کد خبر: ۲۵۴۷۸
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۷ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
بیشتر قطعی برق‌ها در منطقه خدمات رسانی برق و روشنایی فلوریدا و در بخش‌های جنوبی و شرقی این ایالت بوده است. یک واحد شرکت تامین برق نکست ارا انرژی و بزرگترین شرکت تامین برق این ایالت، اف‌پی‌ال، اعلام کردند قطعی برق آن‌ها که قبلا۶ .۳ میلیون مشترک اعلام شده بود، عصر دوشنبه به حدود۴ .۳ میلیون نفر کاهش یافته است.
قطعی برق بیش از 7 میلیون خانوار در جنوب شرق آمریکا
بیشتر قطعی برق‌ها در منطقه خدمات رسانی برق و روشنایی فلوریدا و در بخش‌های جنوبی و شرقی این ایالت بوده است. یک واحد شرکت تامین برق نکست ارا انرژی و بزرگترین شرکت تامین برق این ایالت، اف‌پی‌ال، اعلام کردند قطعی برق آن‌ها که قبلا۶ .۳  میلیون مشترک اعلام شده بود، عصر دوشنبه به حدود۴ .۳  میلیون نفر کاهش یافته است.

با ضعیف شدن طوفان و حرکت آن به سوی جورجیا، قطعی برق در شرکت‌های تامین برق فلوریدا اندکی کاهش یافت درحالی‌که در جورجیا، کارولینای جنوبی و الاباما رو به افزایش است.

قطعی برق شرکت دوک انرژی در فلوریدا که به بخش‌های شمالی و مرکزی این ایالت خدمات‌رسانی می‌کند، طبق اعلام وب‌سایت این شرکت، به۲  .۱  میلیون مشترک افزایش یافته است.

در جورجیا هم شرکت‌های خدماتی گزارش دادند که حدود ۹۵۰ هزار نفر بدون برق هستند.

روز یکشنبه ایرما به عنوان طوفان بسیار قدرتمند و خطرناک درجه ۴ (دومین رده قدرتمند در مقیاس ۵ درجه‌ای سفیر-سیمپسون) به جنوب غربی فلوریدا برخورد کرد و تا صبح دوشنبه به تدرج به یک طوفان گرمسیری عادی تقلیل یافت.

طبق اعلام مرکز ملی طوفان آمریکا درحال حاضر این طوفان بادهایی با سرعت ۶۰ مایل بر ساعت (معادل ۹۷ کیلومتر بر ساعت) تولید می‌کند و به سمت جورجیا در حال حرکت است.

منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار