کد خبر: ۲۵۱۹۱
تاریخ انتشار : ۱۴:۱۰ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
حسن روحانی گفت: نسبت به کابینه بنده تحت فشار نبودم، البته ممکن است جناح‌ها و احزاب نقطه نظراتی مطرح می‌کردند، اما اینکه نسبت به وزیرم تحت فشار تصمیم گرفته باشم، یعنی جناحی یا گروهی به من فشار آورده باشد و من به خاطر رضایت آن‌ها وزیری را انتخاب کرده باشم اصلاً اینطور نبوده بلکه با آن‌ها مشورت کردم و آن‌ها هم نظراتشان را گفتند
به گزارش برق نیوز، رئیس قوه مجریه در پاسخ به این سوال که وزرای دو وزارتخانه علوم و نیرو چه زمانی مشخص می‌شوند، گفت: نسبت به وزرا مجلس طبق وظایفش عملکرد و از نمایندگان مجلس ممنونم، البته دو چیز دلمان می‌خواست که نشد لذا دلم می‌خواست آن لایحه‌ای که با دو فوریت به مجلس برای تفکیک وزارتخانه صنعت، راه و شهرسازی و ورزش و جوانان داده بودیم انجام بگیرد که البته هنوز آن لایحه اجرایی نشده و دلمان می‌خواست قبل از آنکه وزرا را به مجلس معرفی کنیم این لایحه به تصویب مجلس می‌رسد، که الان به تأخیر افتاده است و انشاالله هر زمانی که نمایندگان به این لایحه رأی دهند یک تغییراتی دومرتبه در کابینه ایجاد می‌شود و کابینه ترمیم خواهد شد.

وی ادامه داد: نسبت به وزیر علوم نیز نتوانستم در زمانی که می‌خواستم همه وزرا را معرفی کنیم وزیر علوم را به مجلس معرفی کنم به دلیل اینکه آن فردی که مشخص کرده بودم، حدود ۲۴ ساعت قبل از معرفی وزرا انصراف داد و بنده در آن فرصت نمی‌توانستم وزیر جدید را برگزینم و از طرفی هم نمی‌خواستم ارائه لیست کابینه به مجلس به تأخیر بیفتد، وزیر پیشنهادی نیرو هم نتوانست به اندازه کافی رأی مجلس را کسب کند بنابر این معرفی این دو وزیر باقی ماندند و امیدوارم بتوانیم در هفته‌های آینده یا در هفته‌های اولیه مهرماه این دو وزیر را به مجلس معرفی کنیم.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
6
0
خواهش بنده از رئیس جمهور محترم معرفی مجدد جناب چیت چیان به عنوان وزیر نیرو است تا ایشان بتواند برنامه های نیمه تمام خود را به اتمام برساند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
0
4
آقای رئیس جمهور کسی که بعنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی می کنید ،لطفاً به وی بگوئید اولویت شما مبارزه با فساد اداری باشد بخصوص در برق ...
آقای رئیس جمهور رتبه فساد اداری ما در دنیا 136 کشور فساد دنیا می باشیم،حقیر مبارزه با فساد را در سال 1389 شروع نموده ام وچندین رئیس متخلف برکنار شد ه اند،اما افسوس که امور انتقال لرستان وبرق باختر بجز یک نفر بقیه کاری نکردند وتسلیم خاسته ی متخلفین شدند،راه شهید حججی باید ادامه داد با مبارزه علیه مفسدان زالو صفت.
از آذربایجانشرقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
با سلام ، از رئیس جمهور محترم جناب اقای دکتر روحانی تقاضاداریم شخصی را که لیاقت انجام کار های بزرگ در مجوعه وزرات نیرو را داشته باشد معرفی فرمایند وزیری که بتواند در کوتاه مدت مشکل عدیده در صنعت آب و برق را حل و فصل کند و مدیران ارشد فعلی که واقعا اصل شایسته سالاری را زیر سئول برده اند به کلی تغییر و از مدیران کار بلد و شایسته ی صنعت آب و برق بکار گرفته شود .
بساط دهقانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
0
0
وقتیکه 16 سال است رهبری در مبارزه با فساد اداری واقتصادی به دولت مردان هشدار می دهد،وقتیکه آقای جهانگیری معاون اول شما،در سخنانش در چند سال قبل برای مبارزه با فساد عزم ملی را می طلبد،وقتیکه میلیاردها دلار از سرمایه این ملت را می برند ودر خارج به عیش ونوش وخوشگذرانی می گذرانند،وقتیکه حقوق های نجومی می گیرند وماشین های میلیاردی سوار می شوند و در خیابانه های پایتخت،دور دور می کنند و...،آقای رئیس جمهور با کمک ملت،دستور مبارزه با مفسدان را ابلاغ کنید واز برق ... شروع کنید که حقیر با توجه به فرمایشات رهبری در امر مبارزه با فساد را شروع کرده ام وتاکنون چندین رئیس خیانتکار برکنار شده اند اما افسوس که برق... به ترس از مفسدین وبه ترس از دست دادن صندلی ریاست،از متخلف حمایت کردند و موضوع را شخصی جلوه دادند
باید مدیری و وزیری انتخاب کرد که فساد در برق ... را ریشه کن کند(در یکی از ادارات زیر مجموعه برق ... بصورت باندی تخلف می کنند ودر سال 1389 لیست آنها را در اختیار حراست واداره اطلاعات واطلاعات سپاه قرار دادم،ولی هنوز این باند فعالند.).
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار