کد خبر: ۲۴۲۷۹
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس گفت:وزارت نیرو وشرکت توانیر در خصوص مطالبه به حق مردم پلدختر در خصوص کاهش تعرفه برق گرمسیری توجه ویژه‌ای داشته باشند.
به گزارش برق نیوز، سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر کاهش تعرفه برق گرمسیری این شهرستان اظهار داشت: پلدختر از شهرهای گرمسیری کشور که پس از شهرهای جنوبی کشور دارای بیشترین درجه حرارت گرما است.

وی بیان کرد: این شهرستان با شهرستان اندیمشک در استان خوزستان ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد، ولی ما برعکس این شهر‌ها از کاهش تعرفه برق مناطق گرمسیری یک استفاده نمی‌کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان با بیان اینکه گرمای برخی از شهر‌های استان‌های همجوار نسبت به پلدختر کمتر است افزود:شهرستان پلدختر با دمای ۵۰ درجه هوا شرایط لازم را برای کاهش تعرفه برق گرمسیری را دارد که نیاز شرکت توانیر در تحقق این امر تلاش بیشتر کند.

نماینده مردم پلدختر ومسئولان در مجلس با اشاره به دیدارهای متعددی که با مسئولان وزارت نیرو وشرکت توانیر داشته عنوان کرد: کردی مدیر عامل شرکت توانیر در این دیدار قول داده پیگیر کاهش تعرفه برق در شهرستان پلدختر از طریق وزرات نیرو باشد.

وی یادآور شد: امروز این مطالبه جدی مردم به صورت کمپین هایی در شبکه‌های اجتماعی هم مطرح شده است که ما به عنوان مطالبه گر حقوق مردم پیگیری این حق تا حصول نتیجه خواهیم بود.

کاظمی یادآورشد: گرمای طاقت فرسا در پلدختر باعث شده که بیشتر مردم این شهرستان از کولرگازی استفاده کنند که این موضوع در قبال تعرفه بالای برق، مردم را با مسائل ومشکلاتی مواجه کرده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار