کد خبر: ۲۴۸۰۵
تاریخ انتشار : ۱۹:۳۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: ستاد احیای دریاچه ارومیه به ستاد مرگ آذربایجان تبدیل شده است. اگر کارفرما و پیمانکار یکی باشد دزدی و رانت به وجود می‌آید.برای مهار آب‌های مرزی چه برنامه‌ای دارید؟ برای برادران اپراتورهای برق چکارکردید ایا تبدیل وضعیت خواهند شد؟ آیا سزاوار است تهرانی‌ها با دمای کمتر از 20 درجه برق داشته باشند و جنوبی‌ها برق نداشته باشند؟
متن کامل سخنان قاضی پور بعنوان دومین مخالف وزیر پیشنهادی نیرو در مجلس
سرویس صنعت برق نیوز: نادر قاضی‌پور در جلسه علنی امروز بعدازظهر (شنبه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی نیرو، گفت: شرایط زیست محیطی کشور هم از نظر مطالعاتی و هم از نظر عملیاتی محصول دوره مدیریتی آقای بیطرف است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: ایشان در کمبود آب شرب سالم سهیم است. 14 استان کشور درگیر ریزگردهاست. جیره‌بندی آب در شهرها و روستاها و حمل آن با تانکر خجالت‌آور است. آیا مشکلات آبی کشور به دلیل کمبود بارندگی است یا مدیریت ناکارآمد است؟ آقای بیطرف با وضعیت بیماری و مدیریت شرکت‌های مولد نیروگاهی، تجارت و توسعه مولد نیروگاه جهرم، مدیریت راهبردی مهندسی مرام، زرین‌کالای مبین و ده‌ها شرکت دیگر می‌توانید در وزارت عریض و طویل نیرو موفق باشید؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس فزود: با تخلفات نیروگاه‌ها که حضرتعالی رییس هیات مدیره آن بودید، می‌توانید برخورد کنید. اگر کارفرما و پیمانکار یکی باشد دزدی و رانت به وجود می‌آید. آقای بیطرف در بستن حقابه هیرمند توسط افغانستان شما آن دوران هیچ کاری نکردید و سیستان و بلوچستان را به این روز انداختید. برای مهار آب‌های مرزی چه برنامه‌ای دارید. آیا مثل سابق، مدیریت شما به نفع خارجی‌ها خواهد بود یا به نفع داخل؟ اعتقادی به جمع‌اوری آب‌های سطحی دارید؟

وی اظهار داشت: نمایندگان استان‌های گلستان، گیلان و مازندران با همت خودشان انتقال آب از خزر را در برنامه ششم منتفی کردند، آقای بیطرف شما می‌خواهید با آنان درگیر شوید؟ یقینا زورتان به این شیرمردان شمالی نمی‌رسد. احیای جریان دائمی زاینده‌رود اصفهان خواست عمومی ایران است، آیا توان مدیریت آن را دارید؟ البته که ندارید. استان خوزستان که هم اکنون با مشکلات عدیده آب و هوایی دست و پنجه نرم می‌کند، این وضعیت شایسته مردم جنوب کشور نیست. نیامده، برق اهواز قطع شده است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: آیا سزاوار است تهرانی‌ها با دمای کمتر از 20 درجه برق داشته باشند و جنوبی‌ها برق نداشته باشند؟

قاضی‌پور مدعی شد: آقای بیطرف در زمان مدیریت شما در وزارت نیرو چندین دریاچه و تالاب خشک شد یا در حال خشک شدن است و دومین دریاچه نمکی جهان، ‌دریاچه ارومیه که با جان میلیون‌ها ارتباط مستقیم دارد، در زمان مدیریت شما ارتفاع آب این دریاچه چهار متر کاهش یافت. در زمان احمدی‌نژاد سه متر کاهش یافت. به جای احیا و نجات دریاچه ارومیه فاضلاب و پساب شهرک‌های صنعتی، نیروگاه ها و پتروشیمی‌ها بدون تسویه داخل دریاچه ارومیه می‌ریزند.
 
وی در پایان صحبت های خود گفت: آقای بیطرف برای برادران اپراتورهای برق چکار کردید و آیا برای تبدیل وضعیت آنها کار می کنید؟
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
0
متاسفانه معضل دریاچه اورمیه پوشیده نیست که از زمان صدارت مهندس بیطرف رقم خورد..خوبس سعی شود ایشان دوباره وزیر شن بلکه اشتباهش رو جبران کنن..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
0
برای قاضی پور وزیر ترک باشه ولی .... باشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
1
0
اگر کشور را دست ترکها بدیم صددرصد مثل ترکیه و آذربایجان و ...ثمره اش را خواهیم دید نمونه اش شهر تبریز که با تمام تبعیض های قومی باز هم پیشرفت و تکنولوژی در تمام شهر موج میزند
پاسخ ها
REZA
| Iran (Islamic Republic of)
آررررررررررررررره ...تو راست میگی!!!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار