کد خبر: ۲۳۶۴۸
تاریخ انتشار : ۱۶:۳۵ - ۲۴ تير ۱۳۹۶
نماینده مردم کهنوج، فاریاب، قلعه گنج، منوجان و رودبار جنوب توزیع برق را چالش اساسی جنوب استان کرمان عنوان کرد. در جنوب استان کرمان با مشکل برق دست و پنجه نرم می کنیم.
به گزارش برق نیوز، احمد حمزه‌ای پیش از ظهر شنبه در شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه شکاف بین جنوب و شمال استان کرمان در حال کم شدن است، گفت: امیدواریم شاهد توسعه متوازن در تمامی نواحی استان کرمان باشیم.

وی با بیان اینکه همچنان در جنوب استان با برخی مسائل زیرساختی درگیر هستیم، افزود: یکی از عوامل عدم حضور سرمایه گذاران در این منطقه نبود زیرساخت های سرمایه گذاری است.

حمزه ای گفت: در جنوب استان کرمان با مشکل برق دست و پنجه نرم می کنیم در بخش توزیع دچار مشکل بوده و روستاهایی همچنان در حال برق کشی هستند.

وی عنوان کرد: استان کرمان در ماه های پیک مصرف برق در بحث تولید برق کمبودی نداریم و در مابقی ماه ها می توان برق را به خارج از استان صادر کرد.

حمزه ای با اشاره به اینکه رشد مصرف برق در استان ۹ درصد و جنوب استان کرمان حدود ۲۱ درصد است، افزود: در تولید برق مشکلی وجود ندارد اما در جنوب استان با توزیع برق دچار چالش هستیم.

نماینده مردم کهنوج، فاریاب، قلعه گنج، منوجان و رودبار جنوب گفت: در حالی در جنوب استان کرمان منبع سوخت وجود ندارد که  ۱۲ هزار چاه کشاورزی در منطقه وجود دارد.

وی تصریح کرد: لازم است در خصوص توزیع برق و ایجاد انبار سوخت در جنوب استان کرمان چاره اندیشی شود.
منبع: مهر
برچسب ها: برق ، توزیع برق
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار