کد خبر: ۲۴۲۳۵
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۹ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
فرماندار بابلسر گفت: با احداث پست ۶۳ کیلو ولت، حداقل برای ۱۰ سال آینده مشکل برق این شهرستان حل می‌شود.
به گزارش برق نیوز، سید علی اسد در جلسه رفع مشکلات برق بابلسر با بیان اینکه این شهرستان در بحث تأمین برق دچار مشکل است، اظهار کرد: با احداث پست ۶۳ کیلو ولت بخش اعظمی از این مشکل رفع و حداقل برای ۱۰ سال آینده مشکل ضعف برق در این شهرستان نداریم.

وی با بیان اینکه در محدوده پارکینگ ساحلی منطقه‌ای را در نظر گرفتیم که تحت مالکیت بنیاد مستضعفان است و این مکان می‌تواند جایگاه مناسبی برای احداث پست ۶۳ کیلو ولت باشد، افزود: در این خصوص جلسات متعددی با رئیس بنیاد مستضعفان کشور برگزار کردیم و ایشان نیز نظر مساعدی به این امر داشتند و دستور بررسی و کارشناسی این موضوع را صادر کردند.
 
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان نیز با بیان اینکه زمین مورد نظر برای احداث این طرح مشخص شود، گفت: با مشخص کردن زمین مورد نظر نقشه‌برداری آغاز می‌شود.

حسین افضلی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان بابلسر با ۱۳ مگاوات کمبود برق مواجه است که سبب خاموشی در بعضی از نقاط این شهرستان شده است، میزان مصرف برق را ۱۲۳ مگاوات اعلام کرد و افزود: ۱۰ درصد از مردم بابلسر در زمان پیک مصرف بدون برق هستند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار