کد خبر: ۲۳۶۳۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۱ - ۲۴ تير ۱۳۹۶
وزیر نیرو گفت: بنابر اعلام وزارت اقتصاد و دارایی تاکنون ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار درخواست سرمایه گذاری خارجی برای احداث نیروگاه‌های تجدید پذیر ثبت شده است. وزیر نیرو پروژه مزرعه خورشیدی ۳۰ مگاواتی جاجرم که گفته می‌شود بخشی از یک پروژه ۳۰۰ مگاواتی خورشیدی است را کلنگ زد.
سرویس انرژی‌های تجدیدپذیر: حمید چیت چیان در آئین آغاز عملیات اجرایی بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور در شهرستان جاجرم اظهار داشت: امروزه تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران خارجی خواهان سرمایه گذاری در ایران هستند و بنابر اعلام وزارت اقتصاد و دارایی تاکنون ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار درخواست سرمایه گذاری خارجی برای احداث نیروگاه‌های تجدید پذیر ثبت شده است.

وی گفت: استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر موجب کاهش آلودگی زیست محیطی می‌شود و به دلیل گستردگی و توزیع متناسب امنیت بیشتری را برای عرضه‌ی انرژی به دنبال دارد.

وزیر نیرو بیان داشت: با توجه به ظرفیت ۳۰ مگاواتی نیروگاه جاجرم، این نیروگاه، بزرگترین پروژه خورشیدی تا این لحظه در کشور است و بنابرابن آغازگر جهش بزرگی در زمینه تولید انرژی است.

گفتنی است، پروژه مزرعه خورشیدی ۳۰ مگاواتی جاجرم با مشارکت و سرمایه گذاری کشورهای سوئیس و ایتالیا وارد فاز اجرایی شد و ارزش ارزی سرمایه گذاری نیروگاه ۳۰MW جاجرم ۵۵. ۳۷ میلیون یورو می‌باشد.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
0
جای ... خیلی خالیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
1
خوب بود از بانی اصلی پروژه فوق آقای ثروتی (نماینده سابق مجلس) نام برده و اشاره ای هم به سنگ اندازی استاندار وقت و برخی از معاونین ایشان که باعث تاخیر در به ثمر رسیدن پروژه شدند اشاره میشد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار