کد خبر: ۲۴۱۸۱
تاریخ انتشار : ۱۶:۲۹ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
"طرح برکت آفتاب" در راستای احداث نیروگاه خورشیدی در استان قم و با هدف تامین برق پاک، کاهش آلودگی محیط زیست و همچنین درآمدزایی برای خانواده‌ها اجرایی می‌شود.
به گزارش برق نیوز، مهدی آهنین پنجه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه شرکت توزیع نیروی برق استان قم، کمیته امداد امام خمینی (ره) و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قم به عنوان ارائه دهنده تسهیلات قرض الحسنه از تولید برق پاک با استفاده از نصب سلول‌های خورشیدی در قالب نیروگاه‌های ۵ کیلو واتی در منازل مددجویان خبر داد و افزود: با عملیاتی شدن این طرح علاوه بر تولید برق پاک و کمک به اقتصاد کشور از آلودگی ناشی از سوخت‌های فسیلی جلوگیری شده و برای خانوارهای تحت پوشش نیز درآمدزایی به همراه خواهد داشت.

آهنین پنجه در ادامه با بیان این مطلب که هیچ محدودیتی در اجرای این طرح وجود ندارد و آمادگی کامل برای پرداخت تسهیلات و تکمیل پرونده‌ها وجود دارد تصریح کرد: استان قم خوشبختانه قریب ۳۰۰ روز از نعمت آفتاب برخوردار است و بر همین اساس مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌توانند با این تفاهم نامه در امر سرمایه گذاری مشارکت داشته باشند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کریم فلاح زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
0
آفرین! والا ایده این کار مدتی بو د که تو ذهن من بود . تصمیم داشتم که اینو جایی مطرح کنم که وقتی این خبر رو خوندم خوشحال شدم که این ایده عملیاتی شده .
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار