کد خبر: ۲۵۲۷۹
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۸ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
کتاب ۳ راه نجات زمین، نوشته‌ی «ناریا روکا» که از سوی مدیر امور بازرگانی نیروگاه به زبان فارسی برگردان شده است، چاپ و منتشر شد.
به گزارش برق نیوز، افزایش جمعیت زمین، توسعه صنعت و افزونی مصرف گرایی، در گسترش آلودگی محیط زیست موثر بوده است، که نویسنده در این کتاب سعی نموده با ارائه ۳ راهکار ساده، توجه کودکان را به موضوع مهم حفاظت از محیط زیست جلب نماید.

استفاده دوباره، مصرف کمتر، بازیافت بیشتر، ۳ راهکار پیشنهادی نویسنده برای کمک به حفظ محیط زیست و کاستن از آلودگی‌ها است که نویسنده با بیان مثال‌های جالب و قابل انجام، به تشریح هریک از راه کارهای سه گانه پرداخته است.

کتاب ۳ راه نجات زمین، که در حوزه کودکان به نگارش آمده است، داستان پسری کوچک را بیان می‌کند که در برخورد با چالش‌های زیست محیطی پیرامون خود، با استفاده از راهنمایی‌های والدین و به کارگیری ۳ روش استفاده دوباره، مصرف کمتر و بازیافت بیشتر، سعی دارد از مواد مصرفی محیط زندگی خود به نحوی استفاده کند تا به محیط زیست، کمترین آسیب وارد شود.

در بخش هایی از این کتاب، مثال هایی ساده برای ساخت و تهیه موادی جدید از مواد بازیافتی آورده شده است و در بخشی دیگر، نویسنده با بیان نکاتی برای والدین، از اهمیت حفظ محیط زیست سخن گفته است.

در بخش پایانی کتاب، تصاویری از نقاشی‌های فرزندان کارکنان نیروگاه شهید رجایی با محوریت موضوع محیط زیست دیده می‌شود که در نمایشگاهی با همین موضوع در معرض دید عموم قرار گرفته بود.

کتاب ۳ راه نجات زمین به نویسندگی «ناریا روکا» و تصویرگری «روزا ام کورتو» از سوی حسین اصلی بیگی مدیر امور بازرگانی نیروگاه شهید رجایی، ترجمه و به سفارش این شرکت در ۴۲ صفحه توسط انتشارات پروانه سفید به چاپ رسیده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار