کد خبر: ۲۳۹۵۵
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
جداسازي يك سلول از باسبار20 كيلوولت پست سرپل ذهاب به منظور آداپتاسيون كليدهاي 20 كيلوولت در امور بهره برداري كرمانشاه انجام شد.
به گزارش برق نیوز، جداسازی یک سلول از باسبار ۲۰ کیلوولت پست سرپل ذهاب به منظور آداپتاسیون کلیدهای ۲۰ کیلوولت در امور بهره برداری کرمانشاه انجام شد.

کورش شهبازی رئیس اداره نظارت بر تعمیرات پست و رولیاژ این شرکت گفت: با اجرای برنامه آداپتاسیون بریکرهای ۲۰ کیلوولت که به صورت تدریجی و با استفاده از کلیدهای رزرو پست انجام شد، مشخص شد که هنگام رگلاژ و تست و راه اندازی کلیدها، می‌بایستی با اخذ برنامه خاموشی باسبار ۲۰ کیلوولت و به صورت شبانه این کارصورت گرفته و یا در بعضی موارد با توجه به وجود برخی محدودیت‌ها می‌بایست در حالت برقدار، کلید‌ها رگلاژ شوند.

وی افزود: در بیشتر موارد به دلیل عدم موافقت دیسپاچینگ‌های توزیع با برنامه خاموشی باسبار ۲۰ کیلوولت، در اجرای برنامه آداپتاسیون تأخیر به وجود می‌آمد.
 
شهبازی با اشاره به ضرورت تسریع در اجرای این برنامه و انجام کار در محیط ایمن گفت: سلول رزرو پست از باسبار ۲۰ کیلوولت جدا وکلیدهای آداپته شده در این سلول با دقت بالا رگلاژ، تست و راه اندازی شده و پس از اطمینان از صحت عملکرد و انجام تست‌های لازم در سلول مورد نظر، با کلیدهای روغنی جایگزین شدند.

وی در پایان گفت: این اقدام موجب کاهش اعمال خاموشی بر مشترکان و افزایش ایمنی در محیط کار شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار