کد خبر: ۲۳۷۷۳
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۱ - ۲۸ تير ۱۳۹۶
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس اعلام کرد:‌ افزایش دوچندان در احداث تاسیسات انتقال و فوق توزیع نیروی برق و انرژی در این استان در سال‌های مسئولیت دولت یازدهم محقق شد طوری که در فاصله سال‌های ۹۲ تا ۹۶ تقریبا همه شاخص‌های احداث این تاسیسات افزایش داشته است.
به گزارش برق نیوز، عبدالعزیز کریمی  گفت: دراین مدت تعداد پست‌های انتقال از ۲۶ دستگاه در سال ۹۲ به ۳۵ دستگاه در سال جاری افزایش داشته که۶۲ .۳۴  درصد فزونی داشته است، همچنین تعداد ترانسفورماتور‌ها از ۵۰ دستگاه به ۸۰ دستگاه و قدرت آن از ۹ هزار و ۱۶۰ مگاولت آمپر به ۱۴ هزار و ۳۵۲ مگاولت آمپر رسید که نشانگر افزایش۶۸ . ۵۶ درصدی است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس با اعلام ۹۹. ۶ درصد افزایش در احداث خطوط فوق توزیع ادامه داد: طول مدار این خطوط از ۶ هزار و ۵۹۸ کیلومتر در سال ۹۲ به هفت هزار و ۵۹ کیلومتر در سال جاری رسیده است، تعداد پست‌های فوق توزیع نیز در این مدت از ۱۳۲ دستگاه در سال ۹۲ با ۳۹. ۱۴ درصد فزونی به ۱۵۱ دستگاه در سال جاری رسیده است.

به گفته کریمی تعداد و قدرت ترانفسفورماتورهای توزیع نیز دراین مدت به ترتیب۵۵ .۱۰  درصد و ۵۱. ۱۲ درصد افزایش داشته است، تعداد این ترانفسورماتور‌ها از ۱۳۲ دستگاه به ۲۸۳ دستگاه و قدرت آن از ۶ هزار و ۳۸۷ مگاولت امپر به ۷ هزار و ۱۸۶ مگا ولت آمپر رسیده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس گفت: افزایش۹۱ .۳  درصدی در طول مدار و خطوط منطقه و افزایش۷۲ .۱۷  درصدی تعداد کل پست‌های منطقه قابل ذکر است و در فاصله سالهای ۹۲ تا ۹۶ طول مدار کل خطوط منطقه از ۱۰ هزار و ۶۱۸ کیلومتر به ۱۱ هزار و ۳۳ کیلومتر رسیده و تعداد کل پست‌های منطقه نیز از ۱۵۸ دستگاه به ۱۸۶ دستگاه افزایش یافته است.
کریمی همچنین به افزایش۶۳ .۱۸  درصدی تعداد کل ترانسفورماتورهای منطقه و افزایش ۳۸. ۵۳ درصدی قدرت کل ترانسفورماتور‌ها اشاره کرد و گفت: دراین مدت تعداد کل ترانسفورماتور‌ها از ۳۰۶ دستگاه به ۳۶۳ دستگاه و قدرت آن از ۱۵ هزار و ۵۴۷ مگاولت آمپر به ۲۱ هزار و ۵۳۸ مگاولت آمپر رسیده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار