کد خبر: ۲۴۸۸۰
تاریخ انتشار : ۱۴:۳۲ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
وجود نهادهایی به عنوان واسطه فروش کنتور و انشعاب برق به روستاییان موجب شده تا نهادهای رسمی نسبت به دریافت هزینه‌های عجیب از روستاییان اقدام کنند و حتی پای کنتورهای برق ۲۵ میلیون تومانی هم به روستاهای لواسانات استان تهران باز شده است.
به گزارش برق نیوز، گزارش‌ها حاکی از این است که توزیع کنتورهای برق در روستا‌ها با نابسامانی هایی مواجه شده است. به نظر می‌رسد به دلیل مشخص نبودن حد و حریم روستاها، فروش کنتور برق و فروش انشعاب از سوی ادارات توزیع برق با اخذ تأییدیه هایی که روستاییان باید از شوراهای اسلامی یا دهداری‌ها دریافت کنند، صورت می‌گیرد که این نهاد‌ها به منظور ارائه تأییدیه‌ها به روستاییان درخواست واریز پول از ۲ میلیون تومان تا بعضا ۲۵ میلیون تومان می‌کنند.

تماس‌های مردمی از روستاهای اطراف تهران در منطقه شمیرانات و لواسان، حاکی از این است که به نظر می‌رسد هیچ روال و منطق مشخصی برای دریافت این هزینه‌ها از مردم روستا‌ها وجود ندارد و بدون پرداخت پول و دریافت تأییدیه از دهداری‌ها یا شوراهای اسلامی روستاها، ادارات توزیع برق اقدام به فروش کنتور به متقاضیان نمی‌کنند.
منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار