کد خبر: ۲۳۶۴۲
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۳ - ۲۴ تير ۱۳۹۶
مردم در خوزستان گرمای تا مرز 60 درجه را تحمل می‌کنند و با این وضعیت ناچار هستند از کولرهای برقی و گازی استفاده کنند. نتیجه این می شود که مصرف انرژی بالا رفته و می ‌گویند چون مصرف بالا است قطعی برق شکل می‌گیرد.
علی گلمرادی  با بیان اینکه «وضعیت خوزستان به لحاظ گرما وضعیت بسیار نامناسبی است» گفت: مردم در خوزستان گرمای تا مرز 60 درجه را تحمل می‌کنند و با این وضعیت ناچار هستند از کولرهای برقی و گازی استفاده کنند. نتیجه این می شود که مصرف انرژی بالا رفته و می ‌گویند چون مصرف بالا است قطعی برق شکل می‌گیرد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: اما این مسئله توجیه منطقی نیست. مردم نمی توانند بدون کولر در چنین گرمایی زندگی کنند. باید دنبال راهکاری باشیم تا مشکل حل شود.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس همچنین بیان کرد: قطعی آب و برق در خوزستان در کنار ریزگردها غیرقابل تحمل است. انتظار می‌رود به جای توجیهات غیر منطقی به دنبال راهکاری باشیم که برق تامین شود.

این عضو مجمع نمایندگان خوزستان اظهار کرد: اخیرا طی هفته گذشته وزیر نیرو سفری به خوزستان داشته و پیگیر وضعیت آب و برق این استان بوده که در جریان این سفر قول‌ها و وعده هایی داده شده که امیدواریم اجرایی شود تا شاهد قطعی نباشیم.

گلمرادی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در اکثر نقاط خوزستان در شهرها و روستاها قطعی برق و آب وجود دارد.
برچسب ها: کمیسیون انرژی ، fvr
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار