کد خبر: ۲۴۴۱۴
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت توزیع برق اهوازگفت: افزایش بار شبکه باعث می‌شود تا در برخی از نقاط شاهد خاموشی هایی باشیم که آن هم به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف توسط مردم است.
به گزارش برق نیوز، حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: انتظار داریم مردم الگوی مصرف را رعایت کنند تا شاهد قطعی برق در روزهای گرم تابستان نباشیم.

وی اظهار کرد: در صورتی که احساس کنیم ممکن است برای ترانس‌ها یا خطوط برق مناطق اهواز مشکلی به وجود می‌آید، روز‌ها از ساعت ۶ تا ۸ صبح خاموشی با برنامه برای آن خطوط اعمال می‌کنیم.


کریمی افزود: اگر پیش بینی شود که ممکن است برای خط مشکلی به وجود بیاید، در راستای اقدامات پیشگیرانه به منظور کاهش قطعی برق مناطق و جلوگیری از بروز مشکل در خطوط، این خاموشی‌ها اعمال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز تصریح کرد: ۱۴ هزار و ۳۴۴ ترانس در شهر اهواز وجود دارد که خوشبختانه با توجه به رعایت بهتر الگوی مصرف از سوی شهروندان، میزان خاموشی‌های اتفاقی در شهر اهواز کم شده است.

کریمی گفت: تقاضا داریم مردم در زمینه رعایت الگوی مصرف برق به ویژه در ساعت پیک یا اوج مصرف که از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ همکاری کرده و از لوازم پرمصرف مانند: جاروبرقی، اتو، لباسشویی و... در این ساعات استفاده نکنند تا همچنان شاهد استمرار خدمات‌رسانی مطلوب و پایدار برق در شهر اهواز باشیم.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار