کد خبر: ۲۵۳۵۶
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۲ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
آئین افتتاح پروژه‌های توسعه و احداث خطوط و پست‌های فوق توزیع و انتقال شرکت برق منطقه‌ای زنجان در استان قزوین با حضور علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور، استاندار و نمایندگان مجلس این استان برگزار شد.
به گزارش برق نیوز،  این طرح‌ها شامل احداث پست ۶۳ کیلو ولت در شمال شهر قزوین با دو دستگاه ترانس ۴۰ مگاولت آمپر، احداث خط ۶۳ کیلوولت ارتباطی پست سیار کاسپین دومداره به طول۴ .۲  کیلومتر، نصب یک دستگاه پست سیار ۶۳ کیلو ولت کاسپین در شهرک صنعتی کاسپین، احداث خط رازی در ناصرآباد به صورت تک‌مداره به طول ۲۸ کیلومتر، بهینه سازی خط ۲۳۰ کیلو ولت قزوین به لوشان به صورت تک‌مداره و به طول ۲۰ کیلومتر، افزایش ظرفیت ترانسفورماتورهای پست لیا یک در شهرک صنعتی لیای قزوین است.

گفتنی است، برای اجرای طرح‌های یاد شده بالغ بر ۲۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال توسط شرکت برق منطقه‌ای زنجان هزینه شده است

بنا بر همین گزارش  علی اکبر صالحی در مراسم افتتاح ۷ پروژه با اعتبار بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال در قزوین با بیان اینکه ارائه خدمت به ملت ایران توفیقی بزرگ برای مسئولان است، اظهار داشت: همه ما باید شاکر این نعمت بزرگ باشیم.

وی ادامه داد: در ابتدای انقلاب وزارت نیرو ۴ مگاوات پیک برق داشت، اما امروز از مرز ۵۵ هزار مگاوات گذشته است که این تحولی بزرگ در کشور محسوب می‌شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: این دستاورد‌ها به همت کارکنان و مسئولان در وزارت نیرو و با حرکت در چارچوب تعیین‌شده توسط شهید عباسپور در وزارت نیرو رخ داده است.

وی تصریح کرد: وزارت نیرو در کشور ایران یکی از موفق‌ترین وزارتخانه‌ها به شمار می‌رود چرا که توانسته در صنعت آب و برق پابرجا بوده و گامی بلندتر در مسیر خوداتکایی بردارد.

صالحی افزود: سنگ بنای وزارت نیرو به خوبی گذاشته شده است و امروز مجموعه‌ای مقتدر و قوی در این وزارتخانه در حال ارائه خدمات است.

وی خاطرنشان کرد: نیروگاه هسته‌ای بوشهر امروز در مسیری گام برداشته که می‌تواند برق مورد نیاز کشور پهناوری مثل ایران را تأمین کند.

لازم به ذکر است که در ابتدای این مراسم  خلجی سرپرست شرکت برق منطقه‌ای زنجان طی سخنانی ضمن عرض خیرمقدم و برشمردن مشخصات پروژه‌های در حال بهره برداری اظهار امیدواری کرد که بهره برداری ازین طرح هاموجب شکوفایی صنعت برق در استان قزوین باشد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار