کد خبر: ۲۳۹۶۱
تاریخ انتشار : ۱۱:۵۱ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
انرژی الکتریکی بهترین و پاک‌ترین انرژی جهت مصارف در بخش صنایع، اقتصادی و اداری می‌باشد که حدود یک قرن پیش به وجود این انرژی پی برده و تا امروز برای رشد تصاعدی آن به انواع مختلف راهکارهای تولید متوسل شده اند که امروزه علاوه بر اینکه از سوخت‌های فسیلی استفاده می‌شود و ...
سرویس آموزش و آزمون برق نیوز: انرژی الکتریکی بهترین و پاک‌ترین انرژی جهت مصارف در بخش صنایع، اقتصادی و اداری می‌باشد که حدود یک قرن پیش به وجود این انرژی پی برده و تا امروز برای رشد تصاعدی آن به انواع مختلف راهکارهای تولید متوسل شده اند که امروزه علاوه بر اینکه از سوخت‌های فسیلی استفاده می‌شود از انرژی‌های برگشت پذیر مانند انرژی خورشیدی، باد، آب، ژنرمال استفاده سرشاری می‌نمایند. در برنامه جهانی تولید انرژی برای سال ۲۰۲۰ پیش بینی شده است ۷۰ % انرژی مصرفی کل جهان انرژی برگشت پذیر باشد.
 
هندبوک طراحی تاسیسات برق 

این انرژی به سهولت قابل استفاده بوده و بدون کوچکترین آلودگی محیط زیست به صورت شبکه‌های متعادل، اصلی و فرعی به مصرف کننده منتقل می‌شو.. معایب این انرژی اولاً، قابل ذخیره سازی مانند سایر انرژی‌ها نیست و ذخیره سازهای آن نیازمند هزینه زیادی می‌باشد و ثانیاً، خطرات آن در مقایسه با سایر انرژی‌ها بیشتر است و باید ایمنی کافی در مورد برق رسانی و استفاده از آن مقررات و استانداردهای لازم را رعایت نمود.
 
در ادامه میتوانید هندبوک طراحی تاسیات برق را دانلود نمایید.
 
 
حجم: 16.3 مگابایت
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار