کد خبر: ۲۴۲۰۴
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۲ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
اسماعیل زاده گفت: وام شرکت برق تاجیک برای ساخت نیروگاه برق آبی سنگتوده- ۲ به ۶۲ میلیون دلار رسیده و این وام بر اساس جدول زمانی پرداخت خواهد شد.
به گزارش برق نیوز، میرزا اسماعیل زاده  رئیس شرکت «برق تاجیک» گفت: ما با ایران در رابطه با پرداخت هزینه‌های نیروگاه برق آبی «سنگتوده- ۲» هیچ مشکلی نداریم.

وی افزود: وام شرکت برق تاجیک برای ساخت نیروگاه برق آبی سنگتوده- ۲ به ۶۲ میلیون دلار رسیده و این وام بر اساس جدول زمانی پرداخت خواهد شد.

اسماعیل زاده گفت: این جدول در چارچوب فعالیت کمیسیون بین دولتی تاجیکستان و ایران به امضا رسیده است.

این مسئول بلندپایه شرکت برق تاجیک با بیان اینکه در صورت بهبود وضع مالی این شرکت ما تمام بدهی‌ها را طبق برنامه پرداخت خواهیم کرد، گفت: میان برق تاجیک در این زمینه با ایران و مسئولین نیروگاه برق آبی سنگتوده- ۲ مشکلی وجود ندارد.

نیروگاه برق آبی سنگتوده- ۲ که با ۱۸۰ میلیون دلار ایران و ۴۰ میلیون دلار تاجیکستان ساخته شده در ابتدا قرار بود برای ۱۲ سال در اختیار ایران بماند، اما در سال ۲۰۱۴ اعلام شد که این مهلت ۲ سال دیگر تمدید می‌شود.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار