کد خبر: ۲۴۱۸۰
تاریخ انتشار : ۱۵:۵۹ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: خاموشی برنامه‌ریزی شده نداریم، ولی به دلیل محدودیت در شبکه و منابع و اعتبارات کارسخت و طاقت‌فرسایی پیش رو داریم.
به گزارش برق نیوز، قاسم شهابی گفت: امروز مصرف برق در مازندران به یک‌هزار و ۷۲۰ مگاوات رسید که نسبت به حداکثر مصرف کاهش را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه مشکل خاموشی نداریم، اضافه کرد: با توجه به حضور مسافران روز شنبه هفته آینده و گرمای هوا لازم است در مصرف برق مدیریت لازم صورت گیرد و صرفه‌جوئی در مصرف حتی با خاموش کردن یک لامپ اضافی مدنظر قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران درباره مشکل خاموشی برق در شهرستان آمل، تصریح کرد: به‌دلیل مصرف بالا ترانس برق در این شهرستان دچار حریق شد که ترانس از مدار خارج شد و با تلاش‌های صورت گرفته ترانس برق در حال جایگزینی است که این ترانس برق تا پایان هفته جاری وارد مدار خواهد شد.

شهابی با اشاره به اینکه روشنایی تابلوهای ادارات و لامپ‌های تزئینی در سطح شهر به حداقل برسد، یادآور شد: همچنین از مصرف همزمان کولر با لوازم برقی پرمصرف پرهیز شود.

وی با اعلام اینکه خاموشی برنامه‌ریزی شده نداریم، گفت: به‌دلیل محدودیت در شبکه و منابع و اعتبارات کار سخت و طاقت‌فرسایی پیش رو داریم که امیدواریم با همراهی مردم تابستان بدون خاموشی را پشت سر بگذاریم.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار