کد خبر: ۲۴۹۰۵
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۴ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
۳۲ کارگر شرکتی توزیع برق استان گلستان به دلیل نداشتن امنیت شغلی خواستار تبدیل قرارداد خود از پیمانی به مستقیم هستند.
به گزارش برق نیوز، کارگران شرکتی توزیع برق استان گلستان می‌گویند؛ ۳۲ نفر از همکاران آن‌ها که در بخش «تست بازرسی کنتور» تحت مسئولیت شرکت‌های واسطه نیروی انسانی (پیمانکاری) در توزیع برق استان گلستان مشغول به کارند از نداشتن ثبات شغلی و هم‌چنین ضعف حقوق و دستمزد، ابراز نارضایتی می‌کنند.

یکی از کارگران واحد تست و بازرسی کنتور در همین باره گفت: ما ۳۲ کارگر شرکت توزیع برق استان گلستان مهرماه سال ۸۸ براسا س. آزمونی تحت عنوان نیروهای «تست و بازرسی کنتور» در شرکت توزیع برق استان گلستان مشغول کار شده‌ایم.

او با بیان اینکه شرکت توزیع برق چندین بار وعده عقد قرارداد کار مستقیم را به ما کارگران واحد تست کنتور داده است، افزود: از شرکت توزیع برق استان انتظار داریم ما ۳۲ کارگر را همانند ۲۰ کارگری که سال گذشته براساس آزمون به کار گرفته، تبدیل وضعیت کند.

او گفت: سال گذشته شرکت توزیع برق استان گلستان با برگزاری آزمونی ۲۰ نفر را تحت عنوان نیروهای رزو و پکیچ برون‌سپاری به‌کار گرفت و هم‌اکنون آن‌ها در واحدهای اداری به صورت مستقیم با اداره توزیع برق فعالیت دارند.

او با بیان اینکه ما نیز به دنبال تبدیل قرارداد و رفع تبعیض در پرداخت‌ها هستیم، افزود: در حال حاضر دستمزد ما کارگران واحد تست و بازرسی کنتور به صورت کارمزی پرداخت می‌شود.

این کارگر در خاتمه از مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان خواست به اوضاع نابسامان شغلی آن‌ها که حداقل ۵ سال سابقه کار دارند، رسیدگی کند.

در زمینه مطالبات کارگران تست وبازرسی، روابط عمومی شرکت توزیع برق استان گلستان نیز توضیحاتی به شرح ذیل برای : «پیرو درخواست نیروهای تست و بازرسی به استحضار می‌رساند، فرآیند تست و بازرسی انشعابات در شرکت توزیع برق جزء فرآیندهای برون‌سپاری شده می‌باشد که توسط شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد به صورت خرید خدمت مشغول فعالیت می‌باشند؛ لذا نیروهای این شرکت‌ها ارتباط شغلی با شرکت توزیع برق ندارند بنابرین هر گونه تبدیل وضعیت در شرکت برابر دستورالعمل ابلاغی برای شغل‌های اصلی که دارای چارت سازمانی و ردیف بودجه می‌باشند، سنخیت دارد.»
منبع: ایلنا
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
0
0
جان مادرتان بیایید همشهریتان را از تهران ببرید به رامیان. منظورم سمیعی پاقلعه هست.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار