کد خبر: ۲۵۲۹۴
تاریخ انتشار : ۱۵:۵۶ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه ریزی‌ها برای ساخت ۲ نیروگاه برق در گچساران گفت: زمین مورد نیاز ۲ نیروگاه برق در شهرستان تأمین شده است.
به گزارش برق نیوز، داوود راهزادی گفت: اخذ مجوز و زمین مورد نیاز نیروگاه برق ۵۰۰ مگاواتی در منطقه لیشتر در شهرستان گچساران در مراحل پایانی است و عملیات اجرایی این طرح در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

وی همچنین از تأمین زمین و انجام عملیات تسطیح یک نیروگاه برق ۲۵ مگاواتی در نزدیکی شهر دوگنبدان خبر داد و افزود: این طرح نیز به‌زودی کلنگ زنی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد همچنین از صدور مجوز ۲ نیروگاه ۵۰۰ و ۲۵ مگاواتی در شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: این طرح‌ها در مرحله تملک زمین است.

راهزادی با اشاره به اهمیت احداث نیروگاه برق در ایجاد اشتغال پایدار بیان کرد: ساخت نیروگاه برق در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نقش آفرینی در تأمین برق صنعتی و اشتغال نقش ارزنده‌ای در توسعه این خطه دارد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار