کد خبر: ۲۴۷۵۹
تاریخ انتشار : ۱۷:۱۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
با رای نمایندگان مجلس جلسات بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم تا هفته آینده ادامه می‌یابد. تاکنون جلسه بررسی و توضیحات موافقان و مخالفان برای 7 وزارتخانه انجام شده است. وزارت نیرو بعنوان شانزدهمین وزارتخانه از 17 وزارتخانه دولت، هفته آتی مورد بحث و بررسی نمایندگان ملت قرار خواهد گرفت.
به گزاری برق نیوز، علی لاریجانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس اظهار داشت: قرار بود تا فردا عصر جلسه داشته باشیم اما برخی نمایندگان گفتند در حوزه های انتخابیه کارهایی دارند. البته اگر می خواستیم جلسات رای اعتماد تا فردا به اتمام برسد باید امشب در نوبت سوم تشکیل جلسه می دادیم که مجلس با این موضوع مخالفت کرد.

وی در ادامه دو شیفته شدن جلسه علنی فردا (پنج شنبه) را به رای گذاشت که نمایندگان با ۴۸ رای موافق و ۱۵۷ رای مخالف از مجموع ۲۵۷ نماینده حاضر با آن مخالفت کردند.

بر این اساس رئیس مجلس اعلام کرد که مجلس فردا پنج‌شنبه تا ساعت ۱۳ تشکیل جلسه خواهد داد و شنبه از صبح تا شب ادامه رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی را در دستور کار  دارد.

لاریجانی همچنین گفت:‌ این گونه جلسات پشت سر هم با صدایی که در مجلس هست قدری هم مشکل ایجاد می‌کند و شاید بهتر باشد فاصله ای بین آن بیفتد.

بر این اساس وبا توجه اینکه مجلس فردا یک نوبت در صبح به رای اعتماد به وزیران می پردازد جلسله رای اعتماد به وزیر پیشنهادی نیرو به هفته بعد و روز شنبه موکول می شود.
 
تاکنون جلسه بررسی و توضیحات موافقان و مخالفان برای 7 وزیر انجام شده است و پیش بینی می شود فردا هم جلسه بررسی 3 وزیر دیگر برگزار می شود. با توجه به اینکه وزارت نیرو بعنوان شانزدهمین وزارتخانه از 17 وزارتخانه دولت باید در نوبت بررسی قرار گیرد احتمالا شنبه عصر نوبت به معرفی و بررسی بیطرف بعنوان وزیر پیشنهادی نیرو برسد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار