کد خبر: ۲۴۶۵۴
تاریخ انتشار : ۰۸:۵۳ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: علت برخی خاموشی‌های برق در اهواز در اثر شارت برقگیر بوده است.
به گزارش برق نیوز، کریمی گفت: در ساعت۰۳ :۲۰ دوشنبه (دیشب) در اثر شارت برقگیر یک دستگاه ترانسفورماتور واقع در خیابان مسجدی بین خیابان فرهنگ و گندمی موجب قطع کردن فیدر تغذیه کننده بخشی از فرعی‌های خیابان سلمان فارسی حدفاصل خیابان شریعتی تا خیابان فرهنگ شد.

وی اظهارداشت: در ساعت ۲۲:۲۰  دقیقه جهت روشن نمودن خط اقدام می شود که فرمان وصل با اشکال مواجه شده و با حضور گروه‌های عملیاتی در محل اشکال شناسایی و در ساعت۰۵ :۲۱  دقیقه فیدر برقدار شده و غالب منطقه محدوده خط روشن میگردد و بخش دیگری از این فیدر توسط جدا ساز از فیدر آزاد شده و پس از برطرف کردن اشکال در سویچگیر سمت شرقی خیابان سلمان فارسی در ساعت۲۳ :۲۱  دقیقه رفع عیب و فیدر بطور کامل برقدار میگردد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز ادامه داد: کل زمان خاموشی پیش آمده با توجه به شرایط جوی حاکم که متاثر از بار بالای ترانس فوق الذکر بوده یک ساعت و ۲ دقیقه بوده و بخش کوچک بعدی نیز ۱۸ دقیقه زمان برده است و در حال حاضر در کلانشهر اهواز ۱۴ هزار و ۳۳۴ دستگاه ترانسفورماتور روی شبکه برق قرار گرفته شده است که در ساعت ۲۰ دوشنبه (دیشب) در اثر شارت برقگیر یک ترانس مشکلی روی یک خط صورت میگیرد که قطعا این یک خط شامل تمام اهواز نخواهد بود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار