کد خبر: ۲۴۸۴۷
تاریخ انتشار : ۱۶:۰۸ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
شرکت خودروسازی فولکس‌واگن آلمان قصد دارد تولید مدل جدید تمام برقی وَن معروف خود را از سر بگیرد.
به گزارش برق نیوز، از برنامه‌های شرکت خودروسازی فولکس واگن، آغاز تولید یک وَن تمام برقی است که به ID Buzz نامگذاری شده است. سپتامبر سال گذشته خودروی مفهومی ID در نمایشگاه پاریس موتور و وَن مفهومی ID Buzz هم در ژانویه سال جاری در نمایشگاه دیترویت موتور رونمایی شد.

طبق اعلام این خودروساز آلمانی، خودروی ID پیش از این وَن بفروش خواهد رسید.

خودروی مفهومی ID Buzz یک مینی باس تمام برقی بوده که قدرت موتورهای تمام الکتریکی آن که در جلو و پشت این خودرو تعبیه شده، در مجموع ۳۶۹ اسب بخار است. این امر پیشرفت بزرگی نسبت به وَن معروفِ کُند و ضعیف فولکس واگن که در دهه ۱۹۶۰ و اوایل ۱۹۷۰ بسیار رواج داشت، به شمار می‌رود. هم اکنون گزارش شده است این خودروی مفهومی قابلیت پیمودن ۲۷۰ مایل را داراست.

تمایل شدید شرکت خودروسازی فولکس واگن به معرفی و تولید خودروهای برقی، پس از افشاگری‌ها علیه این خودروساز بوجود آمد که به تقلب و دستکاری در نرم افزار مدیریت میزان آلایندگی موتور خودروهای دیزلی این شرکت در آمریکا متهم شد.

هم اکنون این شرکت به جبران این خسارت وارده و زیر پا گذاشتن مسائل اخلاقی، متعهد شده است که تولید خودروهای برقیِ دوستدار محیط زیست را افزایش و بهبود بخشد.

خودروسازان دیگر در سراسر جهان نیز تحت تاثیرِ اعلام کشورهایی نظیر انگلستان، فرانسه، نروژ و چین بدنبال مبنی بر از رده خارج کردن خودروهای بنزینی و دیزلی، درصدد تولیدِ هر چه بیشتر خودروهای برقی هستند.

منبع: ایسنا
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
0
0
از تسلا هم خبر بزار .خاک تو سر المان کلاه بردار با اون فولکس واگن که رسوایی و گندش همه جا رو گرفت.درود بر تسلا و ایلان ماسک بزرگ....کسی نمی خورتت اگه از تسلا خبر بزاری!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار