کد خبر: ۲۴۱۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۷ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
توزیع برق گیلان به خبر منتشر شده "روستاي پنگاپشت کی برقدار می شود" واکنش نشان داد و جوابیه ای را به تحریریه برق نیوز فرستاد.
به گزارش برق نیوز، توزیع برق گیلان به خبر منتشر شده "روستاي پنگاپشت کی برقدار می شود" واکنش نشان داد و جوابیه ای را به تحریریه برق نیوز فرستاد متن جوابیه از این قرار است:

با سلام احتراما در پاسخ به مطلب مندرج در پایگاه با عنوان، طی بررسی‌های بعمل آمده و تصویر درج شده در سایت باستحضار میرساند که قائم مقام مدیرعامل به اتفاق معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان و مدیر توزیع برق ماسال در محل کارفرماندار محترم شهرستان ماسال در جلسه مشترکی حضور داشتند ودرخصوص اتمام پروژه برق رسانیبه روستای فوق الذکر توافقاتی بعمل آمد.

همچنین باستحضار میرساند که از طریق امور توزیع برق شهرستان ماسال برای روستای فوق الذکرتیرهای بتنی همراه یراق آلات و شبکه فشار ضعیف همراه کابل خودنگهدار و ۴ دستگاه ترانسفورماتورنصب شده است.
 
در آن جلسه توافق گردید که با هماهنگی فرماندار محترم شهرستان و از طریق اداره کل منابع طبیعی استان، تا پایان مرداد ماه جاری مجوز قطع درختان نشانه گذاری شده زیر شبکه برق
۲۰ اقدام و عملیات برق kv صادر گردد تا متعاقبا امور توزیع برق شهرستان نسبت به سیم کشی شبکه رسانی به روستای فوق الذکر به اتمام برسد و روستائیان محترم از نعمت روشنایی انرژی برق بهره‌مندگردند. 

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار