کد خبر: ۲۴۹۱۶
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۲ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
همزمان با آغاز هفته دولت طرح‌های شاخص شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در بخش‌های توسعه، احداث و بهینه سازی شبکه برقرسانی با اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.
به گزارش برق نیوز، این شرکت در راستای تامین برق مطمن و پایدار شهر تهران، نسبت به احداث و بهینه سازی ۷۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۲۱۹ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۱۱۷ دستگاه پست فشار متوسط و همچنین برقراری ۲۲ هزار و ۴۸۰ انشعاب مشترکان اقدام خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، رصد فاز نخست و دوم ۵۰ پست فوق توزیع و همچنین قرائت از راه دور و انتقال بهنگام شاخص‌های الکتریکی کنتورهای نصب شده بر روی فیدرهای ۲۰ کیلو ولت و همچنین نوسازی ناوگان خودرویی مانور فشار متوسط از طریق خرید و تجهیز ۲۴ دستگاه خودرو در سطح مناطق بیست و دوگانه شرکت توزیع برق تهران از دیگر طرح‌های قابل بهره برداری است.

این گزارش می‌افزاید: در هفته دولت ضمن بهره برداری از طرح‌های ارتقای تجهیزات عیب یابی فشار متوسط و خریداری ۱۲ دستگاه عیب یاب ۲۰ کیلو ولت در معاونت‌های هماهنگی و نظارت شمال شرق، جنوب غرب و جنوب شرق، نسبت به خرید، تجهیز و راه اندازی ۵ دستگاه خودروی عیب یابی فشار ضعیف به منظور نوسازی ناوگان عملیاتی و بروزرسانی فن آوری‌های عیب یابی کابل‌های فشار ضعیف در برخی از مناطق توزیع برق تهران بزرگ از جمله مناطق آزادی، قدس، نیاوران، نارمک و نیاوران اقدام خواهد شد.


ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار