کد خبر: ۲۴۲۲۳
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
همزمان با گرما و شرجی شدید تابستان برق ملاشیه اهواز قطع شد.
به گزارش برق نیوز، همزمان با چهل و دومین روز از فصل گرم تابستان برق منطقه ملاشیه اهواز قطع شد.

این قطعی در حالی رخ داد که بیش از ۷۰ هزار نفر در منطقه ملاشیه اهواز سکونت دارند و باید گرمای بالای ۵۰ درجه را تحمل کنند.

بنا بر اعلام سامانه ۱۲۱ قطع برق حداقل تا ساعت ۱۷ در منطقه ملاشیه ادامه دارد.

شدت گرما در اهواز و دیگر نقاط استان خوزستان به حدی است که مدیریت بحران خوزستان ساعت کار ادارات و نهادهای دولتی این استان را کاهش داد.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هلرضا شکرخدائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
0
جوابیه شرکت توزیع نیروی برق اهواز

احتراما، در پاسخ به مطلب مندرج در پایگاه اطلاع رسانی برق نیوز باعنوان « برق ملاشیه اهواز قطع شد» به استحضار می رساند در ساعت ۱۴:۲۶ دقیقه پس از اولین تماس مردمی با سامانه اتفاقات برق ۱۲۱، گروه عملیات برق منطقه چهار این شرکت درساعت ۱۴:۳۸دقیقه در محل حاضر و بدلیل کم عرض بودن و پیچ در پیچ بودن کوچه های قسمت هوره منطقه ملاشیه که در حاشیه جاده اهواز به خرمشهر قرار دارد تیم عملیات پس از مشاهده متوجه سوختن فیوز خط یک فاز از تیاف سرخط۳۳ هزار ولت هوره جهت عیب یابی، پیاده وارد کوچه پس کوچه های شده و نسبت شناسایی و رفع اشکال در مدت زمان ۴۰ دقیقه در گرمای استاندارد ((سایه)) بالای ۵۰ درجه و زیر نور مستقیم آفتاب قطعا بیشتر، اقدام به اصلاح خط نموده و پس اتمام کار شبکه برقدار و وضعیت شبکه عادی گردید، لازم بذکر است یادآورشویم علیرغم توصیه ها و تاکیدات مسئولین کشوری و استانی مبنی بر رعایت الگوی مصرف و خاموش کردن وسایل غیر ضروری مانند لباسشویی، جاروبرقی، اتو و نظایر آن به ویژه در ساعت پیک یا اوج مصرف که در اهواز از ساعت ۱۳تا۱۷ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ می باشد متاسفانه بدلیل عدم رعایت الگوی مصرف برق باعث بالارفتن بار شبکع شده و زمینه سوختن تجهیزات می گردد. لازم است یادآور شویم، در حال با توجه به تدابیرانجام شده توسط مسئولین وزارت نیرو، هیچ گونه کمبودی در کلانشهر اهواز از از لحاظ برق وجود نداشته و بعضا اگر شاهد قطع باشیم غالبا دراثر گرمای هوا و عدم رعایت مدیریت مصرف توسط برخی از شهروندان می باشد. در منطقه ملاشیه بالغ بر ۱۳۰ دستگاه ترانس وجود دارد که تیاف هوره در ملاشیه فقط شامل ۸ دستگاه ترانس می باشد .
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز
گرمازده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
0
سلام
اگر به حرفهای مسئولین برق در این تابستان نگاه کنیم حرفهای ضد ونقیض می بینیم
1- وزیر وعاونش می گویند مانزدیک77000مگاوات نیروگاه داریم
2-مسئولین برق استان ادعا می کنندکه نزدیک 14000مگاولت آمپر ظرفیت برای بخش فوق توزیع دارند.
3- در مصاحبه های خود درخواست خاموشی یک لامپ 100وات می نمایند.
4- از مردم می خواهند کولر را خاموش ویا درجه آن را کاهش دهند.
وغیره....
حال ببینم وقتی پیک بار مصرفی کشور55000مگاوات می باشدیعنی نزدیک به 22000مگاوات تولید اضافه داریم. پس مشکل تولید نداریم.نکته دوم پیک بار در خوزستان گفتند8200مگاوات می باشدکه اگرآن را به مگاولت آمپر تبدیل نماییم نزدیک9200مگاولت آمپر می شود خوب اختلاف آن با 14000مگاولت آمپر نزدیک به 3000مگاولت آمپر ظرفیت اضافی برای تغذیه بخش فوق توزیع(33و20و11)داریم پس این کمبودها پیست که مردم را به صرفه جویی دعوت می کنند مگر اینکه در آمار دروغ وجودداشته باشد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار