کد خبر: ۲۵۲۵۵
تاریخ انتشار : ۱۴:۲۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
چهار نیروگاه تولید برق خانگی در منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، با هدف اشتغال زایی و ایجاد درآمد برای نیازمندان به بهره برداری رسید.
به گزارش برق نیوز،  علی فرخ زاد، معاون امور عمرانی استاندار قزوین با حضور در شهرستان بوئین زهرا ضمن دیدار با یک خانواده مددجو، از نیروگاه خانگی ساخته شده در واحدهای مسکونی مددجویان بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های کمیته امداد بیان کرد: وقتی صحبت از مهاجرت معکوس روستا‌ها می‌شود، باید گام‌های عملی برداشته شود و امروز با آغاز بکار این پروژه‌ها شاهد اقدام جدید و روزآمد هستیم.

وی ادامه داد: اجرای این پروژه‌های روزآمد به ارتقای سطح زندگی نیازمندان به خصوص زنان سرپرست خانوار کمک می‌کند؛ از این رو از تلاش‌های مسئولان امداد در این بخش حمایت می‌کنیم.

فرخ زاد جایگاه خدمت به نیازمندان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: خانواده نیازمند برای رهایی از فقر نیاز به درآمد دارد و اقداماتی این چنین تأثیر مستقیم و جدی در تأمین معیشت نیازمندان دارد.

وی تصریح کرد: تولید انرژی برق خانگی یکی از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی است که باید با جدیت توسعه یابد و در این میان مجموعه استانداری از اقدامات کمیته امداد حمایت می‌کند.
 
منبع: صبح قزوین
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار