کد خبر: ۲۴۶۱۹
تاریخ انتشار : ۱۱:۱۳ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
یک سایت خبری که این روزها بصورت هدفمند تخریب بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو را در پیش گرفته است در ادعا عجیب و خلاف واقع گفته است که بیطرف رای اعتماد نمی آورد! این درحالی است که پیگیری های خبرنگار برق نیوز از فضای عمومی مجلس خلاف این را نشان می دهد.
سرویس صنعت برق نیوز- یک سایت خبری که به نظر می رسد توسط تعداد معدودی از نمایندگان از یکی از استان های جنوبی کشور خط دهی شده و مدیریت می شود اقدام به سیاه نمایی هایی علیه وزیر نیروی پیشنهادی کرده است.
 
این سایت خبری با انتشاری مطالبی در خصوص اینکه بیطرف بجای معرفی برنامه هایش در اداره وزارت نیرو، تصویر یک وزیر بسیار موفق را از خود ارائه می دهد در حالی که نقاط تاریکی در پرونده اش وجود دارد، تلاش دارد با بزرگنمایی مشکلاتی که خود بیطرف هم مسبب اصلی آنها نبوده است وی را تخریب و افکار عمومی را علیه وی تحریک کند.
 
 این سایت اصولگرا، در خبری دیگر با انتشار مطالبی که مشخص نیست ار چه منبعی به  آنها رسیده است، ادعا کرده است که اصلاحاتی ترین وزیر پیشنهادی روحانی رای اعتماد نمی آورد! این پایگاه خبری با ادعای اینکه نمایندگان زاگرس نشین از حبیب الله بیطرف به دلیل سیاست های ابی اش ناراضی هستند گفته است وزیر نیروی دولت اصلاحات در این مجلس رای اعتماد نمی آورد.
 
انتقادات آنها در حوزه آب که به نظر می رسد بیشتر به یک بهانه جویی شبیه باشد درست نیست چراکه وضعیت آن زمان با الان فرق داشته و بیطرف بر اساس مطالعاتی که سالها قبل تر و توسط مراکز داخلی و خارجی مورد تایید انجام شده است اقدام به سدسازی ها کرده است و اگر این سدها نبودند تاکنون بارها خوزستان دچار سیل های خطرناک شده و این خیلی از شهرها و روستاها را آب برده بود.
 
این درحالی است که پیگیری های خبرنگار برق نیوز نشان می دهد اکثریت نمایندگان زاگرس نشین نه تنها با وی مخالف نیستند بلکه حامی بیطرف هستند و حتی تاجگردون رئیس این گروه حمایت قاطع خود را از بیطرف اعلام کرده است.
 
به نظر می رسد برخی از نمایندگان خوزستانی که با سیاست های آبی بیطرف مخالف هستند در پی اعمال فشار وی به بیطرف بوده تا بتوانند در این فرصت باقیمانده و قبل از رای اعتماد گرفتن وی، اهداف و برنامه های خود را از وی مطالبه نمایند.
 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
0
0
ما دقیقا الان متوجه نشدیم برق نیوز موافق مهندس بی طرف است یا مخالف
به قول حضرت مولانا ما همه شیریم شیران علم
حمله مان از باد باشد دم به دم!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار