کد خبر: ۲۵۰۷۹
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
آرش کردی همزمان با فرارسیدن هفته دولت در تشریح عملکردهای شاخص این مجموعه در دولت یازدهم با تاکید بر اینکه در چهار سال گذشته توانسته‌ایم تلفات شبکه توزیع برق را۵ .۴ درصد کاهش دهیم، عنوان کرد: هر چه میزان تلفات شبکه کاهش پیدا می‌کند، حفظ وضعیت و کاستن بیشتر این تلفات نیز سخت‌تر خواهد شد، بنابراین باید با تلاش بیشتری در جهت دست یابی به این مهم گام برداشت.
سرویس صنعت برق نیوز، آرش کردی همزمان با فرارسیدن هفته دولت در تشریح عملکردهای شاخص این مجموعه در دولت یازدهم  با تاکید بر اینکه در چهار سال گذشته توانسته‌ایم تلفات شبکه توزیع برق را۵ .۴  درصد کاهش دهیم، عنوان کرد: هر چه میزان تلفات شبکه کاهش پیدا می‌کند، حفظ وضعیت و کاستن بیشتر این تلفات نیز سخت‌تر خواهد شد، بنابراین باید با تلاش بیشتری در جهت دست یابی به این مهم گام برداشت.

وی با بیان اینکه در سال جاری در تلاش برای تک رقمی کردن تلفات شبکه توزیع برق هستیم، ادامه داد: با تدابیر صورت گرفته در دولت یازدهم توانسته‌ایم هشت هزار مگاوات نیروگاه جدید را وارد مدار کرده و ظرفیت نیروگاه‌های کشور را به ۷۷ هزار مگاوات برسانیم که اگر به چنین ظرفیتی دست پیدا نمی‌کردیم مطمئناً امسال با رشد فزاینده بار با معضلات فراوانی روبه‌رو بودیم.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر با اشاره به تحولات بزرگی که در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر صورت گرفته است، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته دولت یازدهم توانسته‌ایم امروزه به ظرفیت ۱۰۰ مگاواتی در حوزه تجدیدپذیر‌ها دست پیدا کنیم که این امر حکایت از رشد بالای این دستاورد نسبت به گذشته دارد.

کردی خاطرنشان کرد: همزمان با رشد پیک وضعیت تولید خود را نیز بهبود بخشیده و از حداکثر ظرفیت موجود استفاده کرده‌ایم. از طرفی بخش مدیریت مصرف نیز با تحول خوبی مواجه بوده است به طوری که در سال جاری بیش از چهار هزار مگاوات مدیریت مصرف داشته‌ایم که چنین دستاوردی در تاریخ صنعت بی‌نظیر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در دولت یازدهم۵ .۴  میلیون مشترک جدید را جذب کرده‌ایم، بیان کرد: سرانه خاموشی در ابتدای دولت نیز به ازای هر مشترک سه دقیقه در روز بوده که در پایان کار دولت این رقم به۵۵ .۲ درصد کاهش پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر با اشاره به موفقیت چشمگیر در زمینه جذب منابع مالی جدید، گفت: در سال گذشته شاهد وصول۵ . ۹۷ درصدی مطالبات صنعت برق بوده‌ایم که این رقم نیز در طی ده سال اخیر در این صنعت بی‌نظیر بوده است.

کردی با بیان اینکه با اخذ سیاست‌های جدید در تلاش برای کاهش هزینه‌های بازار برق بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: شاخص‌های خروج از فرکانس استاندارد نیز به شدت کاهش پیدا کرده است و نزدیک به استاندارد کشورهای رده اول و اروپایی هستیم.
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
کاوه آهنگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
1
آقای کزدی آمار خوب میدهد لباس مبدل بپوشد و بیاید در واحد های زیر مجموع هاش چه خبر است .
فساد عدم مدیریت حبه کردن بیت المال به منظور یاد گیری . بیا کردی جان ببین چه بر سر ملت و همکاران میاورند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
1
کردی فامیل کیه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقای بروجردی رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
1
از مهمترین دستاورد های صنعت برق در دولت یازدهم ، بلاتکلیفی محض در ستاد وزارت نیرو و توانیر و همچنین پرهیز از شایسته سالاری بود
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
0
0
آقای کردی این‌روزها بدجوری اصرار داره رسانه ایی بشه و دیده بشه . ولی چاهیی که بی آبه هر چقدر هم توش آب بریزی چاه اب نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
0
0
کردی جان
سلام اصلا ببین می مونی که دستاورد تشریح میکنی
بساط دهقانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
0
آقای گودرزی شما را قسم می دهم به سر بریده ی حسین علیه السلام وسر بریده ی شهید حججی این کامنت را منتشر کنید؛آقای مهندس کردی بیائید به برق باختر کمک کنید که بیش از 23 ماه است یک مهندس خیانتکار(سرقت برق از پشت کنتور منزلش)،آسایش از خود وزن وبچه ام گرفته ،آقای روحانی رئیس دولت تدبیر وامید،نمایندگان مجلس ،فکری به حال این لکه ی ننگ برق باختر اراک کنید ،چون وزارت نیرو ناتوان است،ای ملت ایران با حمایت رهبری مفسدان را ریشه کن کنید،این فرد خیانت کار به ماهی ده میلیون تومان بازهم سرقت برق می کند.خواهش می کنم که انساهای شریف این مطلب را در همه جا نشر دهید که ملت بفهمند که فساد اداری مملکت را نابود می کند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار