کد خبر: ۲۴۰۱۵
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
یکی از مشکلات عمده‌ای که وسایل و دستگاه‌های الکترونیکی با آن مواجه هستند مساله نویز میباشد به خصوص در زمان حاضر که انواع وسایل الکترونیکی و الکتریکی و مکانیکی در یک فضای کوچک در کنار یکدیگر کار میکنند و به سادگی می‌توانند روی همدیگر اثر بگذارند؛ بنابراین باید مسئله نویز در ساخت، مونتاژ و حتی در نصب و سرویس دستگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.
سرویس آموزش و آزمون برق نیوز: یکی از مشکلات عمده‌ای که وسایل و دستگاه‌های الکترونیکی با آن مواجه هستند مساله نویز میباشد به خصوص در زمان حاضر که انواع وسایل الکترونیکی و الکتریکی و مکانیکی در یک فضای کوچک در کنار یکدیگر کار میکنند و به سادگی می‌توانند روی همدیگر اثر بگذارند؛ بنابراین باید مسئله نویز در ساخت، مونتاژ و حتی در نصب و سرویس دستگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.
 
مقاله آشنایی با نویز الکتریکی و روشهای حذف آن 

حل مشکل نویر نیاز به داشتن اطلاعات کافی در مورد ماهیت نویز، راه‌های ورود نویز و روشهای صحیح کاهش نویز دارد.
امروزه مهندسین با این با این مساله بطور صحیح برخود نکرده و راه‌های که برای کاهش و یا حذف نویز ارائه میدهند، علاوه بر تحمیل هزینه بالا تاثیر چندانی ندارند در همین راستا اغلب مهندسین به دلیل دانش کم نسبت به مکانیزم نویز سعی در حل این مساله از طریق آزمون و خطا دارند.
چنین تلاشی موجب تلف شدن وقت زیادی شده و همچنین ممکن است راه حل به دست آمده با ورود دستگاه به محل جدید اثر خود را از دست بدهد. این در حالی است که اصول مربوط به نویز ساده بوده و با استفاده از فیزیک مقدماتی قابل توجیه میباشد.
 
 
 
حجم:1.43مگابایت

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار