اقبال عموم متخصصین از مهندس چیت چیان
ششم هر سه کاندید عزیز ما هستند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
1
0
ناشناس ۱۳:۵۷ درست می که. داره مثالی از مغرضین ظاهر فریب را می زنه.
کلا بقال به نظر می رسه خیلی مسلط به اوضاع است و مردی است که زیاد می,داند.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
1
1
به چند دلیل چیت چیان وزیر است
اول شایستگی
دوم تخصص و تعهد
سوم انصراف مهندس بیطرف
چهارم پست کلیدی دکتر اردکانیان در سازمان ملل که جایگاهی بیش از وزارت دارد و ایشان به سبب اهمیت کار و سرافراز کردن نام ایران ترجیح می دهند در آنجا افتخارآفرینی کنند.
پنجم اقبال عموم متخصصین از مهندس چیت چیان
ششم هر سه کاندید عزیز ما هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
1
0
و چیت چیان ماند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
1
0
خبر آمد خبری در راه است
چیت چیان باز وزیر درگاه است.
چیت چیان ماندنی شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
وزیر درگاه چه صیغه ای است!؟ متن صحیح بنویسید. وزارت مهم نیست. خدمت در جمهوری اسلامی مهم است. مگر زمان قاجاریه است این قدر مجیز می نویسیم؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
1
0
چیت چیان برای آب برنامه ای جانع و برای برق راهکاری راهبردی دارد. او ماند تا اجرایی کند برنامه هایش را.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
0
تولید بدچوری رانتی شده. واقعا اوضاع خرابه. بهره برداری تولید افتضاحه.
اگر پست بابکان امروز ترانس آن آتش گرفت یعنی ۵ سال پیش کار خراب پایه ریزی شده بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
0
0
دست پخت جناب چیت چیان عزیز: خبر بین المللی:
" ایران را به عنوان یک الگوی بد در زمینه مدیریت منابع آب در جهان معرفی و پیش بینی کرد، این کشور تا سال 2025 به یکی از خشک ترین و پر مسئله ترین کشورها در حوزه منابع آب تبدیل خواهد شد؛ کشوری که تا همین صد سال پیش یکی از بی نظیرترین الگوهای مدیریت مصارف آب را در جهان داشت."

حالا و با شرایط غیرقابل قبولی که در زمینه مدیریت منابع و مصارف آب چه در بخش مدیریتی و چه در بخش شهروندی در ایران وجود دارد، باید نشست و منتظر بود تا بحران آب روز به روز نشانه های بیشتری از خود را آشکار کند و قربانیان بیشتری بگیرد.
در سال های اخیر نمونه های فراوانی از بحران آب مثل افزایش پدیده ریزگردها، خشک شدن رودها، خالی شدن روستاها، درگیری های مردمی بر سر آب و... بخش زیادی از فضای جغرافیایی ایران را فرا گرفته و خسارت های برآمده از این مشکلات مدیریت کلان و محلی کشور را به شدت تحت تأثیر قرار داده است؛ مشکلاتی که گویا اراده یا توانی برای مقابله جدی با این آنها در میان مسئولان دیده نمی شود.

به گزارش «تاابناک»، وضعیت کنونی منابع آب در ایران به قدری نگران کننده است که این روزها جدا از کارشناسان و دوستداران داخلی، بسیاری از تحلیل گران و مراکز پژوهشی خارجی نسبت به بحران آب در ایران حساس هستند و در این رابطه مطالعات زیادی انجام می دهند و مقالات متعددی می نویسند و با این اقدامات تلاش می کنند ایران را به عنوان یک الگوی بد در مدیریت منابع و مصارف آب به جهانیان معرفی کنند.

در همین رابطه اخیراً وبسایت «themediaexpress»، در مطلبی که با عنوان « بحران آب در ایران چقدر جدی است؟» منتشر کرد، در مورد وضعیت منابع آب ایران بی طرفانه و به شیوه ای کاملاً انتقادی مطالبی نوشت که اگر نگوییم دقیقاً همان مشکلاتی است که کشور در این حوزه با آن درگیر است، می توان آن را بخش زیادی از حقیقت بحران آب در ایران معرفی کرد؛ موضوعی که شاید اگر مدیران کلان کشور به آن توجه کنند شاید در حل بخشی از مشکلات آبی کشور و اصلاحیه رویه های غلط فعلی به آنها کمک کند.

در این نوشته آمده: یکی از دلایل اصلی بروز بحران آب در ایران، موضوع مهم بی عدالتی فضایی و پراکندگی ناهمسان امکانات در سطح کشور است. تمرکز بیش از حد امکانات در برخی مناطق مثل تهران، اصفهان، تبریز، مشهد و... و در پی آن افزایش جمعیت در این بخش ها به صورت طبیعی الگوی مصرف آب در ایران را نامتوازن و به بحران آب کمک کرده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
0
جناب آقای مهندس چیت چیان بزرگوار قطعا در دولت دوازدهم مسئولیت وزارت نخواهند داشت و بزرگوار دیگری مسئولیت مذکور را برعهده خواهند گرفت. خبر مذکور بصورت مصاحبه با ایشان و اعلام عدم تمایل آقای مهندس چیت چیان برای وزارت و سپردن مسئولیت به نیروهای جوان تر از شبکه 2 خبر 20:30 پخش شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
0
0
خدا قوت دلاور. خسته نباشی بسیجی. سال ها در وزارت نیرو و توانید زحمت کشیدی. خدا خیرت دهد.
ما بسیجیان توانیر به شماها افتخار می کنیم. به همه وزرای رزمنده. به چیت چیان به نامجو به فتاح و به بیطرف.
شماها نام رزمندگان را سربلند کردید.
درود بر شما یاران رهبری.
اکنون همه باید در کنار بیطرف باشیم. مرد جنگ و جبهه و ایثار و مجاهدت. یقینا چیت چیان عزیز هم با تمام توان از بیطرف دلاور حمایت می کند اگرچه سابقا هم حمایت می کرد.
مهم این است که از ۱۳۷۶ وزارت نیرو بدستان توانمند رزمندگان بخوبی اداره شد و می شود.
انسالله سایر وزارتخانه ها هم اینطور شوند.
درود ما بدرقه راه چیت چیان و سلام ما رزمندگان صنعت برق و توانیر به بیطرف. خوش آمدی دلاور. بسم الله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
0
چیت چیان متخصص توانا و صادق. بی,نظیر و دوست داشتنی. خدا خیرت دهد مرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
0
امیدواریم مهندس چیت چیان به عضویت مجمع تشخیص,مصلحت نظام در آید تا تجربیاتش را منتقل نموده و اجرایی,کند.
خدواند یار و نگهدارت.
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
0
الله اکبر الله اکبر
لیست برگشت خورد تا سه شنبه صبر کنید.
چیت چیان عزیز ماست و ارجح و بیطرف هم عزیز ماست و محترم.
ببینیم کدام عزیز می شود.
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
1
فدای قلب مهربان چیت چیان.
تو عاشق مردم ایران است.
دولت بگردم پهلوان
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
0
واقعا چیت چیان انسان شریفی است. بسیار رئوف و مهربان و مدیر.
انسانیت و شرافت این مرد مثال ردنی است.
انشالله هر جا هست موفق باشد.
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
1
چیت چیان به سه نفر باخت علیرغم اینکه خیلی توانا است. این سه نفر تحمیلی

کردی
طرزطلب
فلاحت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
0
چیت چیان کارنامه درخشانی داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
0
0
یکی از دلایل عدم موفقیت ایشان در توزیع توانیر استفاده از اساتیدی بود که کار میدانی و تجربی نداشتند
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
آقای چیت چیان و مهاجری سرمایه اصلی وزارت نیرو که همان منابع انسانی است را تحقیر و مورد حمله قرار دادند همان بهتر که بروند. در ضمن تو این 4 سال هر چی تو مغز داشتند رو کردند چیز دیگه ای ندارند فرمایشات مقام معظم رهبری را هم که اشتباه می فهمند. بامید خدا
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
چیت چیان در توزیع بسیار موفق بود چون فردی دانشمند و اجرایی و کاربلد و ساختارساز را در جایگاه معاونت هماهنگی توزیع توانیر گمارد. انشالله ۴ سال آتی هم دکتر حقی فام در این جایگاه همانند ۲ سال گذشته سیستم را متحول کنند.
ضعف عمده صنعت برق ابتدا در تولید است بعد انتقال و البته مخصوصا فوق توزیع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
0
0
تیم حایری در معاونت هماهنگی تولید توانیر افزادی بودند که ضمن خراب کردن چیت چیان نیروگاه و انتقال را هم بهم ریختنذ به طوریکه نتیجه کارشون الان نمود کرد.
توژیع رو هم تیم حایری در معاونت توژیع بهم ریخت منتهی بعد چیت چیان توزیع رو نجات داذ اما تولید بدجوری اوضاعش,قنر در عقربه.
انتقال هم اگرچه معاونش خوبه ولی,مدیران زیردستش,فشلن.
چیت چیان چوب چینش های بدش,رو خورد هر چند بسیار مجترم و انسان هست.
به نظر من بیطرف,از چیت چیان در جایگاه قایم مقام استفاده کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
0
0
درود یر چیت چیان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
0
0
درود یر چیت چیان
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار