کد خبر: ۲۵۰۹۴
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
با همکاری شرکت برق ملی ایرلند (ESB) و شرکت Silver Spring Networks، شبکه ارتباطی اینترنت اشیاء (IoT) در سراسر جمهوری ایرلند توسعه خواهد یافت.
به گزارش برق نیوز، با همکاری شرکت ESB Telecoms به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت برق ملی ایرلند (ESB) و شرکت Silver Springs، پلتفرم Starfish این شرکت، به عنوان فناوری مبتنی بر شبکه مش استاندارد در سراسر ایرلند ارائه خواهد شد.
 
شرکت ESB Telecoms، در سال ۲۰۰۱ به عنوان یک شرکت تابعه متعلق به گروه ESB تاسیس گردید و به عنوان یکی از شرکت‌های مستقل زیرساخت مخابراتی و ارائه دهنده راه‌حل‌های پهن باند مطرح می‌باشد.
 
در حال حاضر این فناوری، در شهر پاریس برای سیستم روشنایی معابر عمومی استفاده شده است تا میزان هزینه‌های مرتبط با روشنایی معابر را تا ۳۰ % کاهش دهد. همچنین این پلتفرم در سراسر شهر لندن نیز برای کنترل ۱۲ هزار چراغ‌های هوشمند معابر عمومی استفاده می‌شود که به صورت روزانه ۴۵۰ هزار مسافر در این محدوده کنترل شده رفت و آمد می‌نمایند.

مایکل بل، مدیرعامل شرکت Silver Spring عنوان نموده است: شبکه‌های ارتباطی مبتنی بر مش، انتخاب خوبی برای محیط‌های متراکم شهری یا مناطق روستایی کم درآمد می‌باشد که می‌تواند برای شبکه ایرلند که دارای توپوگرافی‌های متفاوتی است مناسب باشد.
 
وی افزود: با استقرار یک شبکه مبتنی بر استانداردهای ارتباطی، می‌توان سرویس‌های همچون انرژی هوشمند، کنتور هوشمند آب، روشنایی معابر هوشمند و کنترل ترافیک را در اختیار شهروندان، مشترکین تجاری و صنعتی ارائه داد.

بنابر گفته سخنگوی شرکت برق ملی ایرلند، این توافقنامه در حال حاضر در مراحل اولیه است و در آینده می‌تواند توسعه اینترنت اشیاء را در سراسر ایرلند سرعت بخشیده و ایرلند را به عنوان پیشرو در زمینه توسعه اولین شبکه ملی استاندارد اینترنت اشیاء در جهان مطرح نماید.
 
منبع: ساتبا
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
1
لطفا خبر را با منبع آن ذکر کنید تا رسالت خود را بطور کامل انجام داده باشید.
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
1
0
چی میشد از این تکنولوژی ها در کشور ایران هم وجود داشت؟ مسئولین ما خواب هستند . دنیا با چه سرعتی پیشرفت میکنه و ما هنوز داریم درجا میزنیم و بیشتر حرف میزنیم تا عمل
....
برق نیوز جان لطفا چاپ کن
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار