کد خبر: ۲۴۳۵۸
تاریخ انتشار : ۱۱:۳۰ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
به منظور استانداردسازی و تیپ سازی خودروهای عملیاتی، نمونه جدید خودرو اتفاقات برق رونمایی شد.
به گزارش برق نیوز، مسعود صادقی سرپرست دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر در این مراسم گفت: یکی از راه‌های آشنایی مردم با فعالیت‌های وزارت نیرو هنگام وقوع خاموشی و حضور گروه امداد برق در محل حادثه است بنابراین لازم است خودرو اتفاقا برق از یک نظام آراستگی خاصی برخوردار باشد.

وی افزود: به همین جهت استانداردسازی و تیپ سازی خودروهای عملیاتی را در منشور کار دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر قرار داده ایم.

صادقی اعلام کرد: مصمم هستیم متخصصان فنی خاصی را برای خودروهای عملیاتی برق تعریف کنیم که در صورت نیاز به برونسپاری، این الزامات را جزو قراردادهای خود لحاظ کنند، تا از این طریق نظام آراستگی در کلیه خودروهای عملیاتی شرکت‌های برق تامین شود.

وی خطرنشان کرد: اولین نوع این خودروها، خودرو اتفاقات برق است که شرکت توزیع نیروی برق استان یزد به عنوان کارفرما، شرکت مهندسین مشاور قدس نیرو به عنوان مشاور و دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر به عنوان ناظر در این طرح مشارکت داشتند.

وی اعلام کرد: هدف این دفتر تعمیم و گسترش تجارب موفق در شرکت‌های توزیع است.

دراین مراسم، کرمی مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق یزد نیز با بیان این که مبلغ قرارداد تجهیز این خودرو با شرکت سازنده ۱۷ میلیون تومان است افزود: این نمونه در مقایسه با خودروهای ساخته شده از این دست بسپار مقرون به صرفه است.

کرمی با اشاره به الزام پیمانکاران این شرکت به تجهیز خودروهای خود طبق استاندارد‌های این خودرو خاطر نشان کرد: برای ایجاد انگیزه در پیمانکاران جهت انجام این طرح ۱۵ درصد پیش پرداخت به آن‌ها داده می‌شود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار