کد خبر: ۲۵۴۶۰
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۲ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
پروژه احداث شبکه برق فشار متوسط مناطقی از بخش عنافچه از توابع شهرستان باوی با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و پانصد میلیون ریال اجرا و مورد بهره برداری قرارگرفت
به گزارش برق نیوز،  بهزادشافعی زاده مدیرامور برق شهرستان باوی دراین خصوص اظهار داشت: تامین برق مطمئن و پایدار و افزایش خدمت رسانی به روستا‌ها بعنوان قطب اقتصادی و مولد جامعه جزء اصلی‌ترین اهداف و برنامه‌های این شرکت می‌باشدکه با برنامه ریزی‌های انجام شده درتلاش هستیم نسبت به توسعه و احداث شبکه برق دربخش‌های مختلف این شهرستان اقدامات اساسی انجام دهیم.

وی درادامه بیان داشت: شبکه فشارمتوسط برق درقسمتهای از غرب رودخانه کارون از روستای بیت علی تا عباسیه غزی ازتوابع بخش عنافچه شهرستان باوی به طول ۲۸۰۰ متر و با نصب ۸۰ اصله پایه بتنی توسعه و احداث گردید.

مدیراموربرق شهرستان باوی خاطرنشان کرد: این عملیات در راستای تحقق برنامه‌های تکریم ارباب رجوع و با هدف جلب رضایت مردم در فصل تابستان صورت گرفت.

شافعی زاده درپایان گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و پانصد و شصت میلیون ریال و از محل منابع عمرانی تامین و مورد بهره برداری قرار گرفت.

پروژه احداث شبکه برق فشار متوسط مناطقی از بخش عنافچه از توابع شهرستان باوی با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و پانصد میلیون ریال اجرا و مورد بهره برداری قرارگرفت.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار