کد خبر: ۲۳۵۹۵
تاریخ انتشار : ۱۴:۰۶ - ۲۱ تير ۱۳۹۶
مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید حراست و امور محرمانه نیروگاه شهید رجایی، با حضور مدیرکل حراست شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی و مسئولان و مدیران شرکت‌های تابعه و وابسته‌ی وزارت نیرو در استان قزوین برگزار شد.
به گزارش برق نیوز، علی فرهور مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی در ابتدا، ضمن تاکید بر اهمیت حراست در تامین امنیت صنعت برق، از عسگر مرتضوی فر، مدیر سابق حراست نیروگاه برای سال‌ها تلاش و جدیت در حوزه حراست، تقدیر نمود و در ادامه، به صادق محمدی راد برای دریافت حکم انتصاب به عنوان مدیر جدید حراست نیروگاه تبریک گفت و برای ایشان در این مسئولیت، آرزوی توفیق و موفقیت نمود.

در ادامه، مدیرکل حراست شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، به فرازی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت حراست که نقش این حوزه را به عنوان یک مشاور در مجموعه سازمان ها، مهم قلمداد کرده بودند اشاره کرد و بر اخلاق مداری کارکنان این حوزه در برخورد با دیگران تاکید نمود.

مدیرکل حراست شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، در ادامه به ویژگی‌های اساسی کارکنان حراست اشاره و تاکید کرد، کارکنان حراست می‌باید به عنوان عامل وحدت، از هرگونه دسته بندی، جدا بوده و حافظ منافع سازمان باشند.

رئیس حراست کل استان قزوین، دیگر سخنران این مراسم بود که به تفاوت مباحث امنیتی امروز با گذشته اشاره کرد و امنیت را سرچشمه‌ی همه چیز دانست و تاکید نمود، برای ارتقای امنیت در کشور می‌باید قدرت تجزیه و تحلیل خود را افزایش دهیم.

در پایان مراسم، با اهدای لوح تقدیر، از عسگر مرتضوی فر، مدیر سابق حراست نیروگاه شهید رجایی به دلیل سال‌ها تلاش در جایگاه مسئول حراست این شرکت، تجلیل شد.

همچنین با صدور حکمی، صادق محمدی راد به عنوان مدیر جدید حراست و امور محرمانه نیروگاه منصوب گردید.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
2
جناب ... یک فرد نیروی شرکتی است واستخدام ثابت نیست حال برچه مبنایی انتخاب گردیده معلوم نیست ودراین مدت که حدود 4ماه هست فعالیت کرده جز اینکه امر برمدیریت باد کاری نکرده و بنظر نسبتا فرد ضعیفی است و مدیریت ارشد نیروگاه هم همین رامی خواهد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
0
سلام.روز معارفه آقای روحی در مسجد نیروگاه سخنراتی کرد و پس از کلی تعریف و تمجید از مدیرعامل, حراست را دوست و یاور پرسنل معرفی نمود. پس از خاتمه نماز, بنده با سابقه ۲۵ ساله مدیریتی در این نیروگاه, پیش ایشان رفته وضمن انتقاد از عملکرد حراست نیروگاه در زمینه حمایت یک طرفه و بی چون و چرای مسئولان آن از مدیرعامل, از رفتارهای نامناسب وآزار و اذیت فرهور نسبت به بنده, شکایت نمودم و مراتب را به صورت مکتوب به ایشان گزارش نمودم. متاسفانه آقای روحی نه تنهابه مشکلات بنده وقعی نگذاشت بلکه به نوعی موجب تشدید تنبیهات آقای فرهور نسبت به اینجانب گردید.تنبیهاتی نظیر کاهش و قطع مزایا و ایراد اتهامات واهی و معرفی بنده به کمیته انضباطی!
جالب اینکه یکی از اعضای این کمیته رییس جدید حراست می باشد که دربست در اختیار فرهور بوده و منویات و تصمیمات وی را اجرا می نماید.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار