کد خبر: ۲۳۸۱۶
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۳ - ۳۱ تير ۱۳۹۶
طی جلسه‌ای با حضور جانشین مرکز مدیریت راهبردی افتا (نهاد ریاست جمهوری)؛ گواهینامه سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) به مسعود میرزاعسگری مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون اعطا شد.

 
7ف6ف7967ف9خ
۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۷
لغنهغخغعخعح یباتیبعتایبتا لغنهغخغعخعح یباتیبعتایبتا لغنهغخغعخعح یباتیبعتایبتا لغنهغخغعخعح یباتیبعتایبتا لغنهغخغعخعح یباتیبعتایبتا لغنهغخغعخعح یباتیبعتایبتا
بقاقثافتا
۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۵
بلتلبتبلتلبتدلبتد ادیظباظیباذ تبلتلبتدلبتد ادیظباظیباذ تبلتلبتدلبتد ادیظباظیباذتبلتلبتدلبتد ادیظباظیباذ تبلتلبتدلبتد ادیظباظیباذ
تبلتلبتدلبتد ادیظباظیباذتبلتلبتدلبتد ادیظباظیباذ تبلتلبتدلبتد ادیظباظیباذ
تبلتلبتدلبتد ادیظباظیباذتبلتلبتدلبتد ادیظباظیباذتبلتلبتدلبتد ادیظباظیباذتبلتلبتدلبتد ادیظباظیباذ
سخنرانی اولین مخالف بیطرف
۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۴
د ززدذظذدپ
یبذیبذ
ی
ذ
ظیبذ

 
 
 
به گزارش برق نیوز، در این جلسه نیروگاه بیستون به عنوان اولین شرکت زیر مجموعه صنعت برق که موفق به اخذ این گواهینامه شده است معرفی شدو به بیان اهمیت حفاظت از زیر ساخت‌های حیاتی در برابر حملات سایبری پرداخته شد.
 
در این جلسه مسعود میرزاعسگری مدیر عامل نیروگاه بیستون ضمن معرفی این نیروگاه و خط مشی آن، به نقش کلیدی مجموعه در پایداری شبکه برق غرب کشور اشاره کرد و به بیان اهمیت و جایگاه فناوری اطلاعات و به تبع آن امنیت فناوری اطلاعات پرداخت.
 
در پایان جلسه جانشین مرکز مدیریت راهبردی افتا بیان داشت:انتظار می‌رود علاوه بر حوزه فناوری اطلاعات به برقراری امنیت در محیط‌های صنعتی و سیستم‌های کنترلی نیز پرداخته شود. وی افزود:امیدواریم این نیروگاه به عنوان پیشگام در این حوزه بتواند تجربیات موفق خود را به سایر زیرساخت‌های مشابه انتقال دهد. لازم به ذکر است گواهینامه مذکور یک استاندارد بین‌المللی در جهت تقویت زیرساخت‌های امنیت فناوری اطلاعات است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار