کد خبر: ۲۵۳۲۰
تاریخ انتشار : ۱۴:۴۲ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با اشاره به افزایش مصرف برق در استان گفت: تعرفه گرمسیری برق در استان گلستان از فردا به پایان می‌رسد.
به گزارش برق نیوز، علی‌اکبر نصیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به میزان مصرف برق در استان اظهار داشت: تعرفه گرمسیری برق از ۱۵ خرداد در استان گلستان اعمال و تا ۱۵ شهریور به پایان می‌رسد و در این مدت هزینه برق مصرفی گلستانی‌ها مطابق تعرفه ۳ و ۴ مناطق گرمسیری محاسبه می‌شود.

وی گفت: تعرفه ۳ در شهرهای گنبدکاووس، کلاله، گالیکش، مراوه‌تپه، آق قلا وتعرفه ۴ هم در شهرهای دیگر استان اعمال شد و از ۱۵ شهریور نرخ برق مصرفی به حالت عادی بازمی‌گردد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان درباره مصرف برق در استان گلستان در این مدت تاکید کرد: مصرف لحظه‌ای برق در استان در این مدت ۱۱۶۴ مگاوات بود که بین ۶ تا ۷ درصد افزایش مصرف نسبت به پارسال که مصرف ۱۱۰۴ مگاوات بود داشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان تصریح کرد: در ۲ روز ۱۴ تیر و ۱۷ مرداد ماه امسال مردم استان گلستان بیشترین مصرف برق را داشتند و پیک مصرف در این ۲ روز ۱۱۵۸ و ۱۱۶۸ مگاوات ثبت شد.

وی به مردم توصیه کرد مردم استان از فردا در مصرف برق صرفه‌جویی کنند تا با قبوض بالا مواجه نشوند. 
منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار