کد خبر: ۲۳۸۴۰
تاریخ انتشار : ۱۱:۱۱ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
طراحی مدرن این پریز‌ها با هر طراحی داخلی کاملا متناسب است. برای نصب این پریز‌ها به تجهیزات نصب و سیم کشی نیازی ندارید و فقط باید درب جعبه را باز کرده و پریز را در جای دلخواه نصب کرده و دستگاه برقی خود را به آن متصل کنید.
ضرورت استفاده از پریزهای برق هوشمند +تصاویر
به گزارش برق نیوز، پشتیبانی سیستم عامل تلفن همراه Android و IOS در پریزهای هوشمند اجازه می‌دهد تا شما از هر جایی در جهان با اتصال به اینترنت پریز را مدیریت کنید. شما می‌توانید حتی اگر در خانه حضور ندارید، با تنظیم برنامه برای خاموش و روشن کردن دستگاه ها، بر عملکرد آن‌ها نظارت کنید.

نمایش مصرف کننده‌های انرژی در خانه شما توسط رابط کاربری هوشمند. از آنجا که هزینه تولید برق بسیار بالاست، یکی از دغدغه‌های همیشگی ما، مباحث مربوط به کاهش مصرف برق و استفاده بهینه از انرژی الکتریکی است.
 
پریزهای برق هوشمند، امکان مشاهده میزان مصرف و مدیریت و کنترل مصرف انرژی را در خانه در اختیار شما قرار خواهند داد و می‌توانید دستگاه‌های با مصرف انرژی بالا را شناسایی کنید و از آ‌ن‌ها در ساعات کم باری استفاده نمایید.
 
با استفاده از این پریزهای متفاوت، خانه‌ی خود را به خانه‌ای تبدیل کنید که بطور خستگی ناپذیر از اقیانوسی از اطلاعات عبور می‌کند تا آسایش و امنیت شما را در بالاترین سطح ممکن تامین نماید.

می‌تواند هرگونه استفاده از انرژی را شناسایی و سریعا به گوشی هوشمند شما، ارسال کند. بسته به تنظیمات، می‌تواند به سرعت به شما در مورد هر گونه بی نظمی در عملکرد دستگاه‌ها اطلاع دهد. یکی از این بی‌نظمی ها، نوسانات برق است که به دلایل مختلفی همواره امکان رخداد آن در خانه‌های ما وجود دارد و باعث می‌شود مصرف انرژی بطور ناگهانی افزایش یابد. پریزهای هوشمند این قابلیت را دارند که چنانچه دستگاهی بیش از حد معمول انرژی مصرف کند آن را شناسایی کرده و سریعا به شما اطلاع دهند.
ضرورت استفاده از پریزهای برق هوشمند +تصاویر

این که آیا کاری جزء فعالیت‌های منظم و شبانه روزی شماست و یا موقعیتی غیر معمول است، فرقی نمی‌کند! هر زمان که شما نیاز به کنترل وضعیت دستگاه‌های الکتریکی دارید، پریز هوشمند یک راه حل ساده و راحت است. با تنظیم یک زمان خاص برای قطع و وصل پریز، می‌توانید نان صبحانه خود را آماده داشته باشید و یا ماشین ظرفشویی را برای شروع به کار تنظیم کنید تا خیلی زود ظرف‌های تمیزی برای شام به شما تحویل دهد.

ایمنی شما و کودکتان را تامین می‌کند. با استفاده از این پریز‌ها غیر ممکن است که تماس اتفاقی با برق داشته باشید. یک کلاهک مخصوص در صورت عدم استفاده از این پریز‌ها با روکشی درگاه اتصال، جستجوگران شجاع کوچک را از آسیب حفظ خواهد کرد. همچنین با اتصال پریز هوشمند به کنسول بازی و یا تلویزیون موجود در اتاق فرزندتان، می‌توانید حتی از راه دور زمان بازی را تعیین و مدت آن را مشخص و دستگاه‌ها را کنترل نمایید.
ضرورت استفاده از پریزهای برق هوشمند +تصاویر

گاهی به سیر پیشرفت تکنولوژی نشان می‌دهد بشر هر زمان که بتواند راهی برای راحتی امور زندگی‌اش بیابد، دیگر تمایلی برای بازگشت به عقب نخواهد داشت. حس تجربه‌ی زندگی آسان‌تر، امن‌تر و اقتصادی‌تر اگرچه با صرف هزینه اولیه‌ای همراه است، اما قطعا نتایج فوق العاده‌ای برای این هدف بلند مدت در پی خواهد داشت.



ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار