کد خبر: ۲۵۰۳۲
تاریخ انتشار : ۱۱:۳۴ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
سرپرست وزارت نیرو با ارسال پیامی، هفته دولت و روز کارمند را به کارکنان صنعت آب و برق کشور تبریک گفت.
به گزارش برق نیوز، ستار محمودی سرپرست وزارت نیرو، صبح امروز (شنبه) با ارسال پیامی، هفته دولت و روز کارمند را به کارکنان صنعت آب و برق کشور تبریک گفت.

متن کامل پیام وی این شرح است.
همکاران ارجمند
فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند فرصت مغتنمی است برای قدردانی از شما همکاران مسئول و وظیفه شناس صنعت آب و برق که با بهره‌گیری از تخصص و تعهد خویش، در راستای خدمت خالصانه به مردم شریف ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنید.

بی‌تردید، بخش بزرگی از ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه و پیشرفت کشور، بر دوش شماست و نیل به این هدف متعالی، بدون تلاش بی وقفه و همت والای شما، مقدور نخواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی کارکنان خدوم و فداکار صنعت آب و برق و ضمن آرزوی سلامت و سعادت برای ایشان و خانواده محترمشان، بر تلاش بی وقفه و ادامه خدمت مؤثر، با روحیه جهادی در تمام ارکان صنعت، تاکید نموده و اطمینان دارم، تمامی مساعی خود را برای انجام وظایف شغلی، تحقق اهداف سازمانی، حفظ حقوق مردم، ارتقای کیفیت خدمات صنعت آب و برق، پیشرفت نظام اداری و اعتلای صنعت به کار گرفته و با صداقت و امانت داری، خدمت به مردم را سرلوحه‌ی عمل خود قرار خواهید داد.

امیدوارم با کمک و همکاری همه شما همکاران گرامی، شاهد بهبود هرچه بیشتر ارائه خدمت به ملت شریف ایران باشیم که بی تردید رضای خداوند نیز در گرو آن است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار