کد خبر: ۲۳۵۹۱
تاریخ انتشار : ۱۲:۴۴ - ۲۱ تير ۱۳۹۶
با حضور معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو، خط و پست ۶۳ کیلوولت شهر صنعتی ساوه ۴ به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرای طرح آبرسانی از سد کوچری به ساوه آغاز شد.
به‌گزارش برق نیوز،  محسن بختیار معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو در آیین افتتاح پست و خطوط انشعابی ۲۰. ۶۳ کیلوولت شهر صنعتی ساوه (۴) با تشریح عملکرد دولت یازدهم در حوزه صنعت بیان داشت: در برنامه ششم توسعه نقش صنعت در رشد اقتصادی کشور مشخص شده و استان مرکزی به خصوص شهرستان ساوه به عنوان قطب صنعتی در توسعه پایدار کشور نقش حساس و مهمی دارد.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم برق در ایجاد رشد اقتصادی افزود: این پروژه زمینه تامین برق پایدار در منطقه را فراهم خواهد کرد.

بختیار ادامه داد: این پروژه با هدف ارایه خدمت برقرسانی هرچه مناسب‌تر به مشترکان و متقاضیان صنعتی و پاسخگویی به رشد مصرف برق با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال احداث شده است.

وی در ادامه افزود: طی سال گذشته در دولت یازدهم در زمینه توسعه زیر ساخت‌های برقی ۲ هزار میلیارد ریال در منطقه استان مرکزی سرمایه گذاری شده که ۵۰۰ میلیارد ریال آن در منطقه ساوه بوده است.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو اظهار امیدواری کرد با بهره برداری از این پروژه شاهد توسعه روزافزون بیش از پیش صنعت در این منطقه باشیم.

پست ۲۰. ۲۶۳ کیلوولت شهر صنعتی (۴) که با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر، دارای ۲ فیدر ۶۳ و ۱۶ فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت و ۴۰ کیلومتر خط ۶۳ کیلوولت ۴ مداره است در زمینی به مساحت یک هکتار و با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال با هدف تامین برق پایدار در منطقه شهر صنعتی ساوه احداث شده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار